Itse olen katsellut uutta S730-mallia, vaikuttaa fiksun kokoiselta, on qwerty-näppis, 3g, wifi etc...Kaikki mitä tarvitsen reissuillani. Myös uusi Tytn II on käynyt mielessä, tyylikkään näköinen peli joskin hiukan raskaan oloinen, ainakin kuvien perusteella. Kuitenkin uutta E90:stä sirommalta vaikuttaisi...
Kuinkas nuo windowsin mobilekäyttikset pelailee, noissahan vaikuttaisi olevan uusin versio, windowsmobile 6.....Mitens yhteensopivuus Macbookin kanssa? Pystyykö noita puhelimia käyttämään modeemina MacBookissa?
Nokialta olen katsellut lähinnä E61i:tä, hiukan "kohlo" mutta asialliset ominaisuudet. Onko jengillä tästä kokemuksia? Muita vaihtoehtoja ei ole vielä eteen tullut.. Jos on ideoita/ ehdotuksia niin kuuntelen mielenkiinnolla.
Ja kaikella kunnioituksella ne "Oota iphonea/ osta iphone" kommentit voi sitten jättää pois. Minulla ei ole siihen aikaa eikä mahdollisuuksia, tarvitsen toimivan puhelimen ilman "Pellepelotonvirityksiä". Jos se joskus Suomeen saadaan myyntiin niin se on sitten sen ajan murhe, mutta noin vajavaisilla toiminnoilla& virittämisellä varustettua laitetta en voisi ikinä käyttää. Ei kulje MMS:t, ei toimi modeemina läppärille, mitä vielä

Any thoughts?
/MacPilot