Pojilta niitä kuulemma vasta voi saadakin. Siksi tytöt ovat ratkaisu!Lare kirjoitti:Jaahas, nyt alkaa kuulostaa siltä, että pitää lähteä hommamaan lippua Turkuun...Stenska kirjoitti:Jahas, minä tarjoan kuumat rommikaakaot. Torjutaan pahoja unia ja hoidetaan jylläävää lenssuaamanita kirjoitti:
Ai että painajaiset porttikongissa....jooooo´o.....! Otetaas Lare ryyppy ja mulkoillaan noita kahta!![]()
Mille päivälle paluulippu?![]()
Edit: Olen aina suhtautunut varoivasesti tytöiltä saatuihin tartuntatauteihin, mutta nyt taitaisi olla harkitun riskin paikka.
Vuoden 2007 Homppulainen
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Kuten Repe sanoi, tytöt ovat parempi ratkaisu tässä kohtaaLare kirjoitti: Jaahas, nyt alkaa kuulostaa siltä, että pitää lähteä hommamaan lippua Turkuun...![]()
Mille päivälle paluulippu?![]()
Edit: Olen aina suhtautunut varoivasesti tytöiltä saatuihin tartuntatauteihin, mutta nyt taitaisi olla harkitun riskin paikka.

-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Täh?Saltikov kirjoitti:Jokaisessa yhdyskunassa on rajoituksensa. Olisi mielenkiintoista nähdä "sensuurin" toimivuus henkilöön liityvissä asioissa tämän topikin osaltaKoska tiedotusvälineet on tiukassa konrolissa, viittaus venäläiseen demokraitiiaan hiipii takasin mieliin - niin hyvässä kuin pahassa.

-
Mitten käydä henkilövaalit menemättä henkilöön 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Täh?Saltikov kirjoitti:Jokaisessa yhdyskunassa on rajoituksensa. Olisi mielenkiintoista nähdä "sensuurin" toimivuus henkilöön liityvissä asioissa tämän topikin osaltaKoska tiedotusvälineet on tiukassa konrolissa, viittaus venäläiseen demokraitiiaan hiipii takasin mieliin - niin hyvässä kuin pahassa.
-
Totta. Muistanpa kerran, kun viidettä rommikaakaota lipittäessäni huushollin emäntä ilmestyi eteeni paitsi tuimailmeisenä myös ilkosen alastomana ratsupiiskaa ja korkkareita lukuun ottamatta. Koska olen nero, ymmärsin vinkin ja sanoin: "Hyvä on, seuraava rommikaakao saa sitten olla viimeistä edellinen."Stenska kirjoitti: Kuten Repe sanoi, tytöt ovat parempi ratkaisu tässä kohtaaJa paluulippuhan hankitaan vasta kun ollaan lähdössä kotiin, tulee muuten vielä (suoritus)paineita. Tuon rommikaakaon parissa saattaa vierähtää tovi jos toinenkin..
Tämä tarina on... niin, se on. 8)
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hmm.. mun entinen-exäkkö kävi silloin joskus. Posket sillä punoitti ja silmät pilkahteli. Kertoi ostaneensa kinuskikastiketta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Koska olen nero, ymmärsin vinkin ja sanoin: "Hyvä on, seuraava rommikaakao saa sitten olla viimeistä edellinen.
Siinä se kinuskikastikepurkki oli soffapöydällä koko alkuillan. Kerran kävi kyllä mielessä, että mitäköhän sen kastikkeen kanssa pitäis sit niinko syödä, jäätelöäkään se ei tuonut... Ajattelin et kaipa se sit selkiää. Ja kyl se sitten selkis, kun se vaan ymmärs kertoa
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eräisiin henkilöihin ryhtyminen saattaa aiheuttaa jopa myrkytyksen, vaalikaa toki terveyttänne!Jamac kirjoitti:Henkilöön ei kannata mennä, äänestäminen riittää.Saltikov kirjoitti:Mitten käydä henkilövaalit menemättä henkilöön 8)

