Menin nokialaisen E51:n tilaamaan ja ajattelin vähän ennakoivasti kysellä että ovako ihmiset saaneet joko tuon nimenomaisen luurin tai jonkun muun S60 v3 FP1 -luurin (esim. N95, E90 jne.) toimimaan Leopardilla Bluetooth PAN -yhteyden yli eli ilman modeemiscriptejä ja dial up -kikkailua? Kun nykyisellä Sony Ericssonilla tuon sain toimimaan (jopa aika kivuttomasti) niin ihastuin ominaisuuteen kovin ja haluaisin tietää että onnistuuko tuo uudellakin.
Kun ei jaksaisi lähteä enää tuohon modeemiscripti-touhuun...
Jos sulla on datayhteys, niin pitäisi toimia ilman mitään hämminkiä. Itse ensin paritin laitteet Bluetoothilla ja sen jälkeen verkkoasetuksista uusi yhteys (bluetooth), sen jälkeen lisävalinnat lehdelle, sieltä valmistaja (mulla Motorola) malli GPRS (GSM/3G) sitten vain APN osoite (DNA:lla internet) ja se on siinä.
Sarjatuli kirjoitti:Jos sulla on datayhteys, niin pitäisi toimia ilman mitään hämminkiä. Itse ensin paritin laitteet Bluetoothilla ja sen jälkeen verkkoasetuksista uusi yhteys (bluetooth), sen jälkeen lisävalinnat lehdelle, sieltä valmistaja (mulla Motorola) malli GPRS (GSM/3G) sitten vain APN osoite (DNA:lla internet) ja se on siinä.
Niin, toimiihan tuo juurikin noin myös omalla Sony Ericssonilla. Kysymys olikin että josko joku voisi vahvistaa homman toimivan yhtä helposti myös Nokian kapuloilla
Toimii kuin junan vessa. Ja on ilahduttavan selkeä ja helppokäyttöinen S60-koneeksi. Youtube-videotkin tulee langattoman kotiverkon läpi ilman mitään asetuksiin koskemista niin nätisti että. Mutta onhan se kyllä vähän ruma kalikka.