Xsim2 ja 1.1.2 otb & 4.6
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
16 viestiä
• Sivu 1/1
-
Xsim2 ja 1.1.2 otb & 4.6
Viesti Kirjoittaja rope75 »
Onko kellään kokemusta X sim 2 nimisen kortin käytöstä lukituksen kiertämiseksi? info siitä on yleisesti vähän ristiriitaista. joku Tsekki lafka nimeltä simore.ch
- rope 75
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja MinäSoitan »
Kolmea olisin vailla, sikäli mikäli toimivat varmasti Soneran simmin kanssa ongelmitta. Mikä malli tarkalleen on kyseessä tuon sveitsiläisfirman monesta eri sim-korttityypistä? Tarvitaanko tässäkin tapauksessa oman simmin leikkelyä StealthSIMin ja TurboSIMin yms. tavoin?juhani1 kirjoitti:Ei viellä mutta niitä on tulossa 10 kpl tällä viikolla.
Se on kyllä Xsim 4 versio.
80 euroa/kpl jos joku haluaa.
Niin, ja samalla olen myymässä kahta heti pois, jos jotakuta kiinnostaa.

-
-
-
Viesti Kirjoittaja Panitzer »
Kuinka paljo tosta xSim4:n kanssa pitää leikata omaa sim korttia? Semmonen pieni pala vai oikeen kunnolla? Olis tarkotus et sais käytettyä myös nokiassa samaa korttia.
Mistä noita nyt halvimmalla saa? Ylipäätään jotain korttia? Juhanilta?
Mistä noita nyt halvimmalla saa? Ylipäätään jotain korttia? Juhanilta?

iMac 24" 2,8/4GB/300GB early 2008
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
-
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Tuskin Juhanilta. Tai mistäs minä tiedän, mihin hintaan Juhani noita kortteja nyt myy.Panitzer kirjoitti:Mistä noita nyt halvimmalla saa? Ylipäätään jotain korttia? Juhanilta?
Itse tilasin SimFreer kortin ja se toimitettiin alle viikossa. Hintaa tuli toimituskuluineen hieman alle 60 €.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
-
Onko miklulla kenen liittymä? Minkälainen paketti se oli? Tuliko siinä "instruction"manuaali mukana? Tommosen vois tilata. Omaki luuri on vihdoin matkalla kotiin 8)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edit: Myykö noi vaan paypallin kautta?
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
-
-
Mulla on Elisan liittymä. Paketti oli FedExin noin A4 kokoinen kirjekuori. Itsekin odotin saavani jonkin manuaalin, mutta sisällä ei ollut kuin taiteltu paperi, jonka välissä se SimFreer kortti oli.Panitzer kirjoitti:Onko miklulla kenen liittymä? Minkälainen paketti se oli? Tuliko siinä "instruction"manuaali mukana? Tommosen vois tilata. Omaki luuri on vihdoin matkalla kotiin 8)![]()
![]()
![]()
![]()
Ei sen asentaminen vaikeata ollut. Oman sim-kortin kulmasta pieni pala esim. mattoveitsellä pois, SimFreer ja oma kortti päällekkäin iPhonen sim-kortin telineeseen ja puhelimen sisään. Tässä ketjussa kyselin itsekin ohjeita asennukseen ja sain apuja. Asennus on helppoa.
En tiedä sen enempää maksutavoista. Itse maksoin kiltisti luottokortilla sieltä heidän sivujen kautta. Oliko se sitten PayPal vai mikä se systeemi, en tiedä. Homma kuitenkin toimi ja kortti tuli tosiaan alle viikossa. Tilasin sen maanantaina tai tiistaina ja sain kortin saman viikon perjantaina.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
Joo täytynee vaan uskaltautua tilaamaan. Varmaankin tuo "For new USA version" -malli.
Ei miklulla olis kuvaa omasta leikatusta kortista? Vaikka laittais mun s-postiin.
Tunkee muuten tuossa ylempänä olevassa videossa kohtuu kauan tota korttia sisään. Eikö se olis ollu helpompaa laittaa ensin molemmat päällekkäin ja sit vasta yrittää tunkee sisään. No pian saa koittaa ite. 8)
Ei miklulla olis kuvaa omasta leikatusta kortista? Vaikka laittais mun s-postiin.
Tunkee muuten tuossa ylempänä olevassa videossa kohtuu kauan tota korttia sisään. Eikö se olis ollu helpompaa laittaa ensin molemmat päällekkäin ja sit vasta yrittää tunkee sisään. No pian saa koittaa ite. 8)
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
-
Jos sulla on USA:sta hankittu 1.1.2-4.6 -puhelin, niin tuo new USA version on oikea malli.Panitzer kirjoitti:Joo täytynee vaan uskaltautua tilaamaan. Varmaankin tuo "For new USA version" -malli.
Kuvaa minulla ei just nyt ole, mutta voin tässä lähipäivinä yrittää sellaisen ottaa ja laittaa. Itse ostin harjoittelukappaleeksi kortin leikkaamista varten R-kioskilta 4 euron prepaid-liittymän, jotta sain ensin tuntuman kortin leikkaamiseen. Toisena vasta leikkasin omasta Elisan kortista palasen pois. Siinä ei mennä lähellekään metalliosia, leikataan siitä vinosta kulmasta vähän lisää pois. Ja olen jo käytännössä huomannut, että ainakaan minun vanhat puhelimet ottavat sim-kortin ihan kiltisti vastaan, vaikka siitä onkin hieman ekstraa poistettu.
Joo, tuossa videossa se kortin asettaminen näyttää tosi hölmöltä. Itse laitan kortit päällekkäin ja laitan sit sen korttipesän varovasti paikalleen. Sen verran pitää puristaa sitä SimFreeriä omaa korttia vasten, että se tosiaan pysyy oikeassa paikassaan kun sen korttipesän ujuttaa paikoilleen.
16 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka