Cider-pelejä pelanneita?
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Cider-pelejä pelanneita?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
-
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Joshua.
-
Viesti Kirjoittaja malhotra »
Kuten aikaisemmassa viestissäni sanoin, juuri tätä versiota olen pelannut. Tämähän siis on käännetty juurikin Cider -tekniikalla. Ja toimii todella paljon huonommin kuin sama peli ihan Windows versiona Bootcampin kautta.HOMM V on jo käännetty virallisesti Mäkille ja pelaa hyvin.
-
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Ai, en tiennytkään. No sigun koneella ei ole ollut mitään ongelmaa.malhotra kirjoitti:Kuten aikaisemmassa viestissäni sanoin, juuri tätä versiota olen pelannut. Tämähän siis on käännetty juurikin Cider -tekniikalla. Ja toimii todella paljon huonommin kuin sama peli ihan Windows versiona Bootcampin kautta.HOMM V on jo käännetty virallisesti Mäkille ja pelaa hyvin.
Joshua.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja miggo3 »
Ei ainakaan virallista versiota. On kyllä jo saatavissa "muutamista paikoista" käyttäjien porttaama versio...ja olen testa....öööh....kuullutErño kirjoitti:Onko Vice citystä tai Hitmanista tullut jo Cider-versio?1773 kirjoitti:hitman,vice city pyöri ainakin tosi kehnosti macbookillaperus macbookissa on aika mopo näytönohjain..bootcamppia vaan..
![]()
Nyt oon kyllä missannu jotain ja pahasti!
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jaahasmiggo3 kirjoitti:Ei ainakaan virallista versiota. On kyllä jo saatavissa "muutamista paikoista" käyttäjien porttaama versio...ja olen testa....öööh....kuullutErño kirjoitti:Onko Vice citystä tai Hitmanista tullut jo Cider-versio?1773 kirjoitti:hitman,vice city pyöri ainakin tosi kehnosti macbookillaperus macbookissa on aika mopo näytönohjain..bootcamppia vaan..
![]()
Nyt oon kyllä missannu jotain ja pahasti!että Vice City toimii kuin junan vessa täysillä grafiikoilla iMac C2D:llä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Macbookilla ei varmaan toimi tuo portattu versio, vaikka sen pitäisi.
Bootcampin kautta pyörii nopeasti, ehkä vähän liiankin nopsaan
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Lähde lienee siis... ööh... luotettava?miggo3 kirjoitti: On kyllä jo saatavissa "muutamista paikoista" käyttäjien porttaama versio...ja olen testa....öööh....kuullutettä Vice City toimii kuin junan vessa täysillä grafiikoilla iMac C2D:llä.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Tunnen HÄNET henkilökohtaisesti erittäin hyvin (ainakin luulen tuntevani). Elämänsä aikana luotettavaksi osoittautunut kaveri...siinä sarkasmia tarpeeksi tälle päivälle!Repe Ruutikallo kirjoitti:Lähde lienee siis... ööh... luotettava?miggo3 kirjoitti: On kyllä jo saatavissa "muutamista paikoista" käyttäjien porttaama versio...ja olen testa....öööh....kuullutettä Vice City toimii kuin junan vessa täysillä grafiikoilla iMac C2D:llä.
-
Siis mitäh?....mistä päättelet että sen pitäisi. Luultavasti toimii myös portattuna jos toimii hyvin bootcampilla.Erño kirjoitti:Macbookilla ei varmaan toimi tuo portattu versio, vaikka sen pitäisi.
Se porttaaminenhan on erittäin yksinkertainen juttu, joka hoituu about kymmenessä minuutissa. Tarvitaan vain peli, Ciderin engine ja ohjeet. Nämäkin on saatavilla "niistä muutamista paikoista", vaikka en itse olekkaan ottanut.
-
-
Viesti Kirjoittaja paanos »
Pelejä on aika masentavaa pelata pelkällä näppiksellä. Toimiiko jollakin hiiri normaalisti? Entä pystyyköhän kyseisiä pelejä pelaamaan jollakin peliohjaimella, onko sellaisia edes macille (esim. Logitech tms) jotka varmasti toimivat?
EDIT:
Jaajoo, tossa allahan oli tuo peliohjain-topic, eli ilmeisesti Logitechin usb-ohjaimet ainakin toimivat maceissa.
Ajattelin vaan, että jos hiiren liike rupeaa nykimään ja pätkimään kuvaa em peleissä, niin tekeeköhän peliohjain saman tempun? Kokemuksia?
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »
-
Viesti Kirjoittaja BrianJohnson »
Huono suorituskyky ei kuitenkaan ole Ciderin vika vaan OS X:n surkeiden grafiikkakirjastojen ja -ajurien. Ainakin MacBookilla kannattaa aina sijoittaa mieluummin Windows versioon.
-
-
Viesti Kirjoittaja pelledee »
Onkohan kenenkään kaveri vielä testannu GTA:n versioita peliohjaimilla, toimiiko?paanos kirjoitti:...pystyyköhän kyseisiä pelejä pelaamaan jollakin peliohjaimella, onko sellaisia edes macille (esim. Logitech tms) jotka varmasti toimivat?
... niin tekeeköhän peliohjain saman tempun? Kokemuksia?
Tai onkoan kenenkään kaveri löytänyt toimivaa fixausta hiiren käyttöön?
-
-
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Luontomme suurimmat tavaratalot pesinevät Oulussakin. Niillä kaikilla varmaan on mac-pelejä valikoimissaan. Lisäksi sen kokoisessa kaupungissa on varmasti myös oikein pelikauppa, jonka tiskille voi mennä kinuamaan MAC-pelejä, jos ei valmiina hyllystä löydy.zemex kirjoitti:Minä kun en kauheasti pelaa enkä ymmärrä tästä mitään niin kysyn, että mistä näitä pelejä saa? Joskus iskee kuitenkin pieni peli himo jolloin olisi kiva jotain pelailla.
Sitten tietysti verkkokaupat palvelevat luottokykyistä asiakasta.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu Hallituskadulta löytyy Pelimies. Eivät sivuillaan mainosta Mac-pelejä, mutta kannattaa käydä tiedustelemassa.Pbman kirjoitti:Luontomme suurimmat tavaratalot pesinevät Oulussakin. Niillä kaikilla varmaan on mac-pelejä valikoimissaan. Lisäksi sen kokoisessa kaupungissa on varmasti myös oikein pelikauppa, jonka tiskille voi mennä kinuamaan MAC-pelejä, jos ei valmiina hyllystä löydy.zemex kirjoitti:Minä kun en kauheasti pelaa enkä ymmärrä tästä mitään niin kysyn, että mistä näitä pelejä saa? Joskus iskee kuitenkin pieni peli himo jolloin olisi kiva jotain pelailla.
Sitten tietysti verkkokaupat palvelevat luottokykyistä asiakasta.
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka