Ja matka vie Upinniemeen.
Ketä muita lähdössä ja minne päin?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
Viesti Kirjoittaja Petenez »
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Rannikkojoukoissa juostaan joka hiton paikkaan, ainakin AuKissa. rupes välillä vähän tympimään, mutta kunto ainakin kasvoiBlank^ kirjoitti:Siis verrattuna rannikkojoukkoihin? Kuis näin?jonesb kirjoitti:Upinniemestä eli öbiksestä voin sanoa vinkiksi että kannattaa hommata ittensä laivastoon, maistuu elämä huomattavasti mukavammalta sitten.
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Noo, jossei ole ihan todella polttavaa tarvetta kaivaa kuoppia ympäriinsä, marssia vuodessa useita satoja kilometrejä ilman kummoista syytä ja valvoa viikkoja ilman unia metsissä parinkymmenen asteen pakkasessa, niin sitten toi laivalla olo voi olla mukavampaa.Blank^ kirjoitti:Siis verrattuna rannikkojoukkoihin? Kuis näin?jonesb kirjoitti:Upinniemestä eli öbiksestä voin sanoa vinkiksi että kannattaa hommata ittensä laivastoon, maistuu elämä huomattavasti mukavammalta sitten.
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Sen näkee sitten. Luultavasti Basisti pistetään tanssimusiikki/viihdemusiikki bändiin. Ja marssibasaria varmaan pääsee soittamaanTVi kirjoitti:...ja soitin oli?Juh0` kirjoitti:Hajokaa AamuihinneMinä menen vasta 2009 Kontioranta Soittokunta
Tottakai alokaskausi pitää käydä.
Viesti Kirjoittaja TVi »
Ei muuta kun Porilaisten Marssia soittamaan - isolla rummulla.Juh0` kirjoitti:Sen näkee sitten. Luultavasti Basisti pistetään tanssimusiikki/viihdemusiikki bändiin. Ja marssibasaria varmaan pääsee soittamaanTVi kirjoitti:...ja soitin oli?Juh0` kirjoitti:Hajokaa AamuihinneMinä menen vasta 2009 Kontioranta Soittokunta
Tottakai alokaskausi pitää käydä.
Viesti Kirjoittaja sepeto »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Tällä kertaa en ollut mä.Blank^ kirjoitti:Joku käyny muokkaamassa otsikkoasaakutti
Viesti Kirjoittaja ogc »
No itse en ole samaa mieltä digikameroiden osalta. Aika hyvät muistot tallentuneet kuvina sieltä joita on tullut sitten jälkeenpäin useasti katseltua. Keräsin intin lopussa vielä kaikilta jotka oli kuvia ottaneet niin kuvamateriaalit ja kokosin yhteen ja poltin halukkaille levyt sitten.sepeto kirjoitti: ja jättäkää ne tietokonelelut ja digikamerat kotiin..voi sitä sen 6kk olla ilman nörttileluja.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itselläkin oli kannettava ja kännykkä nettiyhteyttä varten mukana. Olipa ainakin tekemistä kun aika meinasi käydä pitkäksi.ogc kirjoitti:No itse en ole samaa mieltä digikameroiden osalta. Aika hyvät muistot tallentuneet kuvina sieltä joita on tullut sitten jälkeenpäin useasti katseltua. Keräsin intin lopussa vielä kaikilta jotka oli kuvia ottaneet niin kuvamateriaalit ja kokosin yhteen ja poltin halukkaille levyt sitten.sepeto kirjoitti: ja jättäkää ne tietokonelelut ja digikamerat kotiin..voi sitä sen 6kk olla ilman nörttileluja.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Pääset mulle huutelemaan heinäkuussa.Blank^ kirjoitti:7.1.2008 klo 16 se alkaa.
Ja matka vie Upinniemeen.
Ketä muita lähdössä ja minne päin?
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Mulla oli tyyliin 2500 ja lopussa nipin napin yli 3000, oli aika voittajafiilis. Toi asennejuttu on kyllä tärkee. Ite hajoilin alokaskaudella välillä, mutta sitten kun loppusijoituspaikka selvisi niin homma muuttui paljon mukavammaksi.sepeto kirjoitti:Inttiin mennessä juoksin 1850 m cooper-testissä, lähtiessä 2800m.
Eli ihan vaan vinkkinä, jos ottaa oikealla asenteella, ei huono kunto ole ongelma, se paranee.
Kannattaa muutenki suhtautua kaikkeen siihen vähä silleen 'sivusta katselijana' ja miettiä, että kannattaako sitä pieneen hajota.
Se mukavaa sitte katsella vierestä ku kaverit hajoaa ja heittelee rynkkyä mutaan ja itte vaan hymyilee vieressä miettien: 'siinäpä putsaat sitte'
Lujaa mieltä vaan...
ja jättäkää ne tietokonelelut ja digikamerat kotiin..voi sitä sen 6kk olla ilman nörttileluja.