Hei, tää vois olla hyvä. Growlithe, pystykkö värkkäämään?Jaroneko kirjoitti:No tuohan luontuu liittämällä tähän topikkiin kyselyn.Stenska kirjoitti:Hei, tämähän tarkottais sitä, että miehiä olisis joka naiselle.. ööh.. siis monta..? Ei hel.. Onko joku tutkinut aihetta sinkku-tasolla; löytyisiköhän vastaavat rosentit? Vai valmistuuko tutkimus myöhemmin?
"Oletko sinkku?
a) Kyllä, olen nainen
b) Kyllä, olen mies
c) En
d) EOS"
Hompun sinkkuketju
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
...tosin siltikin voisi olla yleisenä ongelmana se, että tuo sinkkuus ei varmaan ole ihan pysyvä tila, ja kun ääntään ei voi muuttaa...
...eli kaikki tämmöiset seikat huomioon ottaen, voisi olla hieman vaikeaa tehdä toimiva polli tässä asiassa...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
...tai sitten olen vain ainainen skeptikko....
-
Viesti Kirjoittaja growlithe »
S'il vous plaît. Itse vastasin jo tuon mystisen viimeisen vaihtoehdon. Ylä- ja alamäkiä tulee ja menee, mutta sama mies pysyy. Hirmuisen vaikea kuvitella itseään kenenkään toisenkaan kanssa. Kyllä sille taas tulee hyvä kausi joskus. Sitä odotellessa.. Uusiin ihmisiin on aina mukava tutustua.Macco kirjoitti:Hei, tää vois olla hyvä. Growlithe, pystykkö värkkäämään?Jaroneko kirjoitti:No tuohan luontuu liittämällä tähän topikkiin kyselyn.Stenska kirjoitti:Hei, tämähän tarkottais sitä, että miehiä olisis joka naiselle.. ööh.. siis monta..? Ei hel.. Onko joku tutkinut aihetta sinkku-tasolla; löytyisiköhän vastaavat rosentit? Vai valmistuuko tutkimus myöhemmin?
"Oletko sinkku?
a) Kyllä, olen nainen
b) Kyllä, olen mies
c) En
d) EOS"
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
No höh... Ny ei voi olla sinkku ja ettiä ilman preferenssiä...growlithe kirjoitti:S'il vous plaît. Itse vastasin jo tuon mystisen viimeisen vaihtoehdon. Ylä- ja alamäkiä menee ja tulee, mutta sama mies pysyy. Hirmuisen vaikea kuvitella itseään kenenkään toisenkaan kanssa. Kyllä sille taas tulee hyvä kausi joskus. Sitä odotellessa..

Ku oli tarkotus vaan määrittää kuinka suuri osa sinkuista on miehiä/naisia.
Ja tarkottaaks tää ny ettei sun ilmotukses ookaa enää voimassa? :/

(PeliPC Intel C2Q Q8200, 3GB, HD5850, W7)
-
-
Olit liian nopee, lisäsin tohon edelliseen vielä.. Ja onhan se sanottu siellä "ilmoituksessakin", että kavereita lissää!Jaroneko kirjoitti:No höh... Ny ei voi olla sinkku ja ettiä ilman preferenssiä...growlithe kirjoitti:S'il vous plaît. Itse vastasin jo tuon mystisen viimeisen vaihtoehdon. Ylä- ja alamäkiä menee ja tulee, mutta sama mies pysyy. Hirmuisen vaikea kuvitella itseään kenenkään toisenkaan kanssa. Kyllä sille taas tulee hyvä kausi joskus. Sitä odotellessa..
Ja tarkottaaks tää ny ettei sun ilmotukses ookaa enää voimassa? :/

iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Sori.Pave kirjoitti:Mää jo ihmettelinkin, kun ei täällä ole aikaisemmin äänestystä näkynyt, muuta löytyihän syyllinengrowlithe kirjoitti:
S'il vous plaît.![]()
![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Mitäs vastata kyselyyn sitten kun a) ei tiedä mitä on, b) ei tiedä missä on ja c) ei tiedä mitä etsii?growlithe kirjoitti:S'il vous plaît. Itse vastasin jo tuon mystisen viimeisen vaihtoehdon. Ylä- ja alamäkiä tulee ja menee, mutta sama mies pysyy. Hirmuisen vaikea kuvitella itseään kenenkään toisenkaan kanssa. Kyllä sille taas tulee hyvä kausi joskus. Sitä odotellessa.. Uusiin ihmisiin on aina mukava tutustua.Macco kirjoitti:Hei, tää vois olla hyvä. Growlithe, pystykkö värkkäämään?Jaroneko kirjoitti:No tuohan luontuu liittämällä tähän topikkiin kyselyn.Stenska kirjoitti:Hei, tämähän tarkottais sitä, että miehiä olisis joka naiselle.. ööh.. siis monta..? Ei hel.. Onko joku tutkinut aihetta sinkku-tasolla; löytyisiköhän vastaavat rosentit? Vai valmistuuko tutkimus myöhemmin?
"Oletko sinkku?
a) Kyllä, olen nainen
b) Kyllä, olen mies
c) En
d) EOS"
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Viesti Kirjoittaja Pave »
Tosin vaihtoehdoista puuttui mulle sopivagrowlithe kirjoitti: Sori.Laitoin heti, jahka hoksasin nuo viestit.. Kuka nyt joulunaikaansa koneella koko ajan istuisi, nöh?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Eli ei ole ketään niin itseensä kyllästynyttä naista joka mut huolisi

-
No ethän sä si tie mistään mittään!maxima kirjoitti:Mitäs vastata kyselyyn sitten kun a) ei tiedä mitä on, b) ei tiedä missä on ja c) ei tiedä mitä etsii?

iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
growlithe kirjoitti:Kuka nyt joulunaikaansa koneella koko ajan istuisi, nöh?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
EDIT: Näyttääpä lupaavalta tuon pollin pohjalta...not.
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
growlithe kirjoitti:No ethän sä si tie mistään mittään!maxima kirjoitti:Mitäs vastata kyselyyn sitten kun a) ei tiedä mitä on, b) ei tiedä missä on ja c) ei tiedä mitä etsii?Paa, että en tiedä. 8)
Kiitos, Dr. Phil, selvitit kiperän tilanteen ja elämänlaatuni alkoi nousta kohisten tapaamisemme jälkeen.
Nyt nukkumaan! Yksin... ->
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
-
Viesti Kirjoittaja Celia »
Koska tämä on sinkkuketju, on ihan jees, että meille varatuille on vain vaihtoehto "en." Mutta oman mielenkiinnon vuoksi olisi ollut kiva, jos olisi ollut vaihtoehdot: "En, olen nainen." Ja "En, olen mies." Ihan vain, koska kiinnostaa.
-
Kuten tuossa aiemmin mainitsin, taitavat vastausmahdollisuudet loppua foorumisoftassa jos kaikki otetaan huomioon...Celia kirjoitti:Kiva tuo, että äänestyksessä huomioidaan, etteivät kaikki oletusarvoisesti etsi kumppaniksi vastakkaisen sukupuolen edustajaa.
Koska tämä on sinkkuketju, on ihan jees, että meille varatuille on vain vaihtoehto "en." Mutta oman mielenkiinnon vuoksi olisi ollut kiva, jos olisi ollut vaihtoehdot: "En, olen nainen." Ja "En, olen mies." Ihan vain, koska kiinnostaa.
-
-
Hmm.. Niinpä olisikin voinut. Mutta äänestystä ei saa enää modattua.Celia kirjoitti:Kiva tuo, että äänestyksessä huomioidaan, etteivät kaikki oletusarvoisesti etsi kumppaniksi vastakkaisen sukupuolen edustajaa.
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Ei. Kyllä sä oot ikuisesti sitä, mitä olet tässä äänestyksessä valinnut.Erño kirjoitti:Mites jos on tällä viikolla sinkku, mutta sitten tulee jotain vastaan myöhemmin? Voiko tuota ääntään vaihtaa toiseen kohtaan?

iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
No ei se mua haittaakaan, mutta pitää ottaa toiset huomioon (kuulemma)growlithe kirjoitti:Ei. Kyllä sä oot ikuisesti sitä, mitä olet tässä äänestyksessä valinnut.Erño kirjoitti:Mites jos on tällä viikolla sinkku, mutta sitten tulee jotain vastaan myöhemmin? Voiko tuota ääntään vaihtaa toiseen kohtaan?
-
-
growlithe kirjoitti:Ei. Kyllä sä oot ikuisesti sitä, mitä olet tässä äänestyksessä valinnut.Erño kirjoitti:Mites jos on tällä viikolla sinkku, mutta sitten tulee jotain vastaan myöhemmin? Voiko tuota ääntään vaihtaa toiseen kohtaan?
Perin lohduttavaa.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Edit, jos vaikka suomea kirjoittaisi.
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Juu, ja nyt jo 2 naista hakee naisia. 0 miehiä. Jos olisin vastannut muuta kuin "en", olis lienee syytä laittaa kompuutteri sulki ja suunnata kapakkiinHiljaisuus kirjoitti:Ei kyllä hyvältä näytä, tällä hetkellä "naisia etsiviksi sinkkumiehiksi" ilmoittautunut 19 käyttäjää, ja ainoa nainen, joka hakee seuraa, hakee myös nais-seuraa...![]()
-
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Ensimmäinen potentiaalinen pari!thebanzai kirjoitti: Juu, ja nyt jo 2 naista hakee naisia. 0 miehiä. Jos olisin vastannut muuta kuin "en", olis lienee syytä laittaa kompuutteri sulki ja suunnata kapakkiin
Minä en voi lähteä baariin, kun palvelimen päivitys kesken. Että jotta, se niistä elämän prioriteeteistä sitten.
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
No se onkin hyvä syy! (Ei sinäänsä että muutenkaan tietäisin, kun en baareissa kuitenkaan käy...)Hiljaisuus kirjoitti: Minä en voi lähteä baariin, kun palvelimen päivitys kesken. Että jotta, se niistä elämän prioriteeteistä sitten.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka