Ja sitten laaditaankin jo tänne "nyt tuli poru"-ketjuaPave kirjoitti:kohta huomaavat olevansa serkuksia tai jotain vastaavaakuriton kirjoitti: Hmmm... jokos täällä sinkku-linjalla alkaa tapahtumaan...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Jaa siellä kaukana.growlithe kirjoitti:Mökki on Isonkorventien päässä, Salon Heikin möksän vieressä.Etusaari lienee kyseessä.. Hm.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Serkusten intimi läheisyys on kyllä ihan laillista. Wanhaan hyvään aikaan parempi väki saattoi jopa priorisoida serkkuja puolison valinnassa. Kieltämättä tästä oli pitkässä juoksussa geneettisiä seuraamuksia...kuriton kirjoitti:Ja sitten laaditaankin jo tänne "nyt tuli poru"-ketjuaPave kirjoitti:kohta huomaavat olevansa serkuksia tai jotain vastaavaakuriton kirjoitti: Hmmm... jokos täällä sinkku-linjalla alkaa tapahtumaan...
Viesti Kirjoittaja jereme »
Täältä yksi ei-niin-syntyperäinen tamperelainen lisäägrowlithe kirjoitti:Oho, onpas muuten hyvin 03-alue edustettuna, näköjään.Wespa kirjoitti:Saa tänne muutkin kuin Tampereella asuvat tulla, suotta ujostelette!
Nothing personal. Mut sit jos sitä serkunnaintia tehdään määrätietoisesti sukupolvesta toiseen, voi syntyä lopulta niitä Acerin ostajiakin...MacFinn kirjoitti:Noista serkuista sen verran, että pari mun serkkua on naimisissa keskenään, olleet jo kymmeniä vuosia. Ja lapset on kaikki ihan täysipäisiä. Yksikin suunnittelee seuraavaksi ostavansa Macbook Pron...
Anteeksi nyt että sorkin joka asiaan, mutta koska nimi on hieman erikoinen ja mieleenjäävä, muistan joskus ammoin olleeni samoissa istunnoissa kyseisen herran kaa useammankin kerran.MacFinn kirjoitti:Ei toi taida olla isokaan suku eli onkos Kalle Löövi samaa sukua? Tunsin jollain tapaa sellaisen fiksun kaverin joskus hurjina nuoruusvuosina Valkeakoskelta.Jaroneko kirjoitti:Mä oon Löövin sukua ja mennään Pikolle ja Hessulle tossa tapanina.
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Nyt panit Repe pahan, meinas lentää kahvit näppikselle...Repe Ruutikallo kirjoitti:Nothing personal. Mut sit jos sitä serkunnaintia tehdään määrätietoisesti sukupolvesta toiseen, voi syntyä lopulta niitä Acerin ostajiakin...MacFinn kirjoitti:Noista serkuista sen verran, että pari mun serkkua on naimisissa keskenään, olleet jo kymmeniä vuosia. Ja lapset on kaikki ihan täysipäisiä. Yksikin suunnittelee seuraavaksi ostavansa Macbook Pron...
Mä tätä vähä pelkäsin ku menin Löövit mainitteen...MacFinn kirjoitti:Ei toi taida olla isokaan suku eli onkos Kalle Löövi samaa sukua? Tunsin jollain tapaa sellaisen fiksun kaverin joskus hurjina nuoruusvuosina Valkeakoskelta.
Jep, eiköhän se ole se sama kaveri. Kerronko huomenna joltain terveisiä?Repe Ruutikallo kirjoitti:Anteeksi nyt että sorkin joka asiaan, mutta koska nimi on hieman erikoinen ja mieleenjäävä, muistan joskus ammoin olleeni samoissa istunnoissa kyseisen herran kaa useammankin kerran.
Lisää vaan "tuttuja" paikkoja ja ihmisiä...
No tässähän on jo innolla selvitelty mun ja Sinin sukutaustoja, että eikös tää oo just hyvin topicissa?kallekilponen kirjoitti:Hyvinpä pysyy ketju topicissa.
Juu. Acer on tosisäätäjän kone, vaan valitettavan usein juuri niiden kädettömien ostama... :/Lare kirjoitti:Acer ei ole kädettömille.
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Hep hep, ilmoittaudun sinkuksi ♀ ja enemmän siis ♂päin kallellaan, ♀ yhtään väheksymättä. Ikäni on sopiva, samoin kokoni, paljon kokenutkin lienen. Suurimmaksi viakseni laskettakoon se, että olen Rapu; parantumaton romantikkogrowlithe kirjoitti: Ketju oikeille radoilleen, hep! Seuraava viesti olkoon joltain omenaiselta sinkulta.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jos asiat niin hyvin ovat, niin älä ihmeessä jätä tilaisuutta käyttämättä.Stenska kirjoitti: Ilmoittaudun sinkuksi siitä huolimatta, että olen päässyt "jutteluetäisyydelle" varsin mielenkiintoisen ja loistavan huumorintajun omaavan herran kanssa. Uskaltaisinkohan näin Joulun kunniaksi lähettää lämpimän halauksen..![]()
En usko että Kalle rekisteröi meikää niin että olisi mieleen jäänyt. Takarivin Taavi...Jaroneko kirjoitti:Mä tätä vähä pelkäsin ku menin Löövit mainitteen...MacFinn kirjoitti:Ei toi taida olla isokaan suku eli onkos Kalle Löövi samaa sukua? Tunsin jollain tapaa sellaisen fiksun kaverin joskus hurjina nuoruusvuosina Valkeakoskelta.
Joo, kaikki Löövit on mulle sukua, meitä ei oo montaa.
Tarkoittamasi Kalle Löövi lie enoni.
Nykyisin SPR:llä, näkyy uutisissakin aina välillä, kun jossain jotain isompaa sattuu.
Jep, eiköhän se ole se sama kaveri. Kerronko huomenna joltain terveisiä?Repe Ruutikallo kirjoitti:Anteeksi nyt että sorkin joka asiaan, mutta koska nimi on hieman erikoinen ja mieleenjäävä, muistan joskus ammoin olleeni samoissa istunnoissa kyseisen herran kaa useammankin kerran.
Lisää vaan "tuttuja" paikkoja ja ihmisiä...![]()
Et sie halluu huumorintajust herraa? Siehä sälli olet!kallekilponen kirjoitti:Jos asiat niin hyvin ovat, niin älä ihmeessä jätä tilaisuutta käyttämättä.Stenska kirjoitti: Ilmoittaudun sinkuksi siitä huolimatta, että olen päässyt "jutteluetäisyydelle" varsin mielenkiintoisen ja loistavan huumorintajun omaavan herran kanssa. Uskaltaisinkohan näin Joulun kunniaksi lähettää lämpimän halauksen..![]()
![]()
Olisipa itselläkin...umh...siis sukupuolet toisinpäin käännettynä...hmh...tulipa taas vaihteeksi sekava viesti...
Hmm... Liekö tämä herra kirjoittanut jo tähänkin ketjuun, vai onko tämä vain sattumaa ja vilkasta mielikuvitusta?Stenska kirjoitti:Ilmoittaudun sinkuksi siitä huolimatta, että olen päässyt "jutteluetäisyydelle" varsin mielenkiintoisen ja loistavan huumorintajun omaavan herran kanssa. Uskaltaisinkohan näin Joulun kunniaksi lähettää lämpimän halauksen..![]()
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Heh, kauneus on katsojan silmässä, sanotaan..Jaroneko kirjoitti:Hmm... Liekö tämä herra kirjoittanut jo tähänkin ketjuun, vai onko tämä vain sattumaa ja vilkasta mielikuvitusta?Stenska kirjoitti:Ilmoittaudun sinkuksi siitä huolimatta, että olen päässyt "jutteluetäisyydelle" varsin mielenkiintoisen ja loistavan huumorintajun omaavan herran kanssa. Uskaltaisinkohan näin Joulun kunniaksi lähettää lämpimän halauksen..![]()
Ja joo, ei se kumppanin sukupuoli välttämättä niin tähdellistä ole, paljon tärkeämpiäkin ominaisuuksia löytyy.