Eli myynnissä PowerMac G4
Dual 1GHz prossu
1.25GB Ram
Applen näppis & hiiri
Koneessa asennettuna Mac OS X 10.4.11,
jonka jälkeen kiintolevytilaa n. 50gb
hp. 250€ ja kone sijaitsee Espoossa.
MYYTY! PM G4 2x1GHz 1.25GB DDR RAM (250€)
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY! PM G4 2x1GHz 1.25GB DDR RAM (250€)
Viesti Kirjoittaja hhasan »
Viimeksi muokannut hhasan, 17.1.2008 klo 17.49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Hintapyyntö on tässä koneessa mielestäni kohdallaan. Onko tuon malli Quicksilver vai MDD ?
iBook 14", iPod 20 Gt
-
-
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
En tiedä miten tässä kaupat hoidettiin, mutta mielestäni täysin tuntemattoman foorumineitsytmyyjän — ei ainuttakaan viestiä ennen tätä ilmoitusta — ei ole asiallista pyytää rahoja tilille etukäteen, vaikka tietäisi itsensä kuinka rehelliseksi. Tahdon sanoa, että en pidä tällaisesta täällä ja tulen puuttumaan vastaaviin toiveisiin aina sellaisia huomatessani.hhasan kirjoitti:On myynnissä. Olen saanut kolme 250€ tarjousta. Lähtee ensimmäiselle joka on valmis pistämään asap rahat tilille, ellei joku korota.
Sinänsä kyllä hinta oli hyvin asiallinen ja tuote paperitietojen perusteella siihen nähden enemmänkin kuin kohdallaan.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja umpio »
Nyt olen kyllä lievästi eri mieltä (kerrankin) Repen kanssa; jos yhteystiedot ovat kunnossa, niin miksi ei saisi/voisi moista käytäntöä käyttää? Itse en ainakaan tuntemattomille myy _mitään_ muuten kuin kasvokkain tai raha tilille - tavara postiin -periaatteella.Repe Ruutikallo kirjoitti: En tiedä miten tässä kaupat hoidettiin, mutta mielestäni täysin tuntemattoman foorumineitsytmyyjän — ei ainuttakaan viestiä ennen tätä ilmoitusta — ei ole asiallista pyytää rahoja tilille etukäteen, vaikka tietäisi itsensä kuinka rehelliseksi. Tahdon sanoa, että en pidä tällaisesta täällä ja tulen puuttumaan vastaaviin toiveisiin aina sellaisia huomatessani.
"Vetää kestää niin p...sti mutta työntää ei yhtään..."
-
Viesti Kirjoittaja pallo »
Olen myös tuotteen nykyisenä haltijana täysin eri mieltä. Raha vaihtoi omistajaa kädestä pitäen kuten myös tuote - ei pidä uskoa kaikkea mitä internetissä lukee...tätäkään välttämättä. Propsit siis Henkalle.Repe Ruutikallo kirjoitti:En tiedä miten tässä kaupat hoidettiin, mutta mielestäni täysin tuntemattoman foorumineitsytmyyjän — ei ainuttakaan viestiä ennen tätä ilmoitusta — ei ole asiallista pyytää rahoja tilille etukäteen, vaikka tietäisi itsensä kuinka rehelliseksi. Tahdon sanoa, että en pidä tällaisesta täällä ja tulen puuttumaan vastaaviin toiveisiin aina sellaisia huomatessani.hhasan kirjoitti:On myynnissä. Olen saanut kolme 250€ tarjousta. Lähtee ensimmäiselle joka on valmis pistämään asap rahat tilille, ellei joku korota.
Sinänsä kyllä hinta oli hyvin asiallinen ja tuote paperitietojen perusteella siihen nähden enemmänkin kuin kohdallaan.
-
Siis mistä asiasta olet eri mieltä?pallo kirjoitti:Olen myös tuotteen nykyisenä haltijana täysin eri mieltä. Raha vaihtoi omistajaa kädestä pitäen kuten myös tuote - ei pidä uskoa kaikkea mitä internetissä lukee...tätäkään välttämättä. Propsit siis Henkalle.Repe Ruutikallo kirjoitti:En tiedä miten tässä kaupat hoidettiin, mutta mielestäni täysin tuntemattoman foorumineitsytmyyjän — ei ainuttakaan viestiä ennen tätä ilmoitusta — ei ole asiallista pyytää rahoja tilille etukäteen, vaikka tietäisi itsensä kuinka rehelliseksi. Tahdon sanoa, että en pidä tällaisesta täällä ja tulen puuttumaan vastaaviin toiveisiin aina sellaisia huomatessani.hhasan kirjoitti:On myynnissä. Olen saanut kolme 250€ tarjousta. Lähtee ensimmäiselle joka on valmis pistämään asap rahat tilille, ellei joku korota.

Olen edelleen sitä mieltä että täysin tuntemattomien tileille ei kannata rahoja etukäteen lähetellä, vaikka yhteystiedot näyttäisivätkin olevan kunnossa.
Tällä Hompussa on myös paljon myyjiä, jotka historiansa perusteella ovat "kaikille tuttuja", joillekin myös naamasta, ja he ovat sitten jo vähän toinen juttu näiden etukäteismaksujen suhteen.
En tietenkään ole syyttänyt tätä myyjää epärehelliseksi. Pitää kuitenkin muistaa että epärehelliset löytyvät juuri rahat tilille etukäteen -joukosta, myös he joita on viime päivinä rosiksessa tuomittu, ja se on nyt vain elämän fakta enkä sille mitään voi vaikka kuinka haluaisin.
Nyt sitten hhasan tunnetaan täällä paljon paremmin. Good for him.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja pallo »
Mä oon täysin eri mieltä sun käytöksestäsi lynkata tuntematon henkilö vain tekstin perusteella, muutenkin vois tota Repeilyä vähän rajoittaa, kun et tunne minuakaan. Sä ehkä tulkitsit sen tekstin väärin, ootko miettiny sitä? Ei sun tartte alkaa mulle elämän faktoja kertomaan, ne ei löydy internetistä...der Polizei ist zurück, oder?Repe Ruutikallo kirjoitti:Siis mistä asiasta olet eri mieltä?pallo kirjoitti:Olen myös tuotteen nykyisenä haltijana täysin eri mieltä. Raha vaihtoi omistajaa kädestä pitäen kuten myös tuote - ei pidä uskoa kaikkea mitä internetissä lukee...tätäkään välttämättä. Propsit siis Henkalle.Repe Ruutikallo kirjoitti:En tiedä miten tässä kaupat hoidettiin, mutta mielestäni täysin tuntemattoman foorumineitsytmyyjän — ei ainuttakaan viestiä ennen tätä ilmoitusta — ei ole asiallista pyytää rahoja tilille etukäteen, vaikka tietäisi itsensä kuinka rehelliseksi. Tahdon sanoa, että en pidä tällaisesta täällä ja tulen puuttumaan vastaaviin toiveisiin aina sellaisia huomatessani.hhasan kirjoitti:On myynnissä. Olen saanut kolme 250€ tarjousta. Lähtee ensimmäiselle joka on valmis pistämään asap rahat tilille, ellei joku korota.
Olen edelleen sitä mieltä että täysin tuntemattomien tileille ei kannata rahoja etukäteen lähetellä, vaikka yhteystiedot näyttäisivätkin olevan kunnossa.
Tällä Hompussa on myös paljon myyjiä, jotka historiansa perusteella ovat "kaikille tuttuja", joillekin myös naamasta, ja he ovat sitten jo vähän toinen juttu näiden etukäteismaksujen suhteen.
En tietenkään ole syyttänyt tätä myyjää epärehelliseksi. Pitää kuitenkin muistaa että epärehelliset löytyvät juuri rahat tilille etukäteen -joukosta, myös he joita on viime päivinä rosiksessa tuomittu, ja se on nyt vain elämän fakta enkä sille mitään voi vaikka kuinka haluaisin.
Voisit vaikka kertoa hhasanille tervetuloa foorumille ja pyytää anteeksi, for starters.
-
Kiitos vaan opastuksesta, mutta seison edelleen sanojeni takana. Tuntemattomat älkööt julkisesti kyselkö etukäteismaksujen perään. Yksityisiä keskusteluja ei tietenkään voi kukaan valvoa.pallo kirjoitti:Mä oon täysin eri mieltä sun käytöksestäsi lynkata tuntematon henkilö vain tekstin perusteella, muutenkin vois tota Repeilyä vähän rajoittaa, kun et tunne minuakaan. Sä ehkä tulkitsit sen tekstin väärin, ootko miettiny sitä? Ei sun tartte alkaa mulle elämän faktoja kertomaan, ne ei löydy internetistä...der Polizei ist zurück, oder?Repe Ruutikallo kirjoitti:Siis mistä asiasta olet eri mieltä?pallo kirjoitti:Olen myös tuotteen nykyisenä haltijana täysin eri mieltä. Raha vaihtoi omistajaa kädestä pitäen kuten myös tuote - ei pidä uskoa kaikkea mitä internetissä lukee...tätäkään välttämättä. Propsit siis Henkalle.Repe Ruutikallo kirjoitti: En tiedä miten tässä kaupat hoidettiin, mutta mielestäni täysin tuntemattoman foorumineitsytmyyjän — ei ainuttakaan viestiä ennen tätä ilmoitusta — ei ole asiallista pyytää rahoja tilille etukäteen, vaikka tietäisi itsensä kuinka rehelliseksi. Tahdon sanoa, että en pidä tällaisesta täällä ja tulen puuttumaan vastaaviin toiveisiin aina sellaisia huomatessani.
Voisit vaikka kertoa hhasanille tervetuloa foorumille ja pyytää anteeksi, for starters.
Lukutaidossasi lienee puutteita, sillä en varmasti ole lynkannut ketään.
Mahdolliset jatkot Foorumin ylläpitoon, tämä ketju saa päättyä tähän.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka