Uu, waude, tuohan olisi hiano pitää rinnassa! Kehitelläänkö vielä jokin salainen tervehdys?kallekilponen kirjoitti:...joku tämän tapainen voisi olla siistimpi...jos nyt sattuisi olemaan symmetrinen toisinkuin kuvassa oleva:
Mutta taas on menny pahasti ohi aiheen...olkaa vaan hyvä ja jättäkää ilmotuksia...älkää antako meidän joutavien höpisijöiden häiritä.
Hompun sinkkuketju
-
Stenska
Viesti Kirjoittaja Stenska »
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
maxima
Viesti Kirjoittaja maxima »
Hmmm... Nähdessään jonkun jota epäilee Hompuksi, voi kaivaa omenan taskustaan ja puraista?Stenska kirjoitti:Uu, waude, tuohan olisi hiano pitää rinnassa! Kehitelläänkö vielä jokin salainen tervehdys?kallekilponen kirjoitti:...joku tämän tapainen voisi olla siistimpi...jos nyt sattuisi olemaan symmetrinen toisinkuin kuvassa oleva:
Mutta taas on menny pahasti ohi aiheen...olkaa vaan hyvä ja jättäkää ilmotuksia...älkää antako meidän joutavien höpisijöiden häiritä.
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Stenska
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Hmmm... Puraista kumpaa, omenaa vai Homppulaista..?maxima kirjoitti:Hmmm... Nähdessään jonkun jota epäilee Hompuksi, voi kaivaa omenan taskustaan ja puraista?
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
maxima
Viesti Kirjoittaja maxima »
Se riippuu siitä, kumpaa sukupuolta homppulainen on, ja mitä on vastannut ylläolevaan kyselyyn.Stenska kirjoitti:Hmmm... Puraista kumpaa, omenaa vai Homppulaista..?maxima kirjoitti:Hmmm... Nähdessään jonkun jota epäilee Hompuksi, voi kaivaa omenan taskustaan ja puraista?
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Jaroneko
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
(PeliPC Intel C2Q Q8200, 3GB, HD5850, W7)
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
-
Skarsnak
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Hän on täällä salanimellä. Minä olen kuunnellut Beatlesiä levyltä takaperin, tehkää te samoin, täällä on käyttäjä alucard.Skarsnak kirjoitti:Ei löytynyt ainakaan haulla. Voimme siis olla huoletta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Onkohan muuten Dracula jo Hompussa?
-
Repe Ruutikallo
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jehovan pyssy, miksen huomannut tota!Maza kirjoitti:Hän on täällä salanimellä. Minä olen kuunnellut Beatlesiä levyltä takaperin, tehkää te samoin, täällä on käyttäjä alucard.Skarsnak kirjoitti:Ei löytynyt ainakaan haulla. Voimme siis olla huoletta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Onkohan muuten Dracula jo Hompussa?
Eli kaulasuonta purasee tuttavallisesti hän.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
henkraks
Viesti Kirjoittaja henkraks »
Mutta yrittäkää ymmärtää, että jos hänen nimensä on väärin päin, eikös hänen ruumiin toimintonsakin pitäisi olla takaperin. Eli ilmeisesti hän kuitenkin turvallisemmin sylkee verta.Maza kirjoitti:Hän on täällä salanimellä. Minä olen kuunnellut Beatlesiä levyltä takaperin, tehkää te samoin, täällä on käyttäjä alucard.Skarsnak kirjoitti:Ei löytynyt ainakaan haulla. Voimme siis olla huoletta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Onkohan muuten Dracula jo Hompussa?
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Turvallistako muka? Ties mitä tartuntoja nykypäivänä tuommoisesta veren sylkemisestä saa...henkraks kirjoitti:Mutta yrittäkää ymmärtää, että jos hänen nimensä on väärin päin, eikös hänen ruumiin toimintonsakin pitäisi olla takaperin. Eli ilmeisesti hän kuitenkin turvallisemmin sylkee verta.Maza kirjoitti:Hän on täällä salanimellä. Minä olen kuunnellut Beatlesiä levyltä takaperin, tehkää te samoin, täällä on käyttäjä alucard.Skarsnak kirjoitti:Ei löytynyt ainakaan haulla. Voimme siis olla huoletta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Onkohan muuten Dracula jo Hompussa?
-
JuzziK
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Eikös veripalvelu voisi hyödyntää tätä ja palkata tämän alucardin sylkemään vertakallekilponen kirjoitti:Turvallistako muka? Ties mitä tartuntoja nykypäivänä tuommoisesta veren sylkemisestä saa...henkraks kirjoitti:Mutta yrittäkää ymmärtää, että jos hänen nimensä on väärin päin, eikös hänen ruumiin toimintonsakin pitäisi olla takaperin. Eli ilmeisesti hän kuitenkin turvallisemmin sylkee verta.Maza kirjoitti:Hän on täällä salanimellä. Minä olen kuunnellut Beatlesiä levyltä takaperin, tehkää te samoin, täällä on käyttäjä alucard.Skarsnak kirjoitti: Ei löytynyt ainakaan haulla. Voimme siis olla huoletta.
Jussi
-
MarQ
-
henkraks
Viesti Kirjoittaja henkraks »
Siis onhan tämä turvallisempaa, kun ei ainakaan kukaan saa reikiä kaulaan. Ja kuole verenhukkaan.kallekilponen kirjoitti:Turvallistako muka? Ties mitä tartuntoja nykypäivänä tuommoisesta veren sylkemisestä saa...henkraks kirjoitti:Mutta yrittäkää ymmärtää, että jos hänen nimensä on väärin päin, eikös hänen ruumiin toimintonsakin pitäisi olla takaperin. Eli ilmeisesti hän kuitenkin turvallisemmin sylkee verta.Maza kirjoitti:Hän on täällä salanimellä. Minä olen kuunnellut Beatlesiä levyltä takaperin, tehkää te samoin, täällä on käyttäjä alucard.Skarsnak kirjoitti: Ei löytynyt ainakaan haulla. Voimme siis olla huoletta.
-
kuriton
Viesti Kirjoittaja kuriton »
MarQ, tekisit itestäs esittelynauhan tänne, niin erotut joukosta, luulis toin sulta onnistuvanMarQ kirjoitti:mie oon niin sinkku. yritys muuhun meni taas iha kätee. vaikka oonki ihan mahtava tyyppi. kuulemma.
Tulputtaja varmasti hankkii sulle aitoa torvisoittoa taustalle.. 8)
-
MarQ
Viesti Kirjoittaja MarQ »
nääh. mie taidan luottaa näissä asioissa tohon bittimaailman ulkopuolisuuteen kuitenkikuriton kirjoitti:MarQ, tekisit itestäs esittelynauhan tänne, niin erotut joukosta, luulis toin sulta onnistuvanMarQ kirjoitti:mie oon niin sinkku. yritys muuhun meni taas iha kätee. vaikka oonki ihan mahtava tyyppi. kuulemma.Kun et taida kuitenkaan olla noita pinssin pitäjiä..
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Mää olisin kyllä torvella tuutannut sulle "Mää mää lampaani" sangen virtuaalista korvausta vastaan. Flaksi olisi sillä taattu. 8)MarQ kirjoitti:nääh. mie taidan luottaa näissä asioissa tohon bittimaailman ulkopuolisuuteen kuitenkikuriton kirjoitti:MarQ, tekisit itestäs esittelynauhan tänne, niin erotut joukosta, luulis toin sulta onnistuvanMarQ kirjoitti:mie oon niin sinkku. yritys muuhun meni taas iha kätee. vaikka oonki ihan mahtava tyyppi. kuulemma.Kun et taida kuitenkaan olla noita pinssin pitäjiä..
-
MarQ
Viesti Kirjoittaja MarQ »
joutuu sit ehkä kuitenki pistää harkintaanTeppo Tulppu kirjoitti:Mää olisin kyllä torvella tuutannut sulle "Mää mää lampaani" sangen virtuaalista korvausta vastaan. Flaksi olisi sillä taattu. 8)MarQ kirjoitti:nääh. mie taidan luottaa näissä asioissa tohon bittimaailman ulkopuolisuuteen kuitenkikuriton kirjoitti:MarQ, tekisit itestäs esittelynauhan tänne, niin erotut joukosta, luulis toin sulta onnistuvanMarQ kirjoitti:mie oon niin sinkku. yritys muuhun meni taas iha kätee. vaikka oonki ihan mahtava tyyppi. kuulemma.Kun et taida kuitenkaan olla noita pinssin pitäjiä..
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Miklu
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Jos Espoosta lähtee Toijalan ABC:lle, niin Hämeenlinnahan taitaa osua siihen matkalle... Hmm..Anniel kirjoitti:Hämeen neito ilmoittautuu kisaan
edit: typo
-
Vitsaus
-
Repe Ruutikallo
Tekstin alkulauseen ehdin kuitenkin miettiä valmiiksi. Se olisi kuulunut seuraavasti:
"Takkatulen varjossa karjahtelevan, illallisia kynttilöineen popsivan nallekarhun kainalo on vapautunut vuosien varauksesta sydämellisen mesikämmenettären valloitettavaksi."
Uskokaa vain te köriläät, heti noin 20 mukavan näköistä ja oloista naista olisi tuommoisen avauksen luettuaan siinä mielentilassa että ne haluaa ton jätkän pian ja vaakaan, kunhan se näyttää edes vähän paremmalta kuin Notre Damen kellonsoittaja. Ja mähän näytän, nimittäin vähän. 8)
-
Macco
-
Repe Ruutikallo
Ja kyttyrä on loivempi.Macco kirjoitti:No mitä nyt naama on vähän harmahtavan violettiRepe Ruutikallo kirjoitti:...kunhan se näyttää edes vähän paremmalta kuin Notre Damen kellonsoittaja. Ja mähän näytän, nimittäin vähän. 8)
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ja suu suurempi.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ja kyttyrä on loivempi.Macco kirjoitti:No mitä nyt naama on vähän harmahtavan violettiRepe Ruutikallo kirjoitti:...kunhan se näyttää edes vähän paremmalta kuin Notre Damen kellonsoittaja. Ja mähän näytän, nimittäin vähän. 8)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka