OHO Joskus (ehkä 1kk sit) bongasin tuon joltain sivulta ja tyttöystävälle kun siinä opetin macin käyttöä niin hän ihastui kuvaan ja halusi se Jonkun koulutehtävä? Mielenkiintoista... Eikai vaan joku yritä luistaa tehtävistään ja ottaa suoraan netistä tehtäväänsä?
omputtaja kirjoitti:OHO Joskus (ehkä 1kk sit) bongasin tuon joltain sivulta ja tyttöystävälle kun siinä opetin macin käyttöä niin hän ihastui kuvaan ja halusi se Jonkun koulutehtävä? Mielenkiintoista... Eikai vaan joku yritä luistaa tehtävistään ja ottaa suoraan netistä tehtäväänsä?
Jos tsekkaat sitä URLää niin huomaat, että siinä oleva käyttäjätunnus muistuttaa suuresti Pahanneksen nimimerkkiä.
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
Yhdelläkään tavallisella/adminkäyttäjällä ei ole oletuksena mitään oikeutta muuttaa systeemikansion sisältöä, eli jos tuota FInderia haluaa sörkkiä, oikeudet on hankkimalla hankittava.
Ei ollu, muttei siinä kaikki
Eli laitoin sieltä Jako ja oikeidet-kohdasta myös wheel- ja everyone-osioon itselleni luku ja kirjoitus oikeudet.
Tämän jälkeen sain finderin ikonin vaihdettua haluamaani, mutta dockissa oleva sininen ikoni ei vaihdu.
Pystyn tuon muuttamani finderin jopa raahaamaan dockiin, eli nyt mulla on dockssa alkuperäinen sininen finder ja sen vierellä uusi muokattu.
Mitenköhän tuo sininen vaihtuu/poistuu?
Kokeilin myös käynnistää koneen uudestaan.
Vähän tummahko ompi tuo mutta jostain syystä siitä löytää kaiken vaikka välillä on kovakin sotku ja miljoona ikonia häsläämässä. Kuva on joku vanha visio ehkäpä levyn kannesta. Tuo Pohjois-Karjala näet on näet oman bändin nimi. Puffi: Tasokkaan konesävytteisen suomeksi lauletun melodisen jyräkitaramusiikin ystävien kannattaa painaa nimi mieleen..
Moni kakku päältä kaunis, eipä ole Alfassakaan enää sitten 90-luvun alun ollut teknisesti mitään mainitsemisen arvoista. Toista oli ennen..
Edit. Siis nimenomaan ns. kuluttajamalleissa, hyvähän näillä konseptimalleilla on pröystäillä kun perusmallistossa ei ole enää edes yhtään autoa jossa olisi takaveto. Siis haloo, mainostavat urheilullisuutta ja sitten autot ovat samoja tylsiä etuvetoja kuin jotkut Nissanit ja Skodat.
Moni kakku päältä kaunis, eipä ole Alfassakaan enää sitten 90-luvun alun ollut teknisesti mitään mainitsemisen arvoista. Toista oli ennen..
Edit. Siis nimenomaan ns. kuluttajamalleissa, hyvähän näillä konseptimalleilla on pröystäillä kun perusmallistossa ei ole enää edes yhtään autoa jossa olisi takaveto. Siis haloo, mainostavat urheilullisuutta ja sitten autot ovat samoja tylsiä etuvetoja kuin jotkut Nissanit ja Skodat.
Ei ole tämä 8C konsepti vaan ihan tuotantomalli jota tehdään 500kpl. Näissä on Maseratin alusta ja ferrarin moottori. Alfan kuluttaja malleihin on tulossa takaveto takaisin ainakin huhujen mukaan.
Moni kakku päältä kaunis, eipä ole Alfassakaan enää sitten 90-luvun alun ollut teknisesti mitään mainitsemisen arvoista. Toista oli ennen..
Edit. Siis nimenomaan ns. kuluttajamalleissa, hyvähän näillä konseptimalleilla on pröystäillä kun perusmallistossa ei ole enää edes yhtään autoa jossa olisi takaveto. Siis haloo, mainostavat urheilullisuutta ja sitten autot ovat samoja tylsiä etuvetoja kuin jotkut Nissanit ja Skodat.
Ei koiraa karvoihin katsominen. Olet siis ajanut/omistanut alfan ja todennut sen tylsäksi?
Ja mitä teknisyyteen tulee, ei alfa ole sillä koskaan loistanut. Sehän on ns. saksalaisten alaa. Sen tavaramerkkinä on toiminut kauniit massasta erottuvat ulkomuodot, sekä se käsittämätön fiilis millä auto kuljettajansa täyttää aina ajokerta toisensa jälkeen.
Delta-auton mainospolitiikkaan ottamatta millään tavalla kantaa, ovat alfat kuitenkin, ainakin omasta mielestäni, enemmän urheiluautoja kuin nämä Skodat ja Nissanit. Vaikka hienoja autoja varmasti nekin.
valvoja kirjoitti:Alfan kuluttaja malleihin on tulossa takaveto takaisin ainakin huhujen mukaan.
No niin, se olisi pitkästä aikaa askel oikeaan suuntaan. Jakopäähän hihnan tilalle ketju ja moottorinvalmistus takaisin sinne minne se kuuluukin (Italiaan) niin järkevän hintaisia kunnollisia autoja saa taas melkein 20 vuoden tauon jälkeen muiltakin kuin saksalaisilta valmistajilta.
Veeto kirjoitti:Ja mitä teknisyyteen tulee, ei alfa ole sillä koskaan loistanut.
Sanooko 75 TS mitään?
Edit. Se on varsinkin takavetonsa ansiosta huimasti mielenkiintoisempi auto kuin yksikään nykyinen kuluttaja-Alfa. Skodasta, Nissanista ja muista jokamiehenautoista nyt puhumattakaan.