Crimson kirjoitti:Kuinkas EyeTV toimii käytännössä useamman tommosen tikun kanssa? Samaan tapaan kuin yhdelläkin, mutta voi tallentaa ja katsoa useampaa kanavaa kerralla?
Minä olen käsittänyt, että 2 vastaanotinta = mahdollisuus nauhoittaa kahdesta eri kanavanipusta. Vaikka sitten neljää kanavaa yhtäikaa
^^ja minä minä en ole omiani pois myymässä. Kaikki 3 omaa tikkuani pysyy omassa ja muun suvun käytössä.
Crimson kirjoitti:Kuinkas EyeTV toimii käytännössä useamman tommosen tikun kanssa? Samaan tapaan kuin yhdelläkin, mutta voi tallentaa ja katsoa useampaa kanavaa kerralla?
Minä olen käsittänyt, että 2 vastaanotinta = mahdollisuus nauhoittaa kahdesta eri kanavanipusta. Vaikka sitten neljää kanavaa yhtäikaa
Mutta käytettävyyttä lisätikut ei haittaa?
Minä en ainakaan keksi mitään syytä miksi haittaisi. Amanitalta kai voi kysäistä jos halua varmaa tietoa?
Voin kyllä testata sitten kun paketit tulee perille.
Toimivat ihan kuin se diversity-versio, eivät häiritse toisiaan, voi tallentaa kahta kanavaa, voi katsoa yhtaikaa, voi napata toisen mukaansakin jättäen toisen tallentamaan. Kahden koneen omistajalle kätsyä.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Toi on nyt niin halpa että ajattelin hankkia sellasen vista-läppäriin. Onko windowsissa ajurit tuolle Elgaton tikulle? Vistan Media Centeriä vois ainakin käyttää sit ohjelmana kunhan ajurit löytyy.
http://www.elgato.com/elgato/na/mainmen ... t1.en.html
Tuote siis tukee digitaalista ja analogi- sateliitti ja kaapeli yhteyksiä mutta ei kuitenkaan antenni (DVB-T)? kiinnostava lelu. Itselläni ei ole vaan mitään kokemusta asiasta, joten haluaisin pientä varmennusta..
Pis kirjoitti:Toi on nyt niin halpa että ajattelin hankkia sellasen vista-läppäriin. Onko windowsissa ajurit tuolle Elgaton tikulle? Vistan Media Centeriä vois ainakin käyttää sit ohjelmana kunhan ajurit löytyy.
En kumauttaisi vetoa. Varminta lienee pysyä laitteissa joiden "luvataan" (varmaahan ei ole mikään) toimivan Windowsissa. Toisekseen EyeTV on iso osa tämän laiteen käyttökokemusta, eikä sitä ole eikä aikoihin varmaan tulekaan Wintoosalle.
Toki saat Elgaton helposti myytyä jos ja kun se ei toimi...
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Tuli sitten tilattua eetulta Aika Kapseli ja pari TV-tikkua, joille on jo käyttö valmiina. En siis tällä erää välitä mitään jättimäistä yhteistilausta. Melko edullinenhan tämä stikki silti on toimituskuluineenkin, kuten kirjoitettu on.
(500 GB:n Aika Kapselin hinnanero pelkkään tukiasemaan on muuten kiintoisa eli ainakin edu-puolella satkun luokkaa. Minusta tuo kannattaa pulittaa, jos nopea Wlani on muutenkin ostoslistalla. Ja seuraava 500 GB maksaa sitten taas enemmän kuin se koko Airport-tukiasema ilman levyä... erikoista hinnoittelua kieltämättä. No tämä oli offtopikkia juu.)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Pis kirjoitti:Toi on nyt niin halpa että ajattelin hankkia sellasen vista-läppäriin. Onko windowsissa ajurit tuolle Elgaton tikulle? Vistan Media Centeriä vois ainakin käyttää sit ohjelmana kunhan ajurit löytyy.
En kumauttaisi vetoa. Varminta lienee pysyä laitteissa joiden "luvataan" (varmaahan ei ole mikään) toimivan Windowsissa. Toisekseen EyeTV on iso osa tämän laiteen käyttökokemusta, eikä sitä ole eikä aikoihin varmaan tulekaan Wintoosalle.
Toki saat Elgaton helposti myytyä jos ja kun se ei toimi...
Voisiko Elgaton DTT- tikun ja Bootcampin omaavat, kertoa miten Windows suhtautuu tikkuun. Tunnistaako, toimiiko...?
Pis kirjoitti:Onko windowsissa ajurit tuolle Elgaton tikulle? Vistan Media Centeriä vois ainakin käyttää sit ohjelmana kunhan ajurit löytyy.
Tikku toimii Windowsissa. Ajurit löytyy Hauppaugen lataussivuilta tikulle Nova-T Stick. Tuo Elgaton tikku on juuri tuo Hauppaugen Nova-T erilaisilla kuorilla.
Pis kirjoitti:Onko windowsissa ajurit tuolle Elgaton tikulle? Vistan Media Centeriä vois ainakin käyttää sit ohjelmana kunhan ajurit löytyy.
Tikku toimii Windowsissa. Ajurit löytyy Hauppaugen lataussivuilta tikulle Nova-T Stick. Tuo Elgaton tikku on juuri tuo Hauppaugen Nova-T erilaisilla kuorilla.
Toimivat ihan kuin se diversity-versio, eivät häiritse toisiaan, voi tallentaa kahta kanavaa, voi katsoa yhtaikaa, voi napata toisen mukaansakin jättäen toisen tallentamaan. Kahden koneen omistajalle kätsyä.
Mä testasin iMacissa Diversitya ja DTT:tä yhdessä, kolmea kanavaa pystyi katsomaan ja tallentamaan samaan aikaan painamalla vaan rec-nappulaa, eivät häirinneet lainkaan toisiaan....
Dorka kyselee että onko tämä (Elgato EyeTV for DTT Stick) apple-storen tavara siis kyseinen tikku? Eli tuohon lisäksi vaan kenties antenni claus ohlssonilta niin digitelkkari näkyy? En saa storen kuvauksesta niin hyvin tolkkua että uskallan suorilta tilata:)
Ja jos joku on tilaamassa edu-hintaan niin mä osallistun mielellään:)
jjari kirjoitti:Dorka kyselee että onko tämä (Elgato EyeTV for DTT Stick) apple-storen tavara siis kyseinen tikku? Eli tuohon lisäksi vaan kenties antenni claus ohlssonilta niin digitelkkari näkyy? En saa storen kuvauksesta niin hyvin tolkkua että uskallan suorilta tilata:)
Mikäli mun kommenttiin viittasit, níin kyllä. Siis Elgato Diversity ja Elgato EyeTV for DTT Stick käytössä. Myös Elgato Hybrid löytyy, kun pitäisi VHS-kuvauksia alkaa konvertoimaan.
EyeTV3 tuli eilen asennettua, sain ilmaisena päivityksenä, kun hybrid tuli tilattua joulukuussa. Toistaiseksi toiminut hyvin. Tuo smart guide oli aika hyvä lisä, ainakin mulle.
jjari kirjoitti:Dorka kyselee että onko tämä (Elgato EyeTV for DTT Stick) apple-storen tavara siis kyseinen tikku? Eli tuohon lisäksi vaan kenties antenni claus ohlssonilta niin digitelkkari näkyy? En saa storen kuvauksesta niin hyvin tolkkua että uskallan suorilta tilata:)
Mikäli mun kommenttiin viittasit, níin kyllä.
En itseasiassa, sun viesti tuli sillä aikaa kun kirjottelin omaani. Eli miten tuo mun mainitsema 50e tuote eroaa tästä 129e:n tuotteesta: Elgato EyeTV Diversity with EyeTV 2. Pystynkö mä tuolla 50e:n jutulla katsomaan/nauhoittamaan digiteeveetä mun iMacilla?
Kohdasta: 'NOVA-T-USB2 (WHQL for XP & Vista 32/64bit)'
Yhtenä vaihtoehtona voisi olla myös yhden virittimen Pinnacle PCTV DVB-T Stick Solo. Eiköhän tuo ole myös aika lailla samaa tavaraa. Tällainen löytyi paikallisesta Gigantista 30 euron hintaan. EyeTV tukee Soloa (72e) suoraan alkaen v2.5.1 ja joku PC-softa oli paketissa mukana, jonka jätin kuitenkin omaan arvoonsa kun ei taloudesta Winkkaripönttöjä löydy.
=)juha
Aktiivilelut: iPad Pro 10.5, iPhone 12 Pro, AppleTV 4K
Kohdasta: 'NOVA-T-USB2 (WHQL for XP & Vista 32/64bit)'
Kas, tätä en tiennytkään.
Itse olen kokeillut WInXP:ssä (BootCamp) Elgaton EyeTV for DTT -tikkua noilla Hauppaugen ajureilla ja hienosti pelaa. Minulla on wintoosan puolella asennettuna DVBViewer Pro (maksullinen ohjelma) ja se ainakin hyväksyi tikun mainituilla ajureilla ihan tuosta vain. Tosin Hauppaugen sivuilta saa ladattua ilmeisesti ihan ilmaiseksi heidän TV-ohjelmansa WinTV:n, jota olen joskus kokeillut jonkun tutun koneella. Sitä en todellakaan voi suositella TV:n katseluun - se on aivan kauhea viritelmä.
Mikäli mun kommenttiin viittasit, níin kyllä.
En itseasiassa, sun viesti tuli sillä aikaa kun kirjottelin omaani. Eli miten tuo mun mainitsema 50e tuote eroaa tästä 129e:n tuotteesta: Elgato EyeTV Diversity with EyeTV 2. Pystynkö mä tuolla 50e:n jutulla katsomaan/nauhoittamaan digiteeveetä mun iMacilla?
Kyllä tuolla Elgato EyeTV for DTT Stick voi katsoa ja nauhoittaa digiteeveetä sun iMacillä. Tuo diversity on (käsittääkseni) muuten sama paitsi kahdella virittimellä eli voit katsoa toista kanavaa ja nauhoittaa toista.
Halvemmaksi siis tulee jos saat tuolta edu-storesta kaksi noita DTT tikkuja niin silloin homma toimii samaan tapaan kuin tuolla Diversityllä.
edit: Ohhoh, kylläpäs tuli vastauksia tuossa välissä kun kirjoittelin tätä.
Viimeksi muokannut Caelum, 18.1.2008 klo 8.04. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Markose kirjoitti:EyeTV3 tuli eilen asennettua, sain ilmaisena päivityksenä, kun hybrid tuli tilattua joulukuussa. Toistaiseksi toiminut hyvin. Tuo smart guide oli aika hyvä lisä, ainakin mulle.
Toi hybridi.. Toimiiko se vain satelliitti ja kaapeli verkoissa, vai ottaako vastaan myös terrestial antenni signaalia? Olis nimittäin tarjouksessa niiden nettisivuilla messujen takia. säästäis muutaman kympin siinä, jos olis nyt liikenteessä.
john doe kirjoitti:Toi hybridi.. Toimiiko se vain satelliitti ja kaapeli verkoissa, vai ottaako vastaan myös terrestial antenni signaalia? Olis nimittäin tarjouksessa niiden nettisivuilla messujen takia. säästäis muutaman kympin siinä, jos olis nyt liikenteessä.
Soon ana-digi -hybridi ja toimii vain antenniverkossa.
john doe kirjoitti:Toi hybridi.. Toimiiko se vain satelliitti ja kaapeli verkoissa, vai ottaako vastaan myös terrestial antenni signaalia? Olis nimittäin tarjouksessa niiden nettisivuilla messujen takia. säästäis muutaman kympin siinä, jos olis nyt liikenteessä.
Soon ana-digi -hybridi ja toimii vain antenniverkossa.
Eli ei ole olemassa tuotetta joka toimisi kaikissa verkoissa?