Ahistava se todellakin oli. Mää en oikeen pitänyLuiro kirjoitti:TV:stä tuli aivan vasta Paha Maa- leffa. Itse pidin leffasta. Realistinen ja aikalailla ahistava leffapaukkaus johon on kerätty paljon ahistavia asioita.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Jussi
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Jep. Katselinpa näin vuoden alotukseks ja oli yllä aivan mainio!Jaroneko kirjoitti:Joo, ei oo täälläkään tuttu, mutta kuvan perusteella taidan etsiä kyllä käsiini.Macco kirjoitti:En ole nähnyt, mutta kuvan perusteella suorastaan loistava
Viesti Kirjoittaja yartsa »
Viesti Kirjoittaja yartsa »
En oo vieläkään nähnyt Firefly:ta. Duunikaverilla muistaakseni on sarja ostettuna, että voisi yrittää pummia lainaksi.Jaroneko kirjoitti:Kai oot Fireflyt nähny?yartsa kirjoitti:Serenity, hyvähän tämäkin on edelleen.
Paprika pitäs kattoo. Piti käydä kaverin kanssa R&A:ssa kattoon, mut tuli esteitä.
Viesti Kirjoittaja iMake »
Viesti Kirjoittaja Mikkoja »
Viesti Kirjoittaja ogc »
Enpä katsonut mutta laitoin boksin tallentamaan, ehkä sen tänään katson kun jaksan.Mikkoja kirjoitti:Kattoko kukaan eilen ylen ykköseltä 9. komppania nimistä leffaa?
Oli yllättävän hyvä kuvaus neukkujen toilailusta 80-luvun Afganistanissa.
Taitaa olla nuo venäläiset sotaleffat aika harvinaista herkkua... :O
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tuli katsottua, ja pisti taas miettimään kuinka samanlaisia itänääpurimme ja jenkit taas pohjimmiltaan ovatkaan...Mikkoja kirjoitti:Kattoko kukaan eilen ylen ykköseltä 9. komppania nimistä leffaa?
Oli yllättävän hyvä kuvaus neukkujen toilailusta 80-luvun Afganistanissa.
Taitaa olla nuo venäläiset sotaleffat aika harvinaista herkkua... :O
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Olen lukenut tuon kirjan, ja Coenin veljesten käsittelyssä voipi tulla ja on näemmä tullutkin aika nasta leffa..ogc kirjoitti:Itse taisin viimeksi nähdä elokuvan no country for old men .
Se oli hyvä leffa vaikken ihan niin korkealle sitä sijoittaisi mihin se on imdb:ssä sijoittunut.
Viesti Kirjoittaja ogc »
Ihan kotona tuli katsottuaMacchiavelle kirjoitti:Olen lukenut tuon kirjan, ja Coenin veljesten käsittelyssä voipi tulla ja on näemmä tullutkin aika nasta leffa..ogc kirjoitti:Itse taisin viimeksi nähdä elokuvan no country for old men .
Se oli hyvä leffa vaikken ihan niin korkealle sitä sijoittaisi mihin se on imdb:ssä sijoittunut.
Missäs kävit muuten katsomassa? Suomen ensi-ilta on 7 maaliskuuta![]()
Viimeksi katsottu
Tali-Ihantala.. en tykäny.. tuntematon ja talvisota jakavat ykköspallin tässä sarjassa.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Täällä tullut katottua jo kolmasti. Kaksi ekaa kertaa peräkkäinJaroneko kirjoitti:Joo, ei oo täälläkään tuttu, mutta kuvan perusteella taidan etsiä kyllä käsiini.Macco kirjoitti:En ole nähnyt, mutta kuvan perusteella suorastaan loistava
Viesti Kirjoittaja john doe »
Kyseinen puhetapa tunnetaan nimellä "Cockney Accent". Lisätietoa http://en.wikipedia.org/wiki/Cockney_rhyming_slang. Ei siis mikään uusi idea.TheKraken kirjoitti:..Hauska yksityiskohta leffassa että ovat korvanneet osan kirosanoja hauskasti muilla sanoilla. Sitä ei edes tajua ellei osaa kuunnella.
Jesus Christ -> Peas and rice
F*ck -> Funk
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Eihän tolla ole mitään tekemistä asian kanssa? Luepa nyt ajatuksella tuo wikipedia juttu läpi ja katso noi esimerkit uudestaan. Vai enkö vaan itse tajua.john doe kirjoitti:Kyseinen puhetapa tunnetaan nimellä "Cockney Accent". Lisätietoa http://en.wikipedia.org/wiki/Cockney_rhyming_slang. Ei siis mikään uusi idea.TheKraken kirjoitti:..Hauska yksityiskohta leffassa että ovat korvanneet osan kirosanoja hauskasti muilla sanoilla. Sitä ei edes tajua ellei osaa kuunnella.
Jesus Christ -> Peas and rice
F*ck -> Funk