Tuo Macally on ihan OK, mutta aina ei jaksa kun pitää ottaa iLuuri sieltä ja se on myös päässyt venymään hiukan mutta ei kuitenkaan niin, että puhelin tippuisi sisältä.
Marwaren koteloa olen käyttänyt vain muutaman kerran sillä mielestäni se pilaa iLuurin kauniin ulkokuoren. Ostin sen siltä varalta, että laittaisin sen kun menen lenkille tai yms. Silikonisuoja on mielestäni myös siitä huono, että siihen tarttuu helosti likaa.
Laitetaanpas pieni keskustelu pystyyn iPhonen suojakoteloista ja muista oheistarvikkeista. Olisi myös kiva tietää mistä kaikkialta täällä suomessa voi iPhone krääsää ostaa yms.
Mä laitoin oman puhelimeni etu- ja takapuolen suojaksi bestskinseverin kelmut, lähinnä parantaakseni puhelimen tahmeutta. Nakuna tuo alumiini oli todella liukasta. Oon tyytyväinen tuotteeseen ja asennuksen jälkeiseen lopputulokseen.
Täältä löytyy Belkin Acrylic Remix Case. Suojaa laitteen joka puolelta (paitsi edestä, ja päästää käsiksi kaikkiin portteihin ja nappuloihin) ja on sen verran läpinäkyvä että suojasta tietämätön ei välttämättä edes huomaa sitä. Mukana tulee myös vyöklipsi jota voi käyttää jalustana kun katselee videoita. Aika tyytyväinen olen
tuomas92 kirjoitti:Täältä löytyy Belkin Acrylic Remix Case. Suojaa laitteen joka puolelta (paitsi edestä, ja päästää käsiksi kaikkiin portteihin ja nappuloihin) ja on sen verran läpinäkyvä että suojasta tietämätön ei välttämättä edes huomaa sitä. Mukana tulee myös vyöklipsi jota voi käyttää jalustana kun katselee videoita. Aika tyytyväinen olen :)
Tuo näyttää hyvältä. Apple Storen sivuilla kuvasta saa tosin sen käsityksen, että akryylisuoja on todella paksun oloinen?
Olen myös lukenut, että akryylisuojat naarmuttavat helposti alla olevaa tuotetta. Tiedä sitten...
ja etupuolella gelascreens -suojakalvo. Suosittelen lämpimästi molempia.
Toi takasuoja näyttää tosiaan aika siistiltä. Tollaisen voisin hankkia vaikka saman tien.
Niin ja olin myös tilannut sen invisibleshieldin eteen ja taakse. Asennut sujui ihan hyvin vaikka hermot meinas pettää muutaman kerran. Lopputulos sen sijaan ei takasuojauksen osalta miellyttänyt ja otin sen takasuojan pois muutaman päivän päästä asennuksesta.
Tilasin brandonilta http://shop.brando.com.hk/prod_list.php ... ept_id=046 tuon UltraClear näytönsuojan (TyTN:ssa käytin aiemmin tuota toista mutta se ei sopine tähän aivan yhtä hyvin) ja voin suositella todella lämpimästi. Ei tule varmasti myöskään ilmakuplia tms. Eikä mene hermot! Todella helppo vain läimäyttää päälle...
Mites nuo gelaskinit? Noista kuvista ei oikein saa irti... Miten ne pysyvät kiinni? Kuinka paksuja ovat? Tahmeita vai liukkaita? Kauanko kesti toimitus?
Mulla on Matias Armorin musta alumiinikotelo joka on aika siisti mutta saattaa vähän estää signaaleja. Talvi- ja sadesäälle hommasin Otterboxin kotelon, lienee markkinoiden paras suoja iPhonelle tällä hetkellä jos kosteutta pitää pitää loitolla.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
Pasteur kirjoitti:Mites nuo gelaskinit? Noista kuvista ei oikein saa irti... Miten ne pysyvät kiinni? Kuinka paksuja ovat? Tahmeita vai liukkaita? Kauanko kesti toimitus?
Mielenkiintoisilta kyllä näyttävät.
Siis noi gelaskinit on ns. tarroja jotka lätkästään takakanteen kiinni. Vähän niinkuin päällystäisit kirjan kontaktimuovilla eli toi huomattavasti grippiä takapuolelle. Toimitus taisi olla 4 työpäivää. Suosittelen kyllä.
Ajattelin tlata tuolta kans. Jos väkee saadaan kerättyä niin se olis ihan hyvä juttu eli meitsi on mukana.
Löysin muuten tälläisen sivuston ja aion tilata tällä viikolla "itse suunnittelemani" skinin ja jonkun skinin kannettavaani sillä se on jo niin kulunut, että mielummin jopa tilaan "gootti-pissis" kuviollisen skinin kuin kattelen kannettavaani nykyisessä kunnossa (ollut käytössä 4 kk ). Sen lisäks ajattelin tilata jo valmiin skinin iLuuriin.
Oon messissä mikäli joku jaksaa kimppatilauksen järjestää (täytyy vielä arpoa mikä olisi skini). Tuolla taisi olla pay 3 take 4... ja lähetys oli 6$ jos menee paketti kirjekuoressa... eipä nuo nyt yksittäinkään kalliita ole.
Dorisp kirjoitti:Tollanen musta skini omppulogolla kiinnostaisi minuakin, kerropas lisää?
'
Niin tuolla skinit.com sivustolla voi suunnitella itse skinin ja itse olin ajatellut yksinkertaista mustaa taustaa johon sitten tulis omppu-logo hopeisena.
Skinit.comin skinit on siis kans ilmeisesti tarramaisia ja sieltä pitää tilata sekä eteen että taakse, am i right? Millasia noi skinit edes on eteen, mä en ymmärrä..?
Haluaisikohan joku (iUser?) lähteä vetämään kimppaa skinit.comista tai gelaskins.comista?
Just tollanen musta takaskini hopeisella hillityllä omppulogolla skinit.comista vois kiinnostaa, mutta tarvis ensin nähdä se.. Itse ei nyt ehdi moista taiteilemaan, mutta voiskohan iUser pistää moisen vaikka tähän ketjuun näkyville mikäli on valmis?
Tuli väännettyä seuraavanlainen customskini skinit.comissa.
Toiset on tällaiset:
Etuskini taustaväriltään musta ja siinä ei muuten ole mitään poikkeavaa, paitsi pienenä yksityiskohtana pieni omppulogo ylhäällä keskellä kaiuttimen (?) kohdalla. Omasta mielestäni kivannäköinen lisämauste, ainakin kuvissa näyttää mielenkiintoiselta.
Takaskini on myös musta taustaväriltään ja siihen on sommiteltu iso omppulogo.
Omppulogoissa on myös 'varjostusta' tummalla, täytyy kuitenkin katsoa jos pistäisi ihan vaan yksivärisenä.
Näyttää ainakin kuvassa hyvältä, kannattaa kokeilla.
Viimeksi muokannut vle, 15.1.2008 klo 23.51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse ajattelin hankkia tuommoisen INVISIBLEshieldin, mutta kävi vain mielessä, että eihän se peitä sim-kortti paikkaa? Tästä ei ollut mainintaa missään, joten se tuskin sitä tekee, mutta ajattelin vain varmistaa.
Lähtiskö joku vetämään kimppaa NLU Products´ BodyGuardz for iPhone -kokovartalokondomista?
On siis yleisesti testeissä todettu parhaaksi iPhonen kokosuojakalvoksi ja niitä tulee yhdessä paketissa kaksi settiä. Kotivuilta löytyy video asentamisesta ja mukana tulee geeliputkilo, 'luottokortti', ja kalvot kahteen asennukseen.
Mä ainakin olisin mukana yhdellä paketilla, edes kokeeksi olis kiva nähdä miten tollanen oikeesti toimii ja miltä näyttää.
Niitähän saa muualtakin kuin tuolta BodyGuardzin sivuilta, mutta muualta en oo löytänyt mainintaa, tuleeko mukana kahdet kalvot. Postituskulut tuolta Suomeen on alk. $16, mutta jos muutama tilaaja löytyisi, niin saisihan tuosta hitusen halvemman.
vle kirjoitti:Lähtiskö joku vetämään kimppaa NLU Products´ BodyGuardz for iPhone -kokovartalokondomista?
On siis yleisesti testeissä todettu parhaaksi iPhonen kokosuojakalvoksi ja niitä tulee yhdessä paketissa kaksi settiä. Kotivuilta löytyy video asentamisesta ja mukana tulee geeliputkilo, 'luottokortti', ja kalvot kahteen asennukseen.
Mä ainakin olisin mukana yhdellä paketilla, edes kokeeksi olis kiva nähdä miten tollanen oikeesti toimii ja miltä näyttää.
Niitähän saa muualtakin kuin tuolta BodyGuardzin sivuilta, mutta muualta en oo löytänyt mainintaa, tuleeko mukana kahdet kalvot. Postituskulut tuolta Suomeen on alk. $16, mutta jos muutama tilaaja löytyisi, niin saisihan tuosta hitusen halvemman.
Voisin lähteä mukaan tähän, pitää vain laskea montako settiä on viisainta tilata kerralla, pitää muistaa että tietyn rajan jälkeen tulee sitten tullit päälle.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
vle kirjoitti:Lähtiskö joku vetämään kimppaa NLU Products´ BodyGuardz for iPhone -kokovartalokondomista?
Voisin lähteä mukaan tähän, pitää vain laskea montako settiä on viisainta tilata kerralla, pitää muistaa että tietyn rajan jälkeen tulee sitten tullit päälle.
Tulli kannetaan vain jos sen arvo (0,035*lähetyksen arvo) ylittää 10€ ja ALV vain, jos lähetyksen arvo ylittää 45€ -muistaakseni näin se menee. Omien kokemusten mukaan pienet ylitykset katsotaan läpi sormien.
Eli jos nyt ajattelee, että paketti jäisi tullin käsiin niin kahta settiä enempää ei kannata kerralla tilata.. Noh, säästäisihän tuossakin muutaman euron+tilauksen vaivan.
Jos McKorhone tilaat itsellesi, niin pistä samassa toinenkin setti tulemaan -puolitetaan postikulut tai jotain.