Repe vois antaa näytteen, niin päästäis vertailemaan.Repe Ruutikallo kirjoitti:Oikein on mainio Crack-Kenilla radioääni! Melkein yhtä hyvä kuin mulla.![]()
![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Jospa se Repe oliskin tuo ensimmäinen haastateltava?kermit kirjoitti:Repe vois antaa näytteen, niin päästäis vertailemaan.Repe Ruutikallo kirjoitti:Oikein on mainio Crack-Kenilla radioääni! Melkein yhtä hyvä kuin mulla.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Juurikin tällaista olisi tarkoitus saada toteutettua, kunhan nyt saadaan nämä MacWorld-töhinät pois jaloista. Silloin hiljenee huhurintama, joten sieltä päin ei enää sisältöä niinkään löydy.Jone-51K kirjoitti:Itse kuulisin mielelläni eri alojen osaajia. Vaikkapa videopuolen osaajan näkemyksiä tai miltä Mac näyttää vaikka osaavan graafikon vinkkelistä tarkasteltuna. Historiaa ja tätä päivää jne..
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
Jännä juttu.flntm kirjoitti:Minkähän kumman takia en saa imutettua tota iTunesista. Tilaa/Subscribe nappi on vaalean harmaa eikä sitä voi painaa. Olen kyllä kirjautunut storeen ja kaikkea muuta kyl pystyis ostamaan, mut tota ei? Kuuntelin ton kyllä sen toisen linkin kautta mut ja loistava pätkähän se oli, mut olis kiva saada toi itunesissa toimimaan.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Villi veikkaus mutta eihän sulla vaan oo iTunes asetuksista podcastit estettyinä? (En tiedä voisiko se edes vaikuttaa asiaan...)flntm kirjoitti:Minkähän kumman takia en saa imutettua tota iTunesista. Tilaa/Subscribe nappi on vaalean harmaa eikä sitä voi painaa. Olen kyllä kirjautunut storeen ja kaikkea muuta kyl pystyis ostamaan, mut tota ei? Kuuntelin ton kyllä sen toisen linkin kautta mut ja loistava pätkähän se oli, mut olis kiva saada toi itunesissa toimimaan.
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
No sehän se oli. Suur kiitos!!Anniel kirjoitti:Villi veikkaus mutta eihän sulla vaan oo iTunes asetuksista podcastit estettyinä? (En tiedä voisiko se edes vaikuttaa asiaan...)flntm kirjoitti:Minkähän kumman takia en saa imutettua tota iTunesista. Tilaa/Subscribe nappi on vaalean harmaa eikä sitä voi painaa. Olen kyllä kirjautunut storeen ja kaikkea muuta kyl pystyis ostamaan, mut tota ei? Kuuntelin ton kyllä sen toisen linkin kautta mut ja loistava pätkähän se oli, mut olis kiva saada toi itunesissa toimimaan.
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Viesti Kirjoittaja jorra »
Valitettavasti tämä ei oikein onnistu, koska tosiaan tarvitsen siihen artistilta itseltään luvan. Suomessa sekään ei riitä kun artistit harvoin omistavat omia oikeuksiaan vaan ne omistaa Teosto. Joten tästä syystä pitäydytään kotimaisessa teostovapaassa, johon saan luvat, tai sitten http://music.podshow.com sivuston musiikilla, jossa siis jokainen artisti on antanut käyttöoikeuden.jorra kirjoitti:Saako ehdottaa mitä musiikkia soitat? (tietty jos sulla sattuu sitä olemaan)
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Olkaaten hyvä vaan. Macpojan ehdotus ompi ammattimaisempi. Mie oon tämmöinen sohvan photoChopinTheKraken kirjoitti:Kiitoksia tästä. Heilahti tuonne aloitusviestiin sekä päivittyy myöhemmin iTunes Storeen. Kiitos myös Jonelle hänen versiostaa. Saatan sitä käyttää sitten kun kyllästyn tuota katselemaan
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Itse en osaa ottaa kantaa, mutta en myöskään koe että se omena mitenkään välttämätön osa on. Tämä kuitenkin se pääväylä mitä kautta ihmiset sen löytävät, niin aihepiiri ei varmasti tule yllätyksenäCrimson kirjoitti:Tilauksessa on sekä koti- että työkoneella. Onko muuten tuo podcastin nimi kaikkien mielestä paras mahdollinen? Kyllä siellä mun mielestä tuo omppu sais olla mukana tavalla tai toisella...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ja jos kerran tarkotuksena on käyttää ainakin osittain materiaalina näitä foorumikeskusteluja on mielestäni kivaa että se tulee jotenkin esiin.TheKraken kirjoitti:Itse en osaa ottaa kantaa, mutta en myöskään koe että se omena mitenkään välttämätön osa on. Tämä kuitenkin se pääväylä mitä kautta ihmiset sen löytävät, niin aihepiiri ei varmasti tule yllätyksenäCrimson kirjoitti:Tilauksessa on sekä koti- että työkoneella. Onko muuten tuo podcastin nimi kaikkien mielestä paras mahdollinen? Kyllä siellä mun mielestä tuo omppu sais olla mukana tavalla tai toisella...
Onnistuu kyllä, mutta tällöin niiden kuuntelu ei enää suju ihan kaikilta soittimilta ja ne pitää laittaa. aac-muotoon. Katselen tässä nyt ensin jonkun aikaa sitä mitä laitteita vastaanottopäässä käytetään ja jos muiden softien käyttäjiä ei montaa ole, niin voin siirtyä sitten ns. enhanced podcasteihin. Joihin saa upotettua myös esim. kuvia mukaan.masa kirjoitti:Onko muuten vaikea tehdö podcasteihin ns. välimerkkejä esim. noiden musiikkikappaleiden väliin- vois vaikka hypätä kappaleen yli jos ei ole omaan makuun menevä
Viesti Kirjoittaja eemeli »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”