Suomitiedostot 1.1.2:lle
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Suomitiedostot 1.1.2:lle
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Elikkä olen hiukan korjaillut noita pahimpia muutoksia. Ladata voi tuolta: http://rapidshare.com/files/76224807/1.1.2.zip.html
Nämä on siis FW 1.1.2:lle
AppleTV 4K - iPhone Xs 512 Gt - iPad Pro 3rd gen 512 Gt - MBP 15" 2,9 GHz, 32 Gt, Vega 20, 1 Tt
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja juharju »
Mikään ei estä itse muokkaamasta. Viilaat epäkohdat vain itse haluamaasi kuntoon.kaleviniemi kirjoitti:Noissa yhteystiedoissa toi tyyppi eli pää, matka jne... ni toi pää ei oikein toimi. Aina soittaa joku pää. Jani Pää, Heikki Pää, Läski Pää...
Toimiiko/onko suomennettuna muuten teillä esim. SMS/Kellon valmis/muokkaa painike? Itselläni ei. Storekaan ei ole täysin suomeksi. Ongelmat oli jo 1.1.1 firmiksellä, mutta vaikka kuinka yrittää viilata käsin niin ei lähde pelaamaan.
-
-
-
-
Re: Suomitiedostot 1.1.2:lle
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Mulla ei nyt pää enää toimi. Miten noita saa asennettua puhelimeen? Eli mitä siis pitää tehdä niin kuin konkreettisesti?Nätti-Nikke kirjoitti:Elikkä olen hiukan korjaillut noita pahimpia muutoksia. Ladata voi tuolta: http://rapidshare.com/files/76224807/1.1.2.zip.html
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
-
Kuten esim. millä ohjelmalla?vinoneliöklovni kirjoitti:siirretään jollakin ohjelmalla jokainen suomitiedosto omaan kansioon. Kestää hieman, mutta loppputulos on aikas mukava
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Cyberduckilla SSH-yhteys iPhoneen ja sitä kautta pääsee kansioihin.Miklu kirjoitti:Kuten esim. millä ohjelmalla?vinoneliöklovni kirjoitti:siirretään jollakin ohjelmalla jokainen suomitiedosto omaan kansioon. Kestää hieman, mutta loppputulos on aikas mukava
A1398 ● www.tuomashamalainen.com
-
Minä olen ihan käsi näissä ssh- ja ftp-asioissa, joten en osaa.tuomas92 kirjoitti:Cyberduckilla SSH-yhteys iPhoneen ja sitä kautta pääsee kansioihin.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Äläs nyt, helppoa kuin mikä.Miklu kirjoitti:Minä olen ihan käsi näissä ssh- ja ftp-asioissa, joten en osaa.Olkoon siis toistaiseksi.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://modmyifone.com/wiki/index.php/Us ... ith_iPhone
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
-
Suomi
Viesti Kirjoittaja Mikkow »
Mikähän on vialla, kun kaikki muut valikot kääntyi suomeksi paitsi itse puhelin valikko? Ei sillä, että haittaa käyttöä, mutta kaikki muut kuvakkeet ja valikot ovat hienosti suomeksi... ihmettelen vaan? contacts , favorites yms. ovat siinä edelleen englanniksi.
-
Minä en näköjään saa tuota onnistumaan. Yhteyden luominen sujuu mainiosti ja näennäisesti pääsen noita tiedostoja kopioimaan tuonne iPhoneen. Mutta ne eivät mene sinne oikeasti. Kun raahaan jonkin tiedoston oikeaan kansioonsa, niin Fugu näyttää siltä, että se oikeasti siirtää niitä tiedostoja, mutta kun avaan sitten sen kansion, mihin muka raahasin niitä tiedostoja, niin ei siellä niitä ole. Mikähän menee pieleen? 

-
Viesti Kirjoittaja Tee-Rex »
Onkohan sulla laitettu kirjoitusoikeudet tuohon kansioon? Luulisi kyllä herjaavan jotain jos ei ole.Miklu kirjoitti:Minä en näköjään saa tuota onnistumaan. Yhteyden luominen sujuu mainiosti ja näennäisesti pääsen noita tiedostoja kopioimaan tuonne iPhoneen. Mutta ne eivät mene sinne oikeasti. Kun raahaan jonkin tiedoston oikeaan kansioonsa, niin Fugu näyttää siltä, että se oikeasti siirtää niitä tiedostoja, mutta kun avaan sitten sen kansion, mihin muka raahasin niitä tiedostoja, niin ei siellä niitä ole. Mikähän menee pieleen?
-
Mitään herjaa ei tullut. Tuo sinänsä kuulostaisi loogiselta. Toisaalta, kirjauduin Fugun avulla sisään root:tina, joten siinä mielessä käsittääkseni pitäisi olla aika kattavat oikeudet...Tee-Rex kirjoitti:Onkohan sulla laitettu kirjoitusoikeudet tuohon kansioon? Luulisi kyllä herjaavan jotain jos ei ole.
Seurailin siis hyvin tarkasti tuota ohjetta, jonka Wespa linkitti minulle. Mitähän muuta voisi kokeilla?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
-
Raahailemalla homma ei sujunut, mutta keksin toimivan, huomattavasti hitaamman metodin. Aina tiedoston päällä kun kilkkaan hiiren kakkosella, niin tulee valikko, jossa yksi valinta on "kopioi palvelimelle turvallisesti" tms. Tämän jälkeen pitää vielä syöttää salasana, jonka jälkeen kopiointi näyttäisi onnistuvan. Hidasta ja työlästä, mutta käsittääkseni vaivan väärti.Miklu kirjoitti:Mitähän muuta voisi kokeilla?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Osaako joku neuvoa helpomman ja nopeammat tavan?
edit: typo
Viimeksi muokannut Miklu, 27.1.2008 klo 9.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja RoopeB »
Itse myös tein työn hitaimman kautta, nopeamapaa en siihen hätiin keksinyt. Käytössä PC ja WinXP, iBrickillä tiedosto kerrallaan, järjestelmällisesti. Ensin piti navigoida, joka oli hidasta, sitten piti luoda puhelimeen kansiot, joka oli hidasta ja lopuksi uploadata tiedostot, joka onneksi sujui suht joutuisasti. Kokonaisuudessaan aikaa kului varmasti toista tuntia, huh. Olipa operaatio.
Paras tietysti olisi ollut, jos olisi löytyny pieni softa joka olisi asettanut tiedostot paikoilleen automaagisesti, esim. Installerin kautta. Mutta kävihän se näinkin... äärimmäisen hitaasti ja työläästi.
Nikelle kiitos, oot sie niin nätti
ja ihq.
Paras tietysti olisi ollut, jos olisi löytyny pieni softa joka olisi asettanut tiedostot paikoilleen automaagisesti, esim. Installerin kautta. Mutta kävihän se näinkin... äärimmäisen hitaasti ja työläästi.
Nikelle kiitos, oot sie niin nätti

Miklu kirjoitti: Raahailemalla homma ei sujunut, mutta keksin toimivan, huomattavasti hitaamman metodin. Aina tiedoston päällä kun kilkkaan hiiren kakkosella, niin tulee valikko, jossa yksi valinta on "kopio palvelimelle turvallisesti" tms. Tämän jälkeen pitää vielä syöttää salasana, jonka jälkeen kopiointi näyttäisi onnistuvan. Hidasta ja työlästä, mutta käsittääkseni vaivan väärti.![]()
Osaako joku neuvoa helpomman ja nopeammat tavan?
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka