Matkailu avartaa. ^^Macco kirjoitti:Mulla olis sinne matkaa 521 km
Hompun sinkkuketju
-
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itselläni olisi "vaivaiset" 136km.Macco kirjoitti:Mulla olis sinne matkaa 521 kmgrowlithe kirjoitti:Mikä farssi..Jaroneko kirjoitti:Hompun sinkkumiitti Toijalan ABC:lle?MarQ kirjoitti:tää taitaa lähtä ny kotiopäin ajelee kuuluisan abc'n kauttaNo, elkää nyt ainakaan tänään klo 14-20 tulko.
Tai tulkaa vaan. Olen näkymätön.

-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Täältä nyt laskurin mukaan 8300km, mutta mitä sitä ei rakkauden - ja rakkaani - vuoksi tekisi. <3kallekilponen kirjoitti:Itselläni olisi "vaivaiset" 136km.Macco kirjoitti:Mulla olis sinne matkaa 521 kmgrowlithe kirjoitti:Mikä farssi..Jaroneko kirjoitti: Hompun sinkkumiitti Toijalan ABC:lle?No, elkää nyt ainakaan tänään klo 14-20 tulko.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Viesti Kirjoittaja ogc »
Myöhästyt kuitenkin !maxima kirjoitti:Täältä nyt laskurin mukaan 8300km, mutta mitä sitä ei rakkauden - ja rakkaani - vuoksi tekisi. <3kallekilponen kirjoitti:Itselläni olisi "vaivaiset" 136km.Macco kirjoitti:Mulla olis sinne matkaa 521 kmgrowlithe kirjoitti: Mikä farssi..No, elkää nyt ainakaan tänään klo 14-20 tulko.
Varaanpa siis heti lentoliput. ->
-
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
ÄRÄRÄRÄ!!! Soitan jonkun sabotoimaan lähtöäsi!ogc kirjoitti:Myöhästyt kuitenkin !maxima kirjoitti:
Täältä nyt laskurin mukaan 8300km, mutta mitä sitä ei rakkauden - ja rakkaani - vuoksi tekisi. <3Varaanpa siis heti lentoliput. ->

"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mulla olis lyhyehkö matka. Ja koska olen joskus touhunnut politiikassakin, osaan monenlaisia temppuja, mm. selkään puukottamisen.maxima kirjoitti:ÄRÄRÄRÄ!!! Soitan jonkun sabotoimaan lähtöäsi!ogc kirjoitti:Myöhästyt kuitenkin !maxima kirjoitti:
Täältä nyt laskurin mukaan 8300km, mutta mitä sitä ei rakkauden - ja rakkaani - vuoksi tekisi. <3Varaanpa siis heti lentoliput. ->
![]()
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja ogc »
Eipä taida matkan pituus kamalasti erota käsittääkseniRepe Ruutikallo kirjoitti:Mulla olis lyhyehkö matka. Ja koska olen joskus touhunnut politiikassakin, osaan monenlaisia temppuja, mm. selkään puukottamisen.maxima kirjoitti:ÄRÄRÄRÄ!!! Soitan jonkun sabotoimaan lähtöäsi!ogc kirjoitti:Myöhästyt kuitenkin !maxima kirjoitti:
![]()
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Hyvin käsitetty.ogc kirjoitti:Eipä taida matkan pituus kamalasti erota käsittääkseniRepe Ruutikallo kirjoitti:Mulla olis lyhyehkö matka. Ja koska olen joskus touhunnut politiikassakin, osaan monenlaisia temppuja, mm. selkään puukottamisen.maxima kirjoitti:ÄRÄRÄRÄ!!! Soitan jonkun sabotoimaan lähtöäsi!ogc kirjoitti: Myöhästyt kuitenkin !![]()
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Etkä käyny?MarQ kirjoitti:tuli mullaki melkei 300km matkaa, mut tulipahan käytyysielä se ahers ku piän elukka

Ei mitään sinkkuhomppumiittiä, mutta ihan kaikille avoin homppumiitti vois olla kyllä ihan kiva juttu.

Edit: No ei se Apsi varmaan sun matkan määränpää ollut, joten uskotaan, 300km.. Jos Helsingissä käy vaiks. Mutta ei me kyllä saletisti nähty!
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Helposti.Jaroneko kirjoitti:HihJouna- kirjoitti:Kyl se on näkymätön.... Kerran jo olin naaman eessä ja en nähny sitäprkl...
Kuinkas näin pääsi käymään?

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Joo. Sen pitäs olla sit semmonen, että muut ei hoksaa. Niinku 10 cm x 10 cm omenalogo/tatska tai jotain.ogc kirjoitti:No tuo on jo jännää että et aikaisemmin ole moiseen törmännytgrowlithe kirjoitti: Jänskä tilanne silti, nähdä ihkaelävänä ensimmäistä kertaa toinen Mac-käyttäjä!![]()
Pitää varmaan ottaa käyttöön joku salainen merkki mistä sitten tunnistaa törmätessä
ps. Ite ketjun aiheeseen, eli ABC-Toijalaan. Keväämmällä kun siellä käytiin 5h porukalla, niin paistoivat ihan erikseen aamiaismunia kauhean läjän, kun kyseltiin niitten perään. Ja pekoniakin niin että tursusi. En tuntenut tekijöitä. Taju lähti, ja kuitenkin matkaa jatkettiin.
-
Viesti Kirjoittaja ogc »
Juu tuota nimenomaan ajattelin ehdottaa mut jätin sitten sanomatta. Niin ja siis otsaan tuo tietysti että oikeasta kulmasta katsoessa osuu silmään.mikastus kirjoitti:Joo. Sen pitäs olla sit semmonen, että muut ei hoksaa. Niinku 10 cm x 10 cm omenalogo/tatska tai jotain.ogc kirjoitti:No tuo on jo jännää että et aikaisemmin ole moiseen törmännytgrowlithe kirjoitti: Jänskä tilanne silti, nähdä ihkaelävänä ensimmäistä kertaa toinen Mac-käyttäjä!![]()
Pitää varmaan ottaa käyttöön joku salainen merkki mistä sitten tunnistaa törmätessä
-
Eiku sitte loppu keskustelut siitä paikasta, psst! Paitsi positiivisessa mielessä, mitä se eniten tietenkin onkin. <3mikastus kirjoitti:ps. Ite ketjun aiheeseen, eli ABC-Toijalaan.
http://i72.photobucket.com/albums/i189/ ... google.png
Googlekin löys tän jo haulla ABC Toijala, yhdeksäs sivu toden sanoi. Auts. Ei muuten, mutta mulla on kuitenkin vakivakanssi siellä, ja haluaisin, että jatkossakin on. Hyvä työpaikka opiskelun ohessa.
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
-
Toi on kyl totta, onneks oon Koskista.mikastus kirjoitti:Kaikki julkisuus on Toijalasta, eiku..growlithe kirjoitti:Eiku sitte loppu keskustelut siitä paikasta, psst! Paitsi positiivisessa mielessä, mitä se eniten tietenkin onkin. <3mikastus kirjoitti:ps. Ite ketjun aiheeseen, eli ABC-Toijalaan.

No, ei yleistetä.
Ja ketju radoilleen, hep! Voisikohan joku mode raakata täältä kaikki ABC-aiheiset viestit mappi-ö:hön? Olisi vähän parempi mieli käydä töissä..
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
-
On tää silloin tällöin ollut yksittäisten, lyhyiden viestien verran. Niitä vaan on hankala löytää tän ..sonnan.. seasta.Macco kirjoitti:Ei tää ketju oo tainnut olla radoillaan ensimmäisen sivun jälkeen 8)growlithe kirjoitti:Ja ketju radoilleen, hep!
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Viesti Kirjoittaja MarQ »
kävin mie!growlithe kirjoitti:Etkä käyny?MarQ kirjoitti:tuli mullaki melkei 300km matkaa, mut tulipahan käytyysielä se ahers ku piän elukka
Tampereelta sinne onkin melkein 40 kilsaa matkaa, onhan se aika ylivoimainen matka.
![]()
Edit: No ei se Apsi varmaan sun matkan määränpää ollut, joten uskotaan, 300km.. Jos Helsingissä käy vaiks. Mutta ei me kyllä saletisti nähty!

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Miten olisi esimerkiksi homppu-pinssi rintapieleen tms?ogc kirjoitti:Juu tuota nimenomaan ajattelin ehdottaa mut jätin sitten sanomatta. Niin ja siis otsaan tuo tietysti että oikeasta kulmasta katsoessa osuu silmään.mikastus kirjoitti:Joo. Sen pitäs olla sit semmonen, että muut ei hoksaa. Niinku 10 cm x 10 cm omenalogo/tatska tai jotain.ogc kirjoitti:No tuo on jo jännää että et aikaisemmin ole moiseen törmännytgrowlithe kirjoitti: Jänskä tilanne silti, nähdä ihkaelävänä ensimmäistä kertaa toinen Mac-käyttäjä!![]()
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Minkä kokoista ajattelit ?kallekilponen kirjoitti:Miten olisi esimerkiksi homppu-pinssi rintapieleen tms?ogc kirjoitti:Juu tuota nimenomaan ajattelin ehdottaa mut jätin sitten sanomatta. Niin ja siis otsaan tuo tietysti että oikeasta kulmasta katsoessa osuu silmään.mikastus kirjoitti:Joo. Sen pitäs olla sit semmonen, että muut ei hoksaa. Niinku 10 cm x 10 cm omenalogo/tatska tai jotain.ogc kirjoitti:Pitää varmaan ottaa käyttöön joku salainen merkki mistä sitten tunnistaa törmätessä
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Hih. No joo, mie surffailin siinä lounaskassa-hesekassa-marketkassa -alueella tän päivää. Kahvilinja tais olla ainoo, jolta en ottanut tänään yhtään asiakasta, hm. Ens viikolla onkin sit enimmäkseen kahvilinjavuoroja.MarQ kirjoitti:kävin mie!growlithe kirjoitti:Etkä käyny?MarQ kirjoitti:tuli mullaki melkei 300km matkaa, mut tulipahan käytyysielä se ahers ku piän elukka
Tampereelta sinne onkin melkein 40 kilsaa matkaa, onhan se aika ylivoimainen matka.
![]()
Edit: No ei se Apsi varmaan sun matkan määränpää ollut, joten uskotaan, 300km.. Jos Helsingissä käy vaiks. Mutta ei me kyllä saletisti nähty!tulin kotkasta joulun vietosta takas tanpereelle. tota välii ku sillon tällön tulee ajettuu, ni melkeist joka kerta pysähyn siinä toijalassa. nyt mie vaa nopsaa tankkasin ja kävin siinä kaupan puolella. sie viipotit menee pitkin ja poikin eli ei nähty, mut näin siut
Sun olis pitänyt tulla nappaamaan mut kiinni.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Hyvä idea! Homppu-store, huhuu, oliskos tässä uus myyntiartikkeli?kallekilponen kirjoitti:Miten olisi esimerkiksi homppu-pinssi rintapieleen tms?
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka