^ No, ehkä joidenkin kohdalla.Jouna- kirjoitti:E: no kaippa tää on kumminpäin tahansa katseltavissa. Olen ikäistäni vanhempi. niin nuo sanovat.. Who they ? u ask me.Celia kirjoitti:Kyllä sitä joskus koki tarpeelliseksi puollustella omaa käyttäytymistään ja olemistaan. Kun piti olla muka vanhempi ja niin....Jouna- kirjoitti:nymmää en ummärtäny. Mitä puolusteltavaa siin onCelia kirjoitti:Omaksi puollustukseksi on pakko sanoa, että onneksi olen aikuinen (24v.) - ei ole mitään todisteltavaa. Voin olla uutena vuotena (varsinkin tähän kellon aikaan) humalassa, eikä minun tarvitse todistella kenellekään olevani yhtään vanhempi ja sivistyneempi kuin olen.
Onpa ihanaa olla aikuinen!!
Aikuisena olo on mahtavaa. Voi tehdä mitä haluaa, miten haluaa ja koska haluaa. Esim. voi vaikka hiihtää tai sauvakävellä, vaikka molemmat olivat teininä nounou. Aikuisuudessa parasta on, että kaikki on sallittua.
Jopa ääliömäisyys, viisastelu, iän tuoman auktoriteetin tuoma ylemmyyden tunto angstisiin teineihin vaikka olis kuinka väärässä.. öböböb
Minä olen viimeiset 5v. ollut happy happy siitä, kun vihdoin oivalsin, että voin sauvakävellä, vaikka muiden mielestä se olisi kuinka nounou. Tajusin vasta 19-vuotiaana, että ei ole enää mitään teininormeja, minkä mukaan elää, vaan voi tehdä juuri niin kuin haluaa, koska aikuiset ihmiset hyväksyvät toisensa erilaisina - kaikkien ei tarvitse tykätä samasta musiikista tai pitää sauvakävelyä ja hiihtoa mummojen juttuina.
Elämäni parhaita kokemuksia on varmaan se, kun tajusin, että olen aikuinen ja erillään nuorisokulttuureista ja niiden luomista paineista.
//edit. Nukkumaan pitäisi mennä. Taas on sanajärjestys jostain ihan muualta..