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
- Ylläpitäjä
Onks entinen-exäkkö nykyinen-nypsykkä?Jamac kirjoitti: Hmm.. mun entinen-exäkkö kävi silloin joskus. Posket sillä punoitti ja silmät pilkahteli. Kertoi ostaneensa kinuskikastiketta.
Siinä se kinuskikastikepurkki oli soffapöydällä koko alkuillan. Kerran kävi kyllä mielessä, että mitäköhän sen kastikkeen kanssa pitäis sit niinko syödä, jäätelöäkään se ei tuonut... Ajattelin et kaipa se sit selkiää. Ja kyl se sitten selkis, kun se vaan ymmärs kertoa
Ja tosiaan, ajatella, joskus jälkkärikin voi olla eturuoka....
-
Painostamine oikean asian puolesta on aina ollut hyväksyttyäamanita kirjoitti:Eräisiin henkilöihin ryhtyminen saattaa aiheuttaa jopa myrkytyksen, vaalikaa toki terveyttänne!Jamac kirjoitti:Henkilöön ei kannata mennä, äänestäminen riittää.Saltikov kirjoitti:Mitten käydä henkilövaalit menemättä henkilöön 8)![]()
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
No kyllä se söi miestä, mutta naurettiin kyllä kun tajuttiin etten mä tajunnu.Repe Ruutikallo kirjoitti:Se kyllä söis miestä, jos mussukka haluais aina tulla nautituksi kinuskikastikepurkillisella verhottuna. Eikös siinä ole pari desiä, sehän tekis äkkiä litran päivässä. Mun maha ei kestäis.![]()
![]()
-
Olen kuitenkin valmis antamaan kaikkeni. Sitten vain katsottais mihin se riittää.KunkkuJ kirjoitti:Miten se olikaan, voiko tuota annettua ääntä muuttaa? Olen tainnut tehdä väärän valinnan. Jos Repe valitaan ja se on noin heikkoa tekoa, mitä siitä tulisi? Vatta olisi luultavasti kuralla ainakin juhannukseen asti ja meillä äänestäjillä kova morkkis tilanteesta...![]()
-
Mutta onha ehdokkaiden kesken vahva konsensu Virallisesta totuudesta - onhan sekin parempi kuin ei mitään.matteus/2 kirjoitti:Olen samaa mieltä; oikea toimintatapa olisi ehdottomasti ollut yhden virallisen ehdokkaan nimeäminen. Tätä virallista ehdokasta Homppulaiset olisivat sitten voineet spontaanisti äänestää.Saltikov kirjoitti:Pienenä kauneusvirheenä näen virallisen ehdokkaan puuttumisen
-
-
Noh noh, pojat, ruoalla saa leikkiä...Jamac kirjoitti:Hmm.. mun entinen-exäkkö kävi silloin joskus. Posket sillä punoitti ja silmät pilkahteli. Kertoi ostaneensa kinuskikastiketta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Koska olen nero, ymmärsin vinkin ja sanoin: "Hyvä on, seuraava rommikaakao saa sitten olla viimeistä edellinen.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Nyt tuntuu siltä että tytöt kiusaa mua oikein urakalla.Stenska kirjoitti:Kuten Repe sanoi, tytöt ovat parempi ratkaisu tässä kohtaaJa paluulippuhan hankitaan vasta kun ollaan lähdössä kotiin, tulee muuten vielä (suoritus)paineita. Tuon rommikaakaon parissa saattaa vierähtää tovi jos toinenkin..

t. Poikamies kolmannessa polvessa, itseään nipistää hän näitä lukiessaan. Liian hyvää ollakseen totta.
P.S. Jäätelön kanssa on muuten säilykepersikka hyvää. Jotenkin sitä kinuskista tuli mieleen.
P.P.S. Tykkäätkö muuten Stroh-merkkisestä rommista?
-
- Ylläpitäjä
Älyni on yleensä riittänyt suomen kielellä esitettyjen kysymysten ymmärtämiseen, jopa rivien välienkin tulkitsemiseen. Nyt minun on kuitenkin tunnustettava, että en ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan.matteus/2 kirjoitti:Olen samaa mieltä; oikea toimintatapa olisi ehdottomasti ollut yhden virallisen ehdokkaan nimeäminen. Tätä virallista ehdokasta Homppulaiset olisivat sitten voineet spontaanisti äänestää.Saltikov kirjoitti:Pienenä kauneusvirheenä näen virallisen ehdokkaan puuttumisen
Onko tarkoitus sanoa, että ylläpitäjä, modet ja hintaneuvos eivät olisi saaneet olla ehdolla meneillään olevassa äänestyksessä? Jos näin on, miksi kukaan ei sitä kandidaatteja ehdotettaessa maininnut? Kirjoitin viimeisessä viestissäni tuossa mainitussa kandidaattiketjussa toivovani kannatettavan heitä, jotka ovat oikeasti muita neuvoillaan ja opastuksillaan auttaneet, minähän olen enemmän vain siivoilemassa ja foorumin käytäntöä neuvomassa, sekä keskustelemassa niitä näitä siellä ja täällä.
Perustellun kritiikin otan ymmärryksellä ja tyynesti vastaan, perustelematonta kritiikkiä sen sijaan en.
Niinpä suoraan kysymykseen herrat suora vastaus, väitättekö meidän jotenkin manipuloivan tuloksia/olisiko meidän pitänyt pidättäytyä ehdokkuudesta/jokin muu jota en osaa edes keksiä?
Toki olemme leikkimielisesti liikkeellä tässä äänestyksessä, kuitenkin oma tosikkouteni ja rehellisyyteni saa minut nyt reagoimaan epäoikeudenmukaiselta tuntuvaan heittoon. Tähän äänestykseen on sentään osallistunut iso määrä aktiiveja.
Kaikella ystävyydellä toki:
Amanita
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Yksi virallinen ehdokas = yksi ehdokas = 100% äänistämatteus/2 kirjoitti:Olen samaa mieltä; oikea toimintatapa olisi ehdottomasti ollut yhden virallisen ehdokkaan nimeäminen. Tätä virallista ehdokasta Homppulaiset olisivat sitten voineet spontaanisti äänestää.Saltikov kirjoitti:Pienenä kauneusvirheenä näen virallisen ehdokkaan puuttumisen
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tätähän tällä kai ajettiin takaa...?
-
Äikämitään kiusita..Lare kirjoitti: Nyt tuntuu siltä että tytöt kiusaa mua oikein urakalla.![]()
![]()
t. Poikamies kolmannessa polvessa, itseään nipistää hän näitä lukiessaan. Liian hyvää ollakseen totta.
P.S. Jäätelön kanssa on muuten säilykepersikka hyvää. Jotenkin sitä kinuskista tuli mieleen.
P.P.S. Tykkäätkö muuten Stroh-merkkisestä rommista?

MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka