Eli se mitä yritän tässä kysyä on, että mitä kummaa minä valitsen tuolta kansiosta että saan downgreidattua tämän iPhonen?
Tämä voi olla hyvinkin tyhmäkin kysymys, mutta sen olen oppinut, että tyhmin on se, jonka jättää esittämättä...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Mulla ei lataudu sen nimistä tiedostoa vaan sen niminen kansio. Ja sitten siellä kansiossa on vaikka mitä kamaa. Se on varmaan tässä se ongelma... Lataanko minä sen jotenkin väärin..?vinoneliöklovni kirjoitti:Senhän pitäis suoraan alottaa downgrade, kun oot valinnu sen .ipsw tiedoston. En osaa kyllä sanoa että mikä vaivaa, viisaammilta apua.
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Et lataa väärin, Safari vain purkaa tiedoston automaattisesti. Voit joko:Miklu kirjoitti:Mulla ei lataudu sen nimistä tiedostoa vaan sen niminen kansio. Ja sitten siellä kansiossa on vaikka mitä kamaa. Se on varmaan tässä se ongelma... Lataanko minä sen jotenkin väärin..?vinoneliöklovni kirjoitti:Senhän pitäis suoraan alottaa downgrade, kun oot valinnu sen .ipsw tiedoston. En osaa kyllä sanoa että mikä vaivaa, viisaammilta apua.
Viesti Kirjoittaja ranson »
Ihan heti en ainakaan itse lähtisi tuollaista operaatiota tekemään.tuomas92 kirjoitti:a) valita kansion sisältämät tiedostot (ei itse kansiota) ja tehdä niistä arkiston (oikea klikkaus > Pakkaa x kohdetta Leopardissa tai oikea klikkaus > Luo x kohteen arkisto Tigerissa). Saat Arkisto.zip -tiedoston. Nyt vaihdat arkiston nimeksi iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore.ipsw niin, että pääte .zip korvataan tuolla .ipsw:llä. Nyt downgrade onnistuu.
Viesti Kirjoittaja Conehead »
Viesti Kirjoittaja Conehead »
Nyt on päivitetty 1.1.2.:een ja hyvältä näyttää! Seuraavaks sim-aiheen kimppuun. Homma eteni siten, että ensin upgrade 1.0.2.:sta 1.1.2:een, sitten downgrade 1.1.1:een, ja viimeiseksi sitten upgrade 1.1.2:een. Hyvät ohjeet löytyy esim. iClarified:n sivuilta ja tietty googlettamalla vähän muualtakin, unohtamatta hopeista omppua! :-) Täytyy myöntää, että hyvää duunia on tehty iPhone Dev Teamin ja muidenkin taholta. Pieni Donate on kyllä paikallaan.Conehead kirjoitti:Ostin reissusta valmiiksi unlockatun laitteen. Puhelin on valmistettu viikolla 45 ja sen baseband firmis on 04.02.13_G ja BL 4.6, mutta firmis on 1.0.2. Downgreidaus on tehty ilmeisesti myyjän toimesta. Ajattelin hankkia nyt Turbosimmin tai vastaavan, mutta kannattaisiko nostaa firmiksen tasoa 1.1.1:een tai peräti 1.1.2:een? Tällä hetkellä esim. Installer on on v2.63, enkä pysty lisäämään siihen Sourceja, sillä Edit-nappia ei löydy, joten tekisi mieli päivittää laite. Osaisko joku kertoa step by step miten edetään?
Kiitoksia etukäteen!
Viesti Kirjoittaja Prod »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”