P.S.
Kuvan provosoimana...
Viesti Kirjoittaja Mac.äräinen »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Mulla myös inisevä muuntaja, viralliselta jälleenmyyjältä ostettu.macminister kirjoitti:No joo mun muuntaja pitää hirveetä ininää valmiustilassa ja on just gigantin laite. Pakko taas viedä sinne sitten takaisin kun ei ne mitään kunnollista sieltä myy.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Dodih! Olin asian tiimoilta viime viikolla yhteydessä maahantuojaan (Amo Oy), ja tänään posti toi uuden, ÄÄNETTÖMÄN, virtalähteen.homeKorva kirjoitti:Mulla powerin hakkuri inisee kanssa, onko joku jo koettanut vaihdattaa virtalähdettä?
Laittakaa infoa onko tämä toimenpiteitä vaativa vika vai ominaisuus jahka selviää jollekulle.
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Hyvä kuulla!matteus/2 kirjoitti:Dodih! Olin asian tiimoilta viime viikolla yhteydessä maahantuojaan (Amo Oy), ja tänään posti toi uuden, ÄÄNETTÖMÄN, virtalähteen.![]()
Mikäli ininä häiritsee, kannattaa pistää e-postia osoitteeseen: tekninentuki ät nintendo piste fi, ja selittää asia. Viestiin kannattaa liittää mukaan virtaboksin pohjaan kaiverrettu sarjanumero, ja laitteen ostopaikka heitä myös saattaa kiinnostaa.
Kokonaisuudessaan asiakaspalvelu pelasi todella hyvin. Esimerkillistä toimintaa!
Viesti Kirjoittaja rissy »
Onmatteus/2 kirjoitti:Noh, onko hyvä?? 8)rissy kirjoitti:aeaeaea. Olen töissä iltavuorossa ja kävin ostamassa guitar hero 3:n Wiille työmatkalla. Pääsispä kotia jo.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Do dii, itse itselleni vastaten. Hankin pari Zapperin korvikepössykkää, eli oman olohuoneen tarjoamissa laboratorio-olosuhteissa on testattu 2-in-1 sekä haulikon oloinen Rifle Gun. Pettymys oli hienoinen, koska tähtäys ei toimi wanhan Nintendon pyssyn tapaan aseen omia tähtäimiä käyttäen, kiitos Wiimoten kameratsydeemin, eli käytännössä joutuu ampumaan ns. lonkalta. Pelissä kun tähtäysristikko ei seuraa orjalisesti Wiimoten "tähtäyslinjaa", vaan liikkuu hieman enempi kuin mitä ohjain oikeasti suhteessa ruutuun liikkuu.tosikko kirjoitti:kellään kokemusta Wiin Zapperista? Pitäs varmaan hankkia, kun tuli tota Residet Evilin Umbrella Chronicles versiota kokeiltua, ja siinä on tuki tuolle "tussarille".
Viesti Kirjoittaja Erño »
Itse yritin electronilla ostaa, mutta ei onnistunu. SInne jäi mun pointsitM.P.T kirjoitti:Moi. Teistä muutama oli ostanut Wii:lle pointseja luottokortilla... Pessimisti kun olen niiin..... Miten on turvallisuuden laita? Entäs minkä kautta tiedot kulkee? Menevätkö yhdysvaltoihin vai minne? Ei ole kivaa sitten kuulla, että luottokortti tiedot on jostain varastettu. Voihan myyjä tehdä sen ihan kassallakin, mutta, mutta...
Wii:lle on kyllä kaikkea kivaa tulossa...
Viesti Kirjoittaja rissy »
Viesti Kirjoittaja andie »
Jaa, mä en edes ajatellu että se voisi olla jotenkin turvatonta, varsinkin kun aika suljetun systeemin kautta toimii toi laite. En kyllä oikeastaan tiedä tarkemmin tuosta mitään. Kymmenellä eurolla ostin pointseja, niillä ostin sen opera-pohjaisen internetselaimen ja super mario 3:n. Ei mitään ongelmia ja laskutuskin toimi kuten ajattelin.M.P.T kirjoitti:Moi. Teistä muutama oli ostanut Wii:lle pointseja luottokortilla... Pessimisti kun olen niiin..... Miten on turvallisuuden laita? Entäs minkä kautta tiedot kulkee? Menevätkö yhdysvaltoihin vai minne? Ei ole kivaa sitten kuulla, että luottokortti tiedot on jostain varastettu. Voihan myyjä tehdä sen ihan kassallakin, mutta, mutta...
Viesti Kirjoittaja R-[brain] »
Jotenkin on sellainen muistikuva että menevät Saksaan ne tiedot tuosta kanssakäynnistä.M.P.T kirjoitti:Moi. Teistä muutama oli ostanut Wii:lle pointseja luottokortilla... Pessimisti kun olen niiin..... Miten on turvallisuuden laita? Entäs minkä kautta tiedot kulkee? Menevätkö yhdysvaltoihin vai minne?
Viitsitkö laittaa kokemuksia tuosta Zack & Wikistä? Peli on saanut suht hyviä arvosteluja, joten alko mietityttämään kannattaisiko ostaa.R-[brain] kirjoitti:Jotenkin on sellainen muistikuva että menevät Saksaan ne tiedot tuosta kanssakäynnistä.M.P.T kirjoitti:Moi. Teistä muutama oli ostanut Wii:lle pointseja luottokortilla... Pessimisti kun olen niiin..... Miten on turvallisuuden laita? Entäs minkä kautta tiedot kulkee? Menevätkö yhdysvaltoihin vai minne?
HIhi, eilen kävin hakemassa Geometry Warsin ja tänään tuon uuden Zack & Wikin. Taas riittää pelattavaa vähäksi aikaa kunnes No More Heroes tulee. Alkaa jo näyttämään valoisalta tämä pelitilanne Wiille. ^_^
Viesti Kirjoittaja A.J. »
matteus/2 kirjoitti:Tulipa hommattua Super Mario Galaxy.. ja on se kyllä ihan jokaisen saamansa kehun arvoinen, aivan loistava! Pienintä yksityiskohtaa myöten uskomattoman hienosti tehty: viisi tähteä ja papukaijanmerkki!
Viesti Kirjoittaja makkone- »
kyl vaa miun eletronilla tuli pointseja.Erño kirjoitti:Itse yritin electronilla ostaa, mutta ei onnistunu. SInne jäi mun pointsitM.P.T kirjoitti:Moi. Teistä muutama oli ostanut Wii:lle pointseja luottokortilla... Pessimisti kun olen niiin..... Miten on turvallisuuden laita? Entäs minkä kautta tiedot kulkee? Menevätkö yhdysvaltoihin vai minne? Ei ole kivaa sitten kuulla, että luottokortti tiedot on jostain varastettu. Voihan myyjä tehdä sen ihan kassallakin, mutta, mutta...
Wii:lle on kyllä kaikkea kivaa tulossa...![]()
Se hyvä puoli tässä sentään on, ettei kortin tiedot leviä mihkään.
No pe*kele! Aina tyhmempiä syrjitäänmakkone- kirjoitti:kyl vaa miun eletronilla tuli pointseja.Erño kirjoitti:Itse yritin electronilla ostaa, mutta ei onnistunu. SInne jäi mun pointsitM.P.T kirjoitti:Moi. Teistä muutama oli ostanut Wii:lle pointseja luottokortilla... Pessimisti kun olen niiin..... Miten on turvallisuuden laita? Entäs minkä kautta tiedot kulkee? Menevätkö yhdysvaltoihin vai minne? Ei ole kivaa sitten kuulla, että luottokortti tiedot on jostain varastettu. Voihan myyjä tehdä sen ihan kassallakin, mutta, mutta...
Wii:lle on kyllä kaikkea kivaa tulossa...![]()
Se hyvä puoli tässä sentään on, ettei kortin tiedot leviä mihkään.
Viesti Kirjoittaja R-[brain] »
Zack & Wiki on kyllä arvosteluidensa mukaan hyvä. Alussa vähän viedään kädestä mutta auta armias kun se loppuu niin sitten se pähkäily alkaa. Suurin osa ongelmista on tosiaan sen kapulan heiluttelua ja maastosta löytyvän roinan hyödyntämistä, vähän niin kuin wanhoina hywinä aikoina seikkailupeleissä.Erño kirjoitti:Viitsitkö laittaa kokemuksia tuosta Zack & Wikistä? Peli on saanut suht hyviä arvosteluja, joten alko mietityttämään kannattaisiko ostaa.
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”