Mä olen vielä kahden välissä, kotona on Leo ja töissä Tikru.
Leon yläpalkki ja Dock oli aluksi jotain ihan järkyttävää, mutta ainakin dockin saa häkättyä kuntoon. Yläpalkista puuttuu pyörstetyt kulmat, mitkä itseäni yllättäen vähän harmittaa. Ne oli niin jotenkin mäkkiä.
Eniten ehkä kuitenkin risoo käyttöliittymätason outoudet. Finderista on tehty selain, ja se ei enää automaagisesti muista mille asetuksille mitkäkin kansiot oli jätetty. Tämä risoo yllättävän paljon.
edit: Tai sitten roskakori, joka nykyään kyselee liikaa varmistuksia mun makuun. Yes, olen varma että haluan tyhjentää... /edit
Spaces on suht kiva, mutta jotenkin tuntuu että se on vielä viimeistelemätön. Outouksia alkaa tapahtua esmes sen yhteistoiminnassa dockin kanssa kun mulla on esim kaksi eri Safaria auki eri työpöydillä.
Stacks on jees, mutta sen hyöty on jäänyt lähinnä tuohon Downloads-osastoon.
Toisaalta, Leo on korjannut pari aika tuskallista mokaa mitä Tikrussa oli pinnan alla. Esim CoreImagessa oli ikävä muistivuotobugi, mikä nyt korjattiin.
Nää kannattaa varmaan kuitenkin pistää perspektiiviin, jos pyöristetyt kulmatkin päätyvät listalle... Silti, työkoneessa mulla ei ole vielä mitään syytä päivittää.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mun maailmassani on hauskempaa.