![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Oishan se kuitenkin kiva tietää oma tyyppinsä jos joskus sattuu jotakuta janottamaan.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Erño kirjoitti:Voiko kotikonstein testata omaa verityyppiään? Tarvii tietenkin jotain ihme kemian aineita, joiden lähellä minä olen aika hazardi![]()
Oishan se kuitenkin kiva tietää oma tyyppinsä jos joskus sattuu jotakuta janottamaan.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja carnice »
Näinhän se on. Luovuta verta, samalla saa veriryhmäsi tietoosi ja autat muita.amanita kirjoitti:Erño kirjoitti:Voiko kotikonstein testata omaa verityyppiään? Tarvii tietenkin jotain ihme kemian aineita, joiden lähellä minä olen aika hazardi![]()
Ei voi! Mee vaan luovuttaman vertasi, sieltä se selviää, tai kysy äidin ja isin veriryhmät. Biologiaa mahdollisesti lukeneena saatat saada vihjeitä omastasi , tai ainakin voit sulkea joitain sortteja pois.
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Jätkä pskantaakin kettinkiäTeppo Tulppu kirjoitti:Kerran kun kävin luovuttamassa oli hemppari pudonnut 168:aan. Hoitsun hämmästykseksi olin tavattoman pettynyt - hempparin high score kun on 183. Eli jos tulee rahapula, voin myydä vertani jollekin valimolle.kuriton kirjoitti:Korkea hemppari tuon hyvin kestää, ja tuon jälkeen melkeinpä olo onkin parempi.
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Jeh, tuli käytyä. Helppo homma, ja kaffeetakin sai. Hyvää hiihtolomaa!Anniel kirjoitti:Muistakaahan hiihtolomalaiset(kin) käydä luovuttamassa
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Miehillä 2 kk, naisilla 3 kkamanita kirjoitti:Eikös kolme kuukautta ole minimiväli?? Itse luovutan sillä frekvenssillä.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Onko tää nyt sitten sitä tasa-arvoa!!1 Häh?!Anniel kirjoitti:Miehillä 2 kk, naisilla 3 kkamanita kirjoitti:Eikös kolme kuukautta ole minimiväli?? Itse luovutan sillä frekvenssillä.