Sen tinyurlin saa optioista pois, että tulee suoraan se oikea osoiteJamac kirjoitti:
Mutta ei toimi, ellei laita tinyurlia osoitekenttään.
[x] shorten URL <- tuosta ruksi pois

Viesti Kirjoittaja amanita »
Punainen muuttunut vaaleanpunaisexi!!!! Jee, kiva!
Viesti Kirjoittaja Sikari-Sakari »
Viesti Kirjoittaja Jone »
And the moon is out and the stars are bright
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
11.1 tuli kaksi offaria (yksi ja kaksi) ja 14.1. myös (yksi ja kaksi). Ei se mitään, homppumatematiikan eli hompputiikan mukaan 80% on lähes 100%.amanita kirjoitti:Puolen kuun havainto: Erño pitäytynyt lähes sataprosenttisesti lupauksessaan kirjoittaa off-topiciin vain kerran vuorokaudessa!! Muutama päivä jäänyt jopa väliin, joskin 5.1. tuli näemmä kuitenkin kaksi offari-viestiä.
Hah, toi eka offari on 12. päivä ja toinen eka oli 15. päivä!! Jossain nyt mättää, sulla silmälasit kurassa, kattot kieroon, allakka tuherrettu täyteen lyijäripiirroksia......Homppu-kellosi jymäyttää sua pahemman kerran!!Teppo Tulppu kirjoitti:11.1 tuli kaksi offaria (yksi ja kaksi) ja 14.1. myös (yksi ja kaksi). Ei se mitään, homppumatematiikan eli hompputiikan mukaan 80% on lähes 100%.amanita kirjoitti:Puolen kuun havainto: Erño pitäytynyt lähes sataprosenttisesti lupauksessaan kirjoittaa off-topiciin vain kerran vuorokaudessa!! Muutama päivä jäänyt jopa väliin, joskin 5.1. tuli näemmä kuitenkin kaksi offari-viestiä.
Ankkalinnan raatihuoneen kellon mukaan nuo katsoin.amanita kirjoitti:Hah, toi eka offari on 12. päivä ja toinen eka oli 15. päivä!! Jossain nyt mättää, sulla silmälasit kurassa, kattot kieroon, allakka tuherrettu täyteen lyijäripiirroksia......Homppu-kellosi jymäyttää sua pahemman kerran!!Teppo Tulppu kirjoitti:11.1 tuli kaksi offaria (yksi ja kaksi) ja 14.1. myös (yksi ja kaksi). Ei se mitään, homppumatematiikan eli hompputiikan mukaan 80% on lähes 100%.amanita kirjoitti:Puolen kuun havainto: Erño pitäytynyt lähes sataprosenttisesti lupauksessaan kirjoittaa off-topiciin vain kerran vuorokaudessa!! Muutama päivä jäänyt jopa väliin, joskin 5.1. tuli näemmä kuitenkin kaksi offari-viestiä.
ja varmemmaksi vakuudeksi linkki!
Tulppu on hyvä ja siirtyy Homppu-Pomppulinnaan! Täällähän meillä ovat kellotkin ajassa ja riemu katossa!Teppo Tulppu kirjoitti:[
Ankkalinnan raatihuoneen kellon mukaan nuo katsoin.
Valitettavasti seuraava etappini on Tulppulinna ja sen jälkeen Nuppulinna. Ehkä niitten jälkeen jos olette saaneet kiskottua riemun alas katosta. Meiti on niin maanläheinen.amanita kirjoitti:Tulppu on hyvä ja siirtyy Homppu-Pomppulinnaan! Täällähän meillä ovat kellotkin ajassa ja riemu katossa!Teppo Tulppu kirjoitti:Ankkalinnan raatihuoneen kellon mukaan nuo katsoin.
Juuuuuu, jaaaaha, vai Nuppulinnaan! Sielläkös se "Nuppu" asuukin, minä kun olen ymmärtänyt tuon Nupustuksen asuvan aivan muualla Suomea.... 8)Teppo Tulppu kirjoitti:Valitettavasti seuraava etappini on Tulppulinna ja sen jälkeen Nuppulinna. Ehkä niitten jälkeen jos olette saaneet kiskottua riemun alas katosta. Meiti on niin maanläheinen.amanita kirjoitti:Tulppu on hyvä ja siirtyy Homppu-Pomppulinnaan! Täällähän meillä ovat kellotkin ajassa ja riemu katossa!Teppo Tulppu kirjoitti:Ankkalinnan raatihuoneen kellon mukaan nuo katsoin.
Meiti onkin aina ollut vähän skeptinen teitin ymmärryksen suhteen.amanita kirjoitti:Juuuuuu, jaaaaha, vai Nuppulinnaan! Sielläkös se "Nuppu" asuukin, minä kun olen ymmärtänyt tuon Nupustuksen asuvan aivan muualla Suomea.... 8)
Jaahas, pitää sitten laittaa kypärä päähän kun foorumille tullaan, ties vaikka mitä sieltä katosta putoaa otsaan.amanita kirjoitti:Riemu on nostettu foorumilla pysyvästi kattoon kuin lätkäkonkarin paita, siä se vaan oj ja pysyy!
Itse ilmoittamalla tuon itselleen! Niin ainakin Erño teki! Täällähän sitten tuollaiset muistetaan ja hyvin![8-|]telegram kirjoitti:Millä tollasen Erño-tyylisen uhkasakon saa päälle?
Meitin ymmärrys on oikeen testattu, noh juu olkoot, tais olla hieman vähempi sitä kuin TT:llä, ihan riitoisa tuote kuitenkin! Sano.Teppo Tulppu kirjoitti:Meiti onkin aina ollut vähän skeptinen teitin ymmärryksen suhteen.amanita kirjoitti:Juuuuuu, jaaaaha, vai Nuppulinnaan! Sielläkös se "Nuppu" asuukin, minä kun olen ymmärtänyt tuon Nupustuksen asuvan aivan muualla Suomea.... 8)
Jaahas, pitää sitten laittaa kypärä päähän kun foorumille tullaan, ties vaikka mitä sieltä katosta putoaa otsaan.amanita kirjoitti:Riemu on nostettu foorumilla pysyvästi kattoon kuin lätkäkonkarin paita, siä se vaan oj ja pysyy!