Kas näin joulun alla kaikki on mahdollista, uups.. kroppa hältä vissiin on epähuomiossa syöty jo suurempaan nälkään ..KinZZa kirjoitti:Tuo tonttu minut tuolla jääkaapissasi vähän säikäytti!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Jees, jees kuriton, but vhere is The karja ja silleenkuriton kirjoitti:Kerpele, tätähän sää kysyit. Mun kaapissani ei oo kuitenkaan puolikasta sikkaa niinku teitilläSalamijakk kirjoitti: ÄLÄ ENEMPÄÄ, JEESUS TIPPUU!
Kuriton on se maria, mikä synnytti vapahtajanJa huom, nää on jouluruuat porukoille kans.. selitteleks mää nyt tässä jottain
![]()
..oisko pitänyt sittenkin jättää tää ovi avaamatta![]()
![]()
Sitä vaan, että tiedänhän minä muutenkin ettet kuulu luunjyrsijöiin tai sen kirjallisuuden harrastajiin.kuriton kirjoitti:TÄ?Salamijakk kirjoitti: Jees, jees kuriton, but vhere is The karja ja silleen
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Salamijakk kirjoitti: Olemme ystäviä ainiaan, jos vielä hyväksyt.
Luulitko tosiaan, että luulisin sinun syövän kokokaapin
Jep, noi todella kelpas vieraille? ja oven sain kiinnikuriton kirjoitti:Salamijakk kirjoitti: Olemme ystäviä ainiaan, jos vielä hyväksyt.
Luulitko tosiaan, että luulisin sinun syövän kokokaapin
Ystävyys oli muutaman minuutin tuossa jo katkolla, mutta eiköhän se siitä taas palaudu ennalleen, kun kovasti yrität... ja ihan jännityksellä odotan, että mitä sieltä sun lähettämästä paketista löytyykään tänä vuonna.![]()
Ja en mää arvannut, että tässä kysyttiin vaan yhen päivän ruuat ja juomat, niinko sulla sitten ilmesesti olikin, enkä tietty sitten arvannut tyhjennellä kaapista liikoja pois.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mites mää jotenkin osasasin tätä jo odotellakin.. musakkia nimittäin.Salamijakk kirjoitti:and musakkia nähtäväksi:
http://www.youtube.com/watch?v=Z72Uv-qMci0
Siinä mulla yks valtavan ison rietas on!darthmother kirjoitti:[valtavan isolla tekstillä]SINÄ RIETAS[/valtavan isolla tekstillä]
Voi, olen pahoillani, käsitin väärin ihan, ANTEEKSI, ethän sinä oo pienikään rietasdarthmother kirjoitti:Tarkoitin EM. kommentillani tietenkin Blank^ia.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Rakastavaiset hirnuu, mutta kiitos amaniitta ymmärrystajustasikuriton kirjoitti:Ja eikös sulla muka oo kameraa? Kuvat kertoo näköjään enemmän..Jamac kirjoitti:Miksi en keksi mitään sanottavaa tähän ketjuun?
Kurittomalle tiedoksi:kuriton kirjoitti:No onhan siellä maalla varmaan maakellari, jos otat kuvan vaikka sieltä?Jamac kirjoitti:Mun jääkaapissa on... mehutiivistepullo ja yksi hiivapala (näpit irti Salamijak). Jos oikein muistan. Piti tyhjentää ettei pilaannu mikään kun olen nyt maalla..