Turvallista matkaa sulle!MarQ kirjoitti:... mut just nyt ku pitää lähtee reissuunmut onpahan kerranki hyvä syy tulla nopiasti takas kotiin
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
(miksei sanota kasvollista

Viesti Kirjoittaja Jamac »
Samasta syystä kun naista sanotaan naiseks, eikä paneks…kuriton kirjoitti:Turvallista matkaa sulle!MarQ kirjoitti:... mut just nyt ku pitää lähtee reissuunmut onpahan kerranki hyvä syy tulla nopiasti takas kotiin
(miksei sanota kasvollista)
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Voi Jamac, flunssan kolhima ja kuivettama nenäni repesi kun luin viestisi.. Ja nyt köhin itseäni hengiltä, ei meinaa millään hellittääJamac kirjoitti:Samasta syystä kun naista sanotaan naiseks, eikä paneks…kuriton kirjoitti:Turvallista matkaa sulle!MarQ kirjoitti:... mut just nyt ku pitää lähtee reissuunmut onpahan kerranki hyvä syy tulla nopiasti takas kotiin
(pyydän anteeksi, oli pakko, ja nyt hävettää)
Viesti Kirjoittaja MarQ »
kiitosta. koitaha sieki parantuakuriton kirjoitti:Turvallista matkaa sulle!MarQ kirjoitti:... mut just nyt ku pitää lähtee reissuunmut onpahan kerranki hyvä syy tulla nopiasti takas kotiin
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Repeytynyt nenä, voi ei, mitä olenkaan mennyt tekemään! Ei ollut tarkoitus, vannon sen!Stenska kirjoitti:Voi Jamac, flunssan kolhima ja kuivettama nenäni repesi kun luin viestisi..
Uskon, toivon ja rakastan, että tämä pitää paikkansa…Stenska kirjoitti:jollakulla huumorintaju riitä, niin täytyy kyllä sanoa, että voivoi..
Ei huolta, muru,*tarjoaa nenäliinan* tiedän ettei se ollut tarkoitus, shit happens, you know..Jamac kirjoitti: Repeytynyt nenä, voi ei, mitä olenkaan mennyt tekemään! Ei ollut tarkoitus, vannon sen!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Luulen että tämä Jamac on vanha naisten verenvuodattaja kinuskikastikkeineen. Mulla sen sijaan on verta hyydyttävät jutut / tarinat, suorastaan verta(a)nsa vailla.Stenska kirjoitti:Ei huolta, muru,*tarjoaa nenäliinan* tiedän ettei se ollut tarkoitus, shit happens, you know..Varsinkin tällai, kun en taas yhtään tajunnut varoa ennen repeämistä hillittömään hirnumiseen..
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hompun KGB-osasto on ollut tarkaavainen ja saanut selville Bolli-hankkijan asustelevan samoilla seuduilla modenitan kanssa. Modenita tahtoo olla reilu ja näin lausuu, julkisesti nimeää, jopa ettei suoranaisesti varoitakin, herkeämättömän loputtomasti kuohuviin lääpästyneenä saattaa hän olla kuokkimassa näissä satakertaisjuhlissa.Lihapipo kirjoitti:100 viestiä pelkkiä asiattomuuksia, eikä minua ole vieläkään laivattu Siperiaan! Pitänee narskauttaa puolalaisesta sekatavarakaupasta hankkimani äärimmäisen harvinainen kierrekorkillinen Bollinger 1954 auki, vaikka se kohtuullisen kallis hankinta olikin. Onneksi huolivat passini ja hiukseni osana maksusuoritusta, eikä koko 4000€ matkashekkinippua tarvinnut käyttää, vaan vielä jäi jokunen killinki pariin säilykeborssikeittoon ja aasikyytiin Gdanskista Vaalimaalle.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Niin, minähän en kuohuvista juuri mitään tiedä, ja siksi ostinkin tämän harvinaisuuden korkattavaksi sitten jonain erityisen tärkeänä hetkenä. Lihapiirakkaahan minä lähdin potkukelkalla hakemaan lähikipsalta yhtenä iltana, mutta kun vihdoin pääsin erikoisen pitkältä tuntuneen pyryssäpolkemisen jälkeen kiposkin luukulle, myyjä(tär?) murahti jotain minulle tuntemattomalla kielellä. Puolaanhan minä olin siinä pyryssä potkinut ihan vahingossa. Oli nyt miten oli, tämä Homppu kun on ainoita paikkoja, jossa olen saanut ilman sakinhivutusta avata sanaisen arkkuni sataan kertaan. Niin mielelläni kuin minä olisinkin tämän eksklusiivisen herkun jakanut arvon tattiaisen kanssa, niin valitettavasti ehdin jo nauttia sen täysmääräisesti. Yllättävän paljon maistui perunatisleeltä, mutta kuten sanottua, minä en kuohuvien valmistusmenetelmiin ole juuri perehtynyt. Taitaa olla niin, että paljonkin on yhteistä ranskalaisilla viinispesialisteillä ja tunturi-Suomen kotikutoisten jalojuomien kehittelijöillä noin makunystyräin tasolla. Ei vaan taida olla Ranskan pojilla vielä ihan hanskassa tuo tiputtamisen jalo taito, kun alta 20% liemiä vain osaavat keitellä sammioissaan. "Paljon poretta, vähän villoja", tavataan sanoa.amanita kirjoitti:Hompun KGB-osasto on ollut tarkaavainen ja saanut selville Bolli-hankkijan asustelevan samoilla seuduilla modenitan kanssa. Modenita tahtoo olla reilu ja näin lausuu, julkisesti nimeää, jopa ettei suoranaisesti varoitakin, herkeämättömän loputtomasti kuohuviin lääpästyneenä saattaa hän olla kuokkimassa näissä satakertaisjuhlissa.Lihapipo kirjoitti:100 viestiä pelkkiä asiattomuuksia, eikä minua ole vieläkään laivattu Siperiaan! Pitänee narskauttaa puolalaisesta sekatavarakaupasta hankkimani äärimmäisen harvinainen kierrekorkillinen Bollinger 1954 auki, vaikka se kohtuullisen kallis hankinta olikin. Onneksi huolivat passini ja hiukseni osana maksusuoritusta, eikä koko 4000€ matkashekkinippua tarvinnut käyttää, vaan vielä jäi jokunen killinki pariin säilykeborssikeittoon ja aasikyytiin Gdanskista Vaalimaalle.
Että ihav vaan tiaroksi.
Ja onnitteluiksi ikiwanha kansanviisaus:
Sata se on sadanyhden alku!
No niin, semmosta tänään, kuolaa nieleskellään.Lihapipo kirjoitti: Niin, minähän en kuohuvista juuri mitään tiedä, ja siksi ostinkin tämän harvinaisuuden korkattavaksi sitten jonain erityisen tärkeänä hetkenä. Lihapiirakkaahan minä lähdin potkukelkalla hakemaan lähikipsalta yhtenä iltana, mutta kun vihdoin pääsin erikoisen pitkältä tuntuneen pyryssäpolkemisen jälkeen kiposkin luukulle, myyjä(tär?) murahti jotain minulle tuntemattomalla kielellä. Puolaanhan minä olin siinä pyryssä potkinut ihan vahingossa. Oli nyt miten oli, tämä Homppu kun on ainoita paikkoja, jossa olen saanut ilman sakinhivutusta avata sanaisen arkkuni sataan kertaan. Niin mielelläni kuin minä olisinkin tämän eksklusiivisen herkun jakanut arvon tattiaisen kanssa, niin valitettavasti ehdin jo nauttia sen täysmääräisesti. Yllättävän paljon maistui perunatisleeltä, mutta kuten sanottua, minä en kuohuvien valmistusmenetelmiin ole juuri perehtynyt. Taitaa olla niin, että paljonkin on yhteistä ranskalaisilla viinispesialisteillä ja tunturi-Suomen kotikutoisten jalojuomien kehittelijöillä noin makunystyräin tasolla. Ei vaan taida olla Ranskan pojilla vielä ihan hanskassa tuo tiputtamisen jalo taito, kun alta 20% liemiä vain osaavat keitellä sammioissaan. "Paljon poretta, vähän villoja", tavataan sanoa.
Suklaata ei voi laatikossa olla liikaa..Erño kirjoitti:Maailman hyveintä hyvyyttä!ompputetteri kirjoitti:Se juhlasuklaati on TOSI hyvääErño kirjoitti:Kuka keksi yhdistää valkosuklaan ja maitosuklaan yhteen nappiin??! Hänelle iso kumarrus!![]()
Yhdessä lootassa vaan on liian vähän
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, eli viidessä minuutissa pkeleStenska kirjoitti:Suklaata ei voi laatikossa olla liikaa..Erño kirjoitti:Maailman hyveintä hyvyyttä!ompputetteri kirjoitti:Se juhlasuklaati on TOSI hyvääErño kirjoitti:Kuka keksi yhdistää valkosuklaan ja maitosuklaan yhteen nappiin??! Hänelle iso kumarrus!![]()
Yhdessä lootassa vaan on liian vähän![]()
Se vaan on ihan taivaallisen hyvää, mums..
Kas kun meillä onkin sama maku!!Stenska kirjoitti:[
Suklaata ei voi laatikossa olla liikaa..![]()
Se vaan on ihan taivaallisen hyvää, mums..