Pistää nyt miettimään, että kliksutinko mää jotain väärin kun kukaan ei pääse edes likelle minun lukuja Kuitenkin ekan maccini vasta 2005 ostanut ja iPhonea en omista.
TheKraken kirjoitti:Pistää nyt miettimään, että kliksutinko mää jotain väärin kun kukaan ei pääse edes likelle minun lukuja Kuitenkin ekan maccini vasta 2005 ostanut ja iPhonea en omista.
Ovat selaimen kekseillä saaneet selville että 8k+ viestiä Homppuun kirjoitettu 2005 jälkeen. 8)
Ei, hyvät ihmiset, korkeaa %-tulosta ei saa jollain tietyllä niksillä (ostin ekan Macin 1970-luvulla / olen omistanut reippaasti yli puoli tusinaa Macia / tms.). Pitää osoittaa commitmenttia ja kiihkomielisyyttä: "myydä" Applea joka käänteessä, liimailla Omppu-tarroja, tulla lähipiirin Mac-guruksi, ja tietenkin käyttää Apple-tuotetta aina kun sellainen on tarjolla.
Ko. logiikalla ja vain lievästi valehdellen ("joo, olen funtsinu iKännyn hankintaa" - hah!) nostin oman tulokseni 56 %:sta 84 %:iin. Mutta keskivertoihmisenä tyydyn keskivertotulokseen...
70% kolme Maccia omistaneena ja joitakin muita näpytelleenä. Matkalla mukana iBook ja iPod. Windows-tutut ovat pitäneet huolen siitä, että ei ole tarvinnut olla Mac-evankelista. Vakiototetamus on ollut, että sinullahan ei ole edelleenkään huolia koneen kanssa...
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Meikäläisen vaivaiseen 60% nähden tuo on jotain käsittämätöntä 8)
Meillä oli himassa parhaimmillaan (=muijan mielestä pahimmillaan) 18 Macia ja muuta Mac-roinaa yhteensä pienen yksiöllisen verran. Asunani olen pitänyt päivittäin jo 15 vuotta farkkuja ja Apple/fIMUG t-paitoja, kuulunut fiMUG:iin sen perustamisesta lähtien, "käännyttänyt" parikymmentä hemmoa Mac-käyttäjiksi jne.
Minäkö Mac-addikti? :-)