Ihan saakutti siisti... mutta miksi oi miksi CD-soittimet?
"Real DJs play vinyls" ::)
Muutamakin hyvä syy. Ensinnäkin voin soittaa omia biisejä CD:ltä. Lisäksi kaikki koneen ulkopuolella oleva musa on CD:illä. Eivät skippaile tärinästä. Vievät vähemmän tilaa.
Toi vinyyliuskollisuus on aika monelle vähän liian pinttynyt pakkomielle. Oikea deejii soittaa hyvää musaa soittamisen ilosta. Mutta kuitenkin, mulla varmasti olisi levarit jos tilanne olisi toinen. Ja levarit varmaan tuleekin joku päivä. Noilla on hyvä aloittaa. Kokeilin eilen kaverin teknareita ja kappas kappas, olin oppinut miksaamaan. CDJ:llä!
Kiva kuitenkin jos setuppi miellyttää. Itse haluaisin sijoitella nämä kamat jotenkin fiksummin, mutta tilaa ei ole.
Ihan saakutti siisti... mutta miksi oi miksi CD-soittimet?
"Real DJs play vinyls" ::)
Muutamakin hyvä syy. Ensinnäkin voin soittaa omia biisejä CD:ltä. Lisäksi kaikki koneen ulkopuolella oleva musa on CD:illä. Eivät skippaile tärinästä. Vievät vähemmän tilaa.
Toi vinyyliuskollisuus on aika monelle vähän liian pinttynyt pakkomielle. Oikea deejii soittaa hyvää musaa soittamisen ilosta. Mutta kuitenkin, mulla varmasti olisi levarit jos tilanne olisi toinen. Ja levarit varmaan tuleekin joku päivä. Noilla on hyvä aloittaa. Kokeilin eilen kaverin teknareita ja kappas kappas, olin oppinut miksaamaan. CDJ:llä!
Kiva kuitenkin jos setuppi miellyttää. Itse haluaisin sijoitella nämä kamat jotenkin fiksummin, mutta tilaa ei ole.
Jep, onhan se noinkin... Omasta mielestä vinyyleissä silti on enemmän tunnelmaa...
Melko tuore MacBook, uus töllö ja guitar hero. Pitää hommata adapteri että saa MacBookin telkkariin kiinni.
Sivusilmillä voi bongata kohteet PC ja petaamaton peti.
rissy kirjoitti:http://www.netsonic.fi/~oksakinn/DSC_0002.JPG
Melko tuore MacBook, uus töllö ja guitar hero. Pitää hommata adapteri että saa MacBookin telkkariin kiinni.
rissy kirjoitti:http://www.netsonic.fi/~oksakinn/DSC_0002.JPG
On muuten meikäläisen ensimmäinen viesti tänne foorumiin, vaikka parisen vuotta tullut selailtua omppukuumeessa. Noin viikko sitten sain vihdoinkin hommattua ensimmäisen mäkkini, iMac 24". 8)
En omista edes kunnon kameraa, kaikki rahat meni mäkkiin.
Kännykällä otettu kuva plus ripaus photoshoppia saa riittää.
Jahas ensimmäinen hahmotelma epämääräisestä mediakeskus-tietokonepöydästä. Alotin justiinsa tekemään tähän varta vasten pöytää, katsotaan parin kk:n päästä uudestaan kun saan sen valmiiksi
22" toimii pääasiassa telkkarin korvikkeena, joskaan mitään viritintä en omista, sen takia möllöttää tuossa vähän sivussa istumapaikasta.
johto kirjoitti:On muuten meikäläisen ensimmäinen viesti tänne foorumiin, vaikka parisen vuotta tullut selailtua omppukuumeessa. Noin viikko sitten sain vihdoinkin hommattua ensimmäisen mäkkini, iMac 24". 8)
En omista edes kunnon kameraa, kaikki rahat meni mäkkiin.
Kännykällä otettu kuva plus ripaus photoshoppia saa riittää.
Drago kirjoitti:Jahas ensimmäinen hahmotelma epämääräisestä mediakeskus-tietokonepöydästä. Alotin justiinsa tekemään tähän varta vasten pöytää, katsotaan parin kk:n päästä uudestaan kun saan sen valmiiksi
22" toimii pääasiassa telkkarin korvikkeena, joskaan mitään viritintä en omista, sen takia möllöttää tuossa vähän sivussa istumapaikasta.
Drago kirjoitti:Jahas ensimmäinen hahmotelma epämääräisestä mediakeskus-tietokonepöydästä. Alotin justiinsa tekemään tähän varta vasten