iTunes 7.5 (19) käynnistyy heti uudelleen kun haluan sammuttaa sen painamalla + Q tai sitten iTunes -> Lopeta iTunes. Ärsyttää tuommoinen. Minulla on myös tuo Last.fm for Mac OS 10.4 version 1.4.1.57486 soitin myös päällä joka sitten käynnistyy samalla kun iTunes käynnistyy, jonka ei pitäisi millään vaikuttaa tuohon iTunesin uudellen käynnistymiseen! Vai? Pitääkö siis enskiksi sammuttaa iTunes vai Last-fm? Missä vika? Virheraporttia on turhalähettää kun ei se kuitenkaan auta.
AppleFarmer kirjoitti:Onko sinulla käytössä jokin iTunes Widget?
Ei ole, vai voiko sing that tunes vaikuttaa asiaan?
Mikäs Sing That iTune sitten on ellei iTunes widget?
Joo. Se ton aiheuttaa.
Samaa ongelmaa kuin minullakin. Minulla ei ole Sing That iTunea joten se ei sitä aiheuta.
Olen alkanut enemmän ja enemmän epäilemään tuota last.fm-plugaria. Yhteen väliin niitä tuli melkein joka päivä uusi versio, nyt on jäänyt tuo uusin ja sen kanssa tuo temppuilee.
AppleFarmer kirjoitti:Onko sinulla käytössä jokin iTunes Widget?
Ei ole, vai voiko sing that tunes vaikuttaa asiaan?
Mikäs Sing That iTune sitten on ellei iTunes widget?
Joo. Se ton aiheuttaa.
Samaa ongelmaa kuin minullakin. Minulla ei ole Sing That iTunea joten se ei sitä aiheuta.
Olen alkanut enemmän ja enemmän epäilemään tuota last.fm-plugaria. Yhteen väliin niitä tuli melkein joka päivä uusi versio, nyt on jäänyt tuo uusin ja sen kanssa tuo temppuilee.
Siinä kerroit sinäkin syyn
Onko sulla siis Last.Fm -player vai iScrobbler? No oli kumpi tahansa, niin kokeile sitä toista
Itsellä on samat ongelmat, mutta iTunes auki aina kun konekin, niin eipä haittaa.