Jailbreakilla Touchin arvo nousee omasta mielestäni erittäin paljon.

Viesti Kirjoittaja Caelum »
Kerropas hieman tarkemmin tuosta tilanteesta. Seurasitko varmasti ohjeita tarkkaan? Muistit klikata 1.1.1 -> 1.1.2 päivityksessä "päivitä" -nappia eikä palautusta? Oliko oktoprep asentunut oikein?zepor kirjoitti:Tein ohjeiden mukaan, mutta kun päivitin itunesissa touchin niin "puukotus" hävisi?
Tästä en ole täysin varma, mutta muistaakseni "päivitä" -napin painalluksen ei pitäisi tyhjentää touchia musiikista.zepor kirjoitti:oli jailbreak 1.1.1 ja painoin itunesin "päivitä" nappia, EN "palauta" nappia.
Kun painoin päivitä niin ipod tyhjeni kaikista tiedostoista. (musat ja iphone ohjelmat)
Kun painoit "Install" -nappia sulkiko Installer itsensä ja ruutuun palasi Home näkymään eli siihen josta kaikki ohjelmat käynnistetään? Mikäli edellä mainittu tapahtui, silloin oktoprep ei asentunut oikein, oikein asennettuna Installer jää päälle.Mutta kyllä asensin "oktoprepin", en ole varma asentuiko oikein ?
Onko Community Sources - asennettu?Aloevera kirjoitti:Mulla ei siel tweaks kansiossa näy sitä "oktoprep" juttua, näkyy vaan toi "Touch Calendar fix"
Viesti Kirjoittaja Aloevera »
Jooh resettasin ipodin ja asensin ton addsnapin uudestaan, niin se löyty sieltä. Eli ongelma ratkaistu.Caelum kirjoitti:Onko Community Sources - asennettu?Aloevera kirjoitti:Mulla ei siel tweaks kansiossa näy sitä "oktoprep" juttua, näkyy vaan toi "Touch Calendar fix"
1. Kyllä, pitää tehdä kaikki kohdat. Tämä lukee tuossa ohjeiden alkupäässäkin, jos muistaa vain lukea.Akku kirjoitti:Tarkoitus olisi nyt Jailbreakata touch (1.1.2) ja olisi kaksi kysymystä:
1. Eli siis minun täytyy tehdä kaikki nuo kohdat, eikä pelkästään "Jailbreak (1.1.2):"?
2. Häviääkö Jailbreak jos resetoin ipodin kokonaan?
Touch ei tosiaankaan tuhoudu. Kun uusi firmispäivitys Touchille tulee, sen asentaminen/siihen päivittäminen murtaa jailbreakkauksen ja siten jailbreakin jälkeen asennetut ohjelmat (eli siis kolmansien osapuolien tekemät) häviävät.Jos ja kun tulee uusi päivytys, tuhoutuuko touchini?
Ei jailbreakkauksesta ole haittaa Touchille. iTunesilla Touchin saa periaatteessa aina (ellei siis ole jokin laitevika tms.) palautettua tehdasasetuksiin.Apu kirjoitti:Eihän tosta mitään haittaa oo iPodille? Ja saakos sen aina kuitenkin resetoitua tehdasasetuksiin
Viesti Kirjoittaja Arranger »
Tähänkin löytyy kyllä jo ratkaisu. Voisinkin itse asiassa lisätä sen tuohon ohjeisiin.Arranger kirjoitti:Vielä kun tuota ohjelmia varten olevaa tilaa (300MB ???) saisi kasvatettua..... Hmmmph. Maps, Mail, Weather, Apollo ja Docks asennettuna ja valittaa tilan loppumisesta
Viesti Kirjoittaja Henu vaa... »
Viesti Kirjoittaja Henu vaa... »
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=388487Henu vaa... kirjoitti:Mikäs mahtaa olla, kun olen ladannut tuon 1.1.1 päivityksen macilleni, ja koitan asentaa sitä, iTunes purkaa kyllä paketin nätisti, mutta sitten kun se on alkamassa asentaa sitä tulee ilmoitus "Ipodia ei voitu päivittää. Tuntematon virhe (0xE8000013), eli missäs mahtaa nyt mättää tämä homma? Ja laitteena siis Touch
Kokeile uudestaan. Ensimmäisellä kerralla tuo ei välttämättä toimi (itsellänikään ei tainnut 1. keralla toimia), mutta koita uudestaan niin pitäisi onnistua.Henu vaa... kirjoitti:Nyt pääsin jo kohtaan missä pitäisi pistää Install AppSnap, niin touch lataa tovin, palautuu home valikkoon mutta ei ala ladata mitään. Missäs mahtaa vika olla? Ja versio on 1.1.1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”