mungiisi kirjoitti:Mitenkäs, kun tuollaisin uuden Classicin iskee ensimmäistä kertaa kiinni koneeseen (Mac), joutuuko lataamaan akkua vai onko se siinä jo valmiiksi täynnä?
Nanot on tullu noin puoliksi ladattuina. Eli toimii kyllä, mutta itse antaisin latautua muutaman tunnin kunnolla täyteen.
mungiisi kirjoitti:
Entäs synkronointi, lataako kone iPodiin koneen kirjaston ja that's it? Olen käsittänyt, että se toimisi näin.
Voit valita joko manuaalisen tai automaattisen sykronoinnin väliltä. Automaattinen antaa valita ne soittolistat, mitä haluat iPodiin siirtää tai sitten siirtää sinne satunnaisesti kappaleita, kunnes soitin on täynnä. Itse olen tehnyt tätä varten älykkään soittolistan (satunnaiset kappaleet, rajoitettu koon mukaan), jonka kokoa muutan aina sen mukaan, mitä iPodissa on tilaa jäljellä muilta, normaaleilta soittolistoilta.
Manuaalisesti sykronoimalla voit vetää kappaleet tai soittolistat iPodin päälle.
mungiisi kirjoitti:
Entäs jos olen lisännyt kirjastoon vaikka yhden levyn ja haluan sen pelkästään iPodiin, onnistuuko se synkronoinnilla vai pitääkö lisätä kaikki uudestaan?
Ideana ei ole, että jokin tietty levy on vain iPodissa, vaan sen on aina löydyttävä myös sen iTunesin kirjastosta josta sykronoit iPodisi. Ensimmäisen sykronoinnin jälkeen tehtävät synkkaukset eivät siirrä koko iPodin sisältöä uudelleen, vain osan satunnaisesti valituista kappaleista tai itse tietysti lisäämäsi materiaalin.