Kukaan törmännyt tähän ongelmaan iphonessa..
-
Kukaan törmännyt tähän ongelmaan iphonessa..
Viesti Kirjoittaja Jkoskine »
lisää tästä:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=18284
eikä saa siis wi-fiä päälle millään
Onkos kellään mitään tietoa ??
-
-
Kiitos, tuo auttoikin tähän mutta nyt tuo wi-fi pysyy harmaana eikä sitä saa päälle millään?vinoneliöklovni kirjoitti:Käytin samoja ohjeita, ja sama ilmoitus tuli. Itelläni homma lähti pelittämään toisella yrityksellä ja niin, että luuri ei ollut koneessa kiinni. Toivotaan, että tästä oli apua.
- joo tää rupee nyt rassaan aika reilusti kun toinen founi kyllä toimii hienosti mutta toinen ei sit tota wlania anna mitenkään..
-
-
-
-
-
-
Jees, tuohon asti sain ihan mutkitta mistä ketju alkaa. Ongelmana edelleen tuo outo että wifi -kohtaan ei pääse käsiks mitenkään tai siitä eteenpäin. Lisäksi huomasin että itunes kun normaalisti ilmoittaa puhelimen tietoja (sarjanumeron, hardiksen.. ) niin tämän kapulan kohdalla ei näy mitään? Voiskos olla hardis vika? Jos joku fiksumpi haluaa niin voin laittaa vaikka videon / kuva kuvalta mitä tapahtuu.Becker kirjoitti:Mulla ainakin töksähteli, kun oli unohtunut piuha kiinni mäkkiin. Eli piuha irti ja sitten puhelua, hyvin toimi. Just avasi pari tänään Nykistä tullutta duunikaverille ja tuo oli ainoa ongelma.
edit: Ja toi fiksumpi siis meinas kuin minä siis 8)
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Itse jailbreikkasin iPhoneni näillä ohjeilla ja onnistui mainiosti:Jkoskine kirjoitti:Jees, tuohon asti sain ihan mutkitta mistä ketju alkaa. Ongelmana edelleen tuo outo että wifi -kohtaan ei pääse käsiks mitenkään tai siitä eteenpäin. Lisäksi huomasin että itunes kun normaalisti ilmoittaa puhelimen tietoja (sarjanumeron, hardiksen.. ) niin tämän kapulan kohdalla ei näy mitään? Voiskos olla hardis vika? Jos joku fiksumpi haluaa niin voin laittaa vaikka videon / kuva kuvalta mitä tapahtuu.Becker kirjoitti:Mulla ainakin töksähteli, kun oli unohtunut piuha kiinni mäkkiin. Eli piuha irti ja sitten puhelua, hyvin toimi. Just avasi pari tänään Nykistä tullutta duunikaverille ja tuo oli ainoa ongelma.
http://modmyifone.com/wiki/index.php/Ge ... _X_current
Muistaakseni kun itse tein tuota, niin sarjanumeroa ja firmwarea ei näkynyt siinä vaiheessa kun puhelin oli 1.1.1-palautuksen jälkeen Recovery Modessa (DFU-modeksi myös kutsutaan). Silloin se piti iNdependencen kanssa potkia pois DFU-modesta ja johan näkyivät tiedot.
-
Viesti Kirjoittaja jereme »
Jos Settings -> General -> About IMEI, ICCID, Modem Firmware -kohdat on tyhjiä niin melko varmaan on Baseband sekaisin. Ainakin itselläni oli.Jkoskine kirjoitti:Jees, tuohon asti sain ihan mutkitta mistä ketju alkaa. Ongelmana edelleen tuo outo että wifi -kohtaan ei pääse käsiks mitenkään tai siitä eteenpäin. Lisäksi huomasin että itunes kun normaalisti ilmoittaa puhelimen tietoja (sarjanumeron, hardiksen.. ) niin tämän kapulan kohdalla ei näy mitään? Voiskos olla hardis vika? Jos joku fiksumpi haluaa niin voin laittaa vaikka videon / kuva kuvalta mitä tapahtuu.Becker kirjoitti:Mulla ainakin töksähteli, kun oli unohtunut piuha kiinni mäkkiin. Eli piuha irti ja sitten puhelua, hyvin toimi. Just avasi pari tänään Nykistä tullutta duunikaverille ja tuo oli ainoa ongelma.
iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-
Nuo kaikki kyllä näkyy ihan ok..jereme kirjoitti:Jos Settings -> General -> About IMEI, ICCID, Modem Firmware -kohdat on tyhjiä niin melko varmaan on Baseband sekaisin. Ainakin itselläni oli.Jkoskine kirjoitti:Jees, tuohon asti sain ihan mutkitta mistä ketju alkaa. Ongelmana edelleen tuo outo että wifi -kohtaan ei pääse käsiks mitenkään tai siitä eteenpäin. Lisäksi huomasin että itunes kun normaalisti ilmoittaa puhelimen tietoja (sarjanumeron, hardiksen.. ) niin tämän kapulan kohdalla ei näy mitään? Voiskos olla hardis vika? Jos joku fiksumpi haluaa niin voin laittaa vaikka videon / kuva kuvalta mitä tapahtuu.Becker kirjoitti:Mulla ainakin töksähteli, kun oli unohtunut piuha kiinni mäkkiin. Eli piuha irti ja sitten puhelua, hyvin toimi. Just avasi pari tänään Nykistä tullutta duunikaverille ja tuo oli ainoa ongelma.
-
-
Tää on jo buutattu ties monesti ja palautettu ja downgreidattu, useeseen eri kertaan. Kokeiltu on eri AT&T:n simmeillä, eri koineissa ja on jopa winkun rekisterit itunesin kohdalta putsattu. Macissa en oo tosin vielä kokeillu..vinoneliöklovni kirjoitti:Tuota tuota, veikkaisin että näitä oletkin jo koittanut, mutta ehdotan silti: boottaa puhelin tai käy kaverin verkossa kokeilemassa.
-
Viesti Kirjoittaja jereme »
No restorea sitten puhelimelle. Itselläni auttoi tuohon WIFI-ongelmaan. En tietenkään lupaa, että sinulla auttaisi, mutta eikai siinä mitään menetäkään..Jkoskine kirjoitti:Nuo kaikki kyllä näkyy ihan ok..jereme kirjoitti:Jos Settings -> General -> About IMEI, ICCID, Modem Firmware -kohdat on tyhjiä niin melko varmaan on Baseband sekaisin. Ainakin itselläni oli.Jkoskine kirjoitti:Jees, tuohon asti sain ihan mutkitta mistä ketju alkaa. Ongelmana edelleen tuo outo että wifi -kohtaan ei pääse käsiks mitenkään tai siitä eteenpäin. Lisäksi huomasin että itunes kun normaalisti ilmoittaa puhelimen tietoja (sarjanumeron, hardiksen.. ) niin tämän kapulan kohdalla ei näy mitään? Voiskos olla hardis vika? Jos joku fiksumpi haluaa niin voin laittaa vaikka videon / kuva kuvalta mitä tapahtuu.Becker kirjoitti:Mulla ainakin töksähteli, kun oli unohtunut piuha kiinni mäkkiin. Eli piuha irti ja sitten puhelua, hyvin toimi. Just avasi pari tänään Nykistä tullutta duunikaverille ja tuo oli ainoa ongelma.
iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-
Eipä auta, kiitokset silti. Mahtaakohan kukaan tietää mitä ylipäätään nämä *#307# ja prefs://1F ja kaikki muut meinaavat oikeasti?jereme kirjoitti:No restorea sitten puhelimelle. Itselläni auttoi tuohon WIFI-ongelmaan. En tietenkään lupaa, että sinulla auttaisi, mutta eikai siinä mitään menetäkään..Jkoskine kirjoitti:Nuo kaikki kyllä näkyy ihan ok..jereme kirjoitti:Jos Settings -> General -> About IMEI, ICCID, Modem Firmware -kohdat on tyhjiä niin melko varmaan on Baseband sekaisin. Ainakin itselläni oli.Jkoskine kirjoitti: Jees, tuohon asti sain ihan mutkitta mistä ketju alkaa. Ongelmana edelleen tuo outo että wifi -kohtaan ei pääse käsiks mitenkään tai siitä eteenpäin. Lisäksi huomasin että itunes kun normaalisti ilmoittaa puhelimen tietoja (sarjanumeron, hardiksen.. ) niin tämän kapulan kohdalla ei näy mitään? Voiskos olla hardis vika? Jos joku fiksumpi haluaa niin voin laittaa vaikka videon / kuva kuvalta mitä tapahtuu.
-
Viesti Kirjoittaja vinoneliöklovni »
Viikon 44 malli kyseessä, suosittelen myös bootloaderin tsekkausta.
-
Viesti Kirjoittaja remedy »
Softa 1.1.2,bootloader 4.6 ja turbosimillä käyttelen.
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Jatketaan vähän OT: Yleinen mielipide nyt kuitenkin on, että jos omistat laitteen, niin voit tehdä sillä ihan mitä tahansa, koska fyysisesti sen omistat. Vaikka sopimukset sanoisi mitä, niin ei se laitteen hakkeroiminen Suomen eikä EU:n mukaan laitonta ole. Sinä omistat sen laitteen ja voit tehdä sillä ihan mitä tahansa. Ajaa sen yli autolla tai purkaa paloiksi ja tutkia mitä se on syönyt tai ohittaa sen suojauksen. Tästä syystä myös AppleTV:n modaukset sekä iPodien säädöt on foorumilla "yleisen mielipiteen" mukaan sallittuja, koska siinä ei rikota lakeja, vaikkakin Jobsin Steven mielen saatat pahoittaa.jshki kirjoitti:OT:
Ei voi kuin ihmetellä tätä säätämistä iPhonen kanssa, se että Mac OS X säätämisestä PC:lle vaietaan suomi foorumeilla mutta IPhonen hakkerointi sallitaan eikä niihin puututa.. Varmasti rikotte sopimuksia virittäessänne iPhonea..
Turha mussuttaa..
Kun taas sitten lisenssiehdot ovatkin asia erikseen. OS X:n lisenssi kieltää hyvin selväsanaisesti asennuksen muuhun kuin Applen valmistamaan laitteeseen ja (järkevät) lisenssiehdot taas tuntuvat oikeusistuimissa pitävän. Eli jos Apple saisi vihiä sinun OS X:ää pyörittävästä pc:stä, niin he voisivat hyvinkin oikeusjutun voittaa. iPhonen tapauksessa taas en usko.
Eri asia sitten kuinka mielekästä tuollainen jatkuva säätäminen on. Itse en aio iPhonea ostaa (kopkop) ennen kuin sen saa ihan kunnon takuun ja tuen kanssa suomesta

-
Viesti Kirjoittaja TonyMan »
kokeile *#301# eikä *#307# ja muuten samat hommelit...Jkoskine kirjoitti:Eipä auta, kiitokset silti. Mahtaakohan kukaan tietää mitä ylipäätään nämä *#307# ja prefs://1F ja kaikki muut meinaavat oikeasti?jereme kirjoitti:No restorea sitten puhelimelle. Itselläni auttoi tuohon WIFI-ongelmaan. En tietenkään lupaa, että sinulla auttaisi, mutta eikai siinä mitään menetäkään..Jkoskine kirjoitti:Nuo kaikki kyllä näkyy ihan ok..jereme kirjoitti: Jos Settings -> General -> About IMEI, ICCID, Modem Firmware -kohdat on tyhjiä niin melko varmaan on Baseband sekaisin. Ainakin itselläni oli.
-
Viesti Kirjoittaja vinoneliöklovni »
Olen saanut käsityksen, että en riko mitään sopimuksia jailbreakatessani iphonen. Ainoastaan anySIM ohjelman käyttö rikkoo takuuehtoja, ja itse olen tämän vaiheen ohittanut SIM-hackilla, joka ei riko taas takuuta. Voin olla väärässä, mutta näin olen hackint0shin foorumeilta lukenut.TheKraken kirjoitti:Jatketaan vähän OT: Yleinen mielipide nyt kuitenkin on, että jos omistat laitteen, niin voit tehdä sillä ihan mitä tahansa, koska fyysisesti sen omistat. Vaikka sopimukset sanoisi mitä, niin ei se laitteen hakkeroiminen Suomen eikä EU:n mukaan laitonta ole. Sinä omistat sen laitteen ja voit tehdä sillä ihan mitä tahansa. Ajaa sen yli autolla tai purkaa paloiksi ja tutkia mitä se on syönyt tai ohittaa sen suojauksen. Tästä syystä myös AppleTV:n modaukset sekä iPodien säädöt on foorumilla "yleisen mielipiteen" mukaan sallittuja, koska siinä ei rikota lakeja, vaikkakin Jobsin Steven mielen saatat pahoittaa.jshki kirjoitti:OT:
Ei voi kuin ihmetellä tätä säätämistä iPhonen kanssa, se että Mac OS X säätämisestä PC:lle vaietaan suomi foorumeilla mutta IPhonen hakkerointi sallitaan eikä niihin puututa.. Varmasti rikotte sopimuksia virittäessänne iPhonea..
Turha mussuttaa..
Kun taas sitten lisenssiehdot ovatkin asia erikseen. OS X:n lisenssi kieltää hyvin selväsanaisesti asennuksen muuhun kuin Applen valmistamaan laitteeseen ja (järkevät) lisenssiehdot taas tuntuvat oikeusistuimissa pitävän. Eli jos Apple saisi vihiä sinun OS X:ää pyörittävästä pc:stä, niin he voisivat hyvinkin oikeusjutun voittaa. iPhonen tapauksessa taas en usko.
Eri asia sitten kuinka mielekästä tuollainen jatkuva säätäminen on. Itse en aio iPhonea ostaa (kopkop) ennen kuin sen saa ihan kunnon takuun ja tuen kanssa suomesta
-
Todella outoa.. kellään sattumoisin kokemusta vastaavasta
Ymmärsiköhän kukaan?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka