Teen jonkin verran nettisivuja, en varsinaisesti ammatikseni, mitä nyt oman firman paria domainia ja muutamia asiakkaiden sekä harrastussivuja.
Ostin OS X:n asennettuani Softpressin Freewayn kun se oli saatavissa kympille ja edullisesti. Olen ollut melkoisen tyytyväinen, enkä vaihtaisi.
Onko muita Freewayn käyttäjiä?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Onko muita Freewayn käyttäjiä?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Re: Onko muita Freewayn käyttäjiä?
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Minkä tyypin ohjelma mahtaa olla kyseessä?? Nettisivueditori??
alu iMac 24" | http://www.vannehaku.fi - renkaiden ja vanteiden ilmoitussivusto
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mulla on harteillani yhdet nettisivut, joita joudun päivittelemään, matskua suoraan taitosta nettiin. Tässä kun saan aikaiseksi ja muutenkin, niin aion kyllä automatisoida toin roskan, InDesignista XML:ää suoraan oikein nimettyyn folderiin ja serverillä php saa sitten parsia siitä html:ää.
... Voi vi**u ja tulostin vilkuttaa punaista :@ miks näin käy aina kello puoli kaksi yöllä. Kele..
... Voi vi**u ja tulostin vilkuttaa punaista :@ miks näin käy aina kello puoli kaksi yöllä. Kele..
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
http://www.softpress.com/en
Tuo selvittää aika tavalla eli ihan oikeassa olit, nettisivueditorihan Freeway on. WYSIWYG sellainen, ei mitään koodinvääntöä.
Miks mun tarttis jotain HTML koodia vääntää, enhän mä koskaan opetellut Postriakaan lukeen/kirjoittaan ja hyvin oon silläkin saralla pärjännyt. Tänään vein viimeisimmän kirjan painoon.
Tuo selvittää aika tavalla eli ihan oikeassa olit, nettisivueditorihan Freeway on. WYSIWYG sellainen, ei mitään koodinvääntöä.
Miks mun tarttis jotain HTML koodia vääntää, enhän mä koskaan opetellut Postriakaan lukeen/kirjoittaan ja hyvin oon silläkin saralla pärjännyt. Tänään vein viimeisimmän kirjan painoon.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
-
Freeway ja FTP
Viesti Kirjoittaja woodyho »
Vähän vanha ketju, mutta olkoon...
Hain käyttööni Freeway Expressin trialin ja vaikuttaa kyllä hintansa arvoiselta. Vaikka ohjeet ovat seikkaperäiset, niin en löytänyt sitä, voiko Freewaylla tehtyjä sivuja ladata millä tahansa FTP-ohjelmalla vai onko käytettävä sen omaa systeemiä?? Kokemuksia kellään?![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Hain käyttööni Freeway Expressin trialin ja vaikuttaa kyllä hintansa arvoiselta. Vaikka ohjeet ovat seikkaperäiset, niin en löytänyt sitä, voiko Freewaylla tehtyjä sivuja ladata millä tahansa FTP-ohjelmalla vai onko käytettävä sen omaa systeemiä?? Kokemuksia kellään?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Re: Freeway ja FTP
Mulla on Pro, jossa on oma FTP mukana, mutta mitään estettä jollain muulla FTP:llä siirtää. Pron oma FTP siirtää vain muuttuneet sivut (ja sivuilla olevat graafiset elementit), joten se on hyvä. Toisaalta, nopealla yhteydellä helposti siirtää koko aineiston.woodyho kirjoitti:Vähän vanha ketju, mutta olkoon...
Hain käyttööni Freeway Expressin trialin ja vaikuttaa kyllä hintansa arvoiselta. Vaikka ohjeet ovat seikkaperäiset, niin en löytänyt sitä, voiko Freewaylla tehtyjä sivuja ladata millä tahansa FTP-ohjelmalla vai onko käytettävä sen omaa systeemiä?? Kokemuksia kellään?
-
Re: Freeway ja FTP
Viesti Kirjoittaja woodyho »
Kiitos tiedosta! Varmaan muutakin kyseltävää tuon Freewayn suhteen saattaa vielä tullaMacFinn kirjoitti:Mulla on Pro, jossa on oma FTP mukana, mutta mitään estettä jollain muulla FTP:llä siirtää. Pron oma FTP siirtää vain muuttuneet sivut (ja sivuilla olevat graafiset elementit), joten se on hyvä. Toisaalta, nopealla yhteydellä helposti siirtää koko aineiston.woodyho kirjoitti:Vähän vanha ketju, mutta olkoon...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka