Myyty: Syna, vahvarit, sub, surroundkaiuttimet
Muut kuin Applen valmistamat tuotteet. Huom! Myös Applen koneissa tehtaalta tulleet muistit ja kovalevyt tänne.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
18 viestiä
• Sivu 1/1
-
Myyty: Syna, vahvarit, sub, surroundkaiuttimet
Viesti Kirjoittaja astrakaani »
Kaikki myyty.
Kiitos ostajille sujuvista kaupoista.
(- Kawai K1 II -syntikka + tukeva Gemec-jalusta. Myyty 90 €)
(- Yamaha F-20B bassovahvistin. Myyty 70 €)
(- Infinity Kappa BT-100 subwoofer ja Precision Power Sedona Series 430ix -vahvistin. Myyty 50 €)
(- JVC keskikaiutin ja takakaiuttimet kotiteatteriin. Myyty 15 €)
Kiitos ostajille sujuvista kaupoista.
(- Kawai K1 II -syntikka + tukeva Gemec-jalusta. Myyty 90 €)
(- Yamaha F-20B bassovahvistin. Myyty 70 €)
(- Infinity Kappa BT-100 subwoofer ja Precision Power Sedona Series 430ix -vahvistin. Myyty 50 €)
(- JVC keskikaiutin ja takakaiuttimet kotiteatteriin. Myyty 15 €)
Viimeksi muokannut astrakaani, 24.1.2008 klo 8.29. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
-
-
Viisaat miehet googlella arvailevat reilusti alakanttiin. Yamahassa on tehoa 25W.
Tästä hurjasta 5 watin korotuksesta huolimatta se on enemmänkin "olohuoneennurkka"mallia, ainakin jos treenikämpällä majailee äänekäs rumpali.
Kotelo on kyllä suljettua mallia, että kyllä siitä luukuttamalla tuntus saavan ihan kohtuullisen paljon meteliä aikaseks. Itsellä se on ollut pääasiassa kotona harjoitusvahvistimena, mutta on sillä pärjännyt treeneissäkin hiljaisemman bändin kanssa.
Tehonsa puolesta tuo riittäisi mulle vieläkin, mutta xlr-ulostulon tarpeessa jouduin vaihtamaan pykälää isompaan.
Osta silti pois. Voit sitten pitää isomman vahvarin treenikämpällä ja ton himassa, niin ei tartte roudailla =)
Tästä hurjasta 5 watin korotuksesta huolimatta se on enemmänkin "olohuoneennurkka"mallia, ainakin jos treenikämpällä majailee äänekäs rumpali.
Kotelo on kyllä suljettua mallia, että kyllä siitä luukuttamalla tuntus saavan ihan kohtuullisen paljon meteliä aikaseks. Itsellä se on ollut pääasiassa kotona harjoitusvahvistimena, mutta on sillä pärjännyt treeneissäkin hiljaisemman bändin kanssa.
Tehonsa puolesta tuo riittäisi mulle vieläkin, mutta xlr-ulostulon tarpeessa jouduin vaihtamaan pykälää isompaan.
Osta silti pois. Voit sitten pitää isomman vahvarin treenikämpällä ja ton himassa, niin ei tartte roudailla =)
-
-
-
-
Toki toki. Tässä kuvat sedonan molemmista päädyistä:
(kuvat poistettu tarpeettomina)
Siinä näkyy molemmat outputit (toinen ollu mulla sillattuna subbarille ja toisessa oli kaks kaiutinta) ja virtaliittimet (REMOTE/-GND/+12V) ja sulake
Ja tässä rca-liittimillä Inputit (2kpl), gain-säädöt, X-over output (myös rca), 2 nappulaa: X-over high/low ja X-over on/off ja frequency select pinni. Eli jakotaajuutta tässä säädetään tuollaisilla pinneillä. En tiedä kuinka yleinen tapa on ja että mistä niitä saa, mutta itse pärjäsin tuolla vakio jaolla. Se jakaa sopivalta korkeudelta subbaria ajatellen. Toinenkin pinni mulla oli. Se oli edellisen omistajan hankkima ja sitä oli tarvittu jonkin suuremman systeemin kanssa. Mulle siitä ei ollut hyötyä kun joskus koitin. Sen olisi sopinut kaiketi jonkin tyyppisten midbassojen jaoksi, eli meni aika korkealta poikki. Se on sittemmin hukkunut.
Jos näistä kuvista tai selityksistä ei saa tolkkua niin kysele ihmeessä lisää. Pe-iltapäivästä la-iltaan olen poissa tietokoneen ääreltä, mutta vastailen palatessani.
(kuvat poistettu tarpeettomina)
Siinä näkyy molemmat outputit (toinen ollu mulla sillattuna subbarille ja toisessa oli kaks kaiutinta) ja virtaliittimet (REMOTE/-GND/+12V) ja sulake
Ja tässä rca-liittimillä Inputit (2kpl), gain-säädöt, X-over output (myös rca), 2 nappulaa: X-over high/low ja X-over on/off ja frequency select pinni. Eli jakotaajuutta tässä säädetään tuollaisilla pinneillä. En tiedä kuinka yleinen tapa on ja että mistä niitä saa, mutta itse pärjäsin tuolla vakio jaolla. Se jakaa sopivalta korkeudelta subbaria ajatellen. Toinenkin pinni mulla oli. Se oli edellisen omistajan hankkima ja sitä oli tarvittu jonkin suuremman systeemin kanssa. Mulle siitä ei ollut hyötyä kun joskus koitin. Sen olisi sopinut kaiketi jonkin tyyppisten midbassojen jaoksi, eli meni aika korkealta poikki. Se on sittemmin hukkunut.
Jos näistä kuvista tai selityksistä ei saa tolkkua niin kysele ihmeessä lisää. Pe-iltapäivästä la-iltaan olen poissa tietokoneen ääreltä, mutta vastailen palatessani.
Viimeksi muokannut astrakaani, 23.1.2008 klo 18.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Inovix »
Subbari ja vahvistin molemmat ihan mielenkiintoisia kohteita.
Jos ei tarvisi kaukaa hakea niin sanotaan nyt sitten vaikka että tarjoan 45€ yhteensä subbari + vahvari.
Inovix
edit: Voi olla että joudun perumaan tarkouksen koska tulisi hakeminen maksamaan ikävän paljon. :S
Jos ei tarvisi kaukaa hakea niin sanotaan nyt sitten vaikka että tarjoan 45€ yhteensä subbari + vahvari.

Inovix
edit: Voi olla että joudun perumaan tarkouksen koska tulisi hakeminen maksamaan ikävän paljon. :S
Macbook, 2.16 Ghz - 2Gt RAM
Pantteri -> Leopardi
Pantteri -> Leopardi
-
Inovix: Äläs nyt noin helposti luovuta. Jos et ole ihan kaikkein kiireisintä sorttia eikä muita kiinnostuneita ennemmin ilmaannu, niin voisin tuossa viikonpäästä lauantaina tulla puoliväliin vastaan ja tuoda vermeet Hyvinkäälle (olet ilmeisesti Hämeenlinnasta). Tarjoamasi summa kuulostaa kyllä karvanverran pienehköltä, mutta eipä sitä sovi kumota kun ei muita tarjouksia vielä ole. 

-
Viesti Kirjoittaja Inovix »
Voi pe*se. Sorry boy. Joudun valitettavasti luopumaan tarkouksesta hel*etin tiukanraha tilanteen takia. (Kiitos tämän MacBookin vieläkin näkkileipä linjalla.).astrakaani kirjoitti:Inovix: Äläs nyt noin helposti luovuta. Jos et ole ihan kaikkein kiireisintä sorttia eikä muita kiinnostuneita ennemmin ilmaannu, niin voisin tuossa viikonpäästä lauantaina tulla puoliväliin vastaan ja tuoda vermeet Hyvinkäälle (olet ilmeisesti Hämeenlinnasta). Tarjoamasi summa kuulostaa kyllä karvanverran pienehköltä, mutta eipä sitä sovi kumota kun ei muita tarjouksia vielä ole.
Ilmoitan kyllä heti tähän ketjuun jos nyt kuitenkn jostain rykäisen mammomaa. Ja jos sitä mammonaa tulee rykäistyä niin hinta on vielä neuvoteltavissa suuntaan tai toiseen.
Inovix
Macbook, 2.16 Ghz - 2Gt RAM
Pantteri -> Leopardi
Pantteri -> Leopardi
-
-
Hei Jaroneko. Ikävä kyllä mulla ei oo mitään hajua siitä mikä se jakotaajuus on. Pinnissä lukee "B 154G", josko tuo jotain viisaammalle kertoisi.
Sain eilen yksityisviestillä tarjouksen subbarista ja vahvistimesta: 45 euroa noudolla.
En ole itse nyt sen tarkemmin autohifi-hintoja seuraillut, mutta olettaisin että noiden arvo voisi muutaman euron enemmänkin olla.
Tällä hetkellä olisin valmis luopumaan tuosta paketista 60 eurolla (nouto). Tämän oletuksen saa toki oikaista jos omaa parempaa/ajankohtaisempaa tietoa laitteiden hintatasosta. Ja mukavaahan se olisi jos ne menisivät yhdellä kertaa niin ei tarvitsisi pidempään kaupitella.
Sain eilen yksityisviestillä tarjouksen subbarista ja vahvistimesta: 45 euroa noudolla.
En ole itse nyt sen tarkemmin autohifi-hintoja seuraillut, mutta olettaisin että noiden arvo voisi muutaman euron enemmänkin olla.
Tällä hetkellä olisin valmis luopumaan tuosta paketista 60 eurolla (nouto). Tämän oletuksen saa toki oikaista jos omaa parempaa/ajankohtaisempaa tietoa laitteiden hintatasosta. Ja mukavaahan se olisi jos ne menisivät yhdellä kertaa niin ei tarvitsisi pidempään kaupitella.
-
-
-
-
-
-
18 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään muuta tietotekniikkaa”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka