Soundwise kirjoitti:Harmillista. Voisit koittaa heittää NEDin plistin roskikseen. Jos ei auta, niin asenna koko NED uudelleen. Joku login juttu siellä voi kummitella.
Mitä tapahtuu kun klikkaat Tutorial Managerin Admin ikkunassa "My Demos" nappulaa ja valitset jonkun ladattavaksi. Siirtyykö Tutorials sivulle mitään?
Aika monta kertaa oon poistanut/ladannut tuon uusiksi, oon poistanut jonkun(plist?)jutun kirjastosta etc...koittanut Firevoxilla ja Safarilla etc.
Siis mä EN SAA mitään ladattavaksi!Nuo 15 demoa ovat siellä "My demos"-osastolla, MUTTA vain yhdessä on vihreä ruksi, se lataantuu, tai ainakin lataantui sinne tutorial-sivulle, tosin nyt se sivu on tyhjä... nuo muut eivät ole aktiivisina.
No, täytynee vielä koettaa poistaa kaikki, ja vaikka kirjautua toisella mail-osoitteella, jospa se siitä
XP:lla tuo toimi oitis, no se on kyllä vähän erilainen siellä, mm tuo admin-osasto puuttuu vallan, löytyy pelkkä tutorial-sivu.
Samaa ongelma on ollut jollain muullakin, ainakin yks tuolla proMacVideon forumilla kertoi täsmälleen samasta ongelmasta!
Se tässä nyppii eniten kun tuo homma toimi oitis PuuCeessa, ja on kyse sentään enempi Macille suunnatusta jutusta!