Miqqo kirjoitti:Onko muilla havaittu semmosta pientä ongelmaa että kun avaa stackissa olevan apps kansion ja kansio levittyy näytölle ruudukkoon niin tapahtuu pieni nykäys siinä vaiheessa. Eli liike ei ole sulavaa vaan ihan kun teho loppuis kesken. Tämähän ei vaikuta mitään käyttöön, mutta kiinnostaa vaan tietää onko muilla ongelmia.
Toinen juttu, että minkätakia veljen mac minissä ei ole imovieta kun asennettiin siihen leopard tigerin tilalle mukana tulleelta dvd:ltä?
En ole Stacksia käyttänyt niin paljon, että olisin tuollaista huomannut, mutta aikoinaan Expose teki minulla samaa. Minulla tuohon auttoi muistin lisääminen (512 megatavua => 1 gigatavu). Muistin loppuessa OS X varmaankin vie osan kamasta levylle ja nykäys johtuu siitä, kun pitää etsiä osaa tiedosta hitaalta levyltä. Eli tässä tapauksessa näytti siltä, että ongelma ei ollut varsinaisesti tehon loppuminen (1,33 GHz) vaan muistin loppuminen.
En tosiaan tiedä, auttaako muistin lisääminen tuohon Stacks-ongelmaan.
Edit: Omalla mopokoneellani täysi Applications-kansio tulee aika sujuvasti. Näyttä siltä, että se animoi vain pari framea alun ja lopun välillä, paremmissa koneissa ehkä piirretään useampi frameja, mutta noin sen mielestäni pitääkin toimia. Jos hitaalla koneella yritettäisiin piirtää yhtä monta väliframea, niin sitten avaaminen olisi hitaampaa.
Huomasin kaupassa myös sellaisen seikan, että kaupan koneilla Time Machinen avaruustaustassa on liikkuvia tähtiä kun taas minulla on vain staattinen kuva. Siirtymäanimaatiot sen sijaan sujuvat minulla ihan sujuvasti, eli tuossakin on optimoitua mielestäni niitä oikeita asioita.