Mitä olisi kiva jos tulisi?
Kristallipallot ja uunokortit esiin

Viesti Kirjoittaja Jarppi »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Minun arvaus on että pikkuläppäri tulee sillä kaikken tuhnuimmalla mitä vaan koneeseen on saatu tuupattua. Muutenkin on varmaan pihistelty aivan kaikessa, jotta se on saatu mahdollisimman vähävirtaiseksiJaroneko kirjoitti:Joo, pikkuläppäri 'hyvällä' näyttiksellä ja uudet MacProt ois tervetulleita.
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Sitä mäkin pelkään. Enkä mä sieltä mitään 8600:sta kaipaa, mutta jotain muuta ku inteliä...TheKraken kirjoitti:Minun arvaus on että pikkuläppäri tulee sillä kaikken tuhnuimmalla mitä vaan koneeseen on saatu tuupattua. Muutenkin on varmaan pihistelty aivan kaikessa, jotta se on saatu mahdollisimman vähävirtaiseksi
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Noi leffat ja TV-sarjat olisi kyllä mukava lisä, kun Mac-yhteensopivia nettivideovuokraamoja ei ole vielä tullut vastaan.MacFinn kirjoitti:Mun odotukset on lähinnä siinä, että tulee iPhone 2.0 ja iTunes storeen leffojen vuokraus ja tv-sarjat eurooppaan.
Viesti Kirjoittaja Jim Flick »
Viesti Kirjoittaja iMika »
Mitäs te pidätte pikku läppärinä? Max 12"? Itse kaipaisin myöskin 10-12" läppäriä autokäyttöön, mielestäni se ei edes tarttisi mitään cd/dvd asemaa vaan panostettaisiin akun kestoon.ogc kirjoitti:Täällä ainakin odotellaan innolla mahdollista uutta pikkuläppäriä niin saa ehkä jopa tämän 12" pb:n vaihtoonSaa nähdä mitä tuleman pitää.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Se että ne saadaan eurooppaan ei paljon meitä täällä pohjoisessa asuvia ilahduta. Olisihan se askel oikeaan suuntaan, mutta epäilen että Apple ei jaksa sitä sopimushelvattia mikä täällä euroopassa on.MacFinn kirjoitti:...iTunes storeen leffojen vuokraus ja tv-sarjat eurooppaan.
Viesti Kirjoittaja ogc »
On silti paljon käyttäjiä jotka tarvitsevat tuota cd-asemaa vain hyvin harvoin minä mukaan lukien, jolloin ulkoinen dvd-asema toimisi täydellisesti, en sitä mukana kantaisi vaan se olisi vaan kotona jossa sitä useimmiten tarvitsen ( kerran 2 kuukaudessa ehkä ).Jim Flick kirjoitti:Synkkää on jos ennustukset sen ulkoisesta CD/DVD asemasta käyvät toteen. Vaikka itse kone olisikin seksikkään ohut, ei ole kovin seksikästä kannella lompakon välissä erillistä lerppuasemaa!
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Viesti Kirjoittaja Jim Flick »
No joo, onhans se niinkin, että jos Sony siihen pystyy, niin ei Apple voi jäädä kakkoseksi.Jim Flick kirjoitti:Mutta kuitenkin enemmän tuntuu ettei se oikein sovi Applen tyyliin ratkaista asioita. Se että halutaan tehdä ohukainen läppäri on ok. Mutta jotenkin aseman poistaminen on sitä että mennään siitä mistä aita on matalin. Ei synnytä sitä Applemaista WOW ilmiötä.
Viesti Kirjoittaja yartsa »
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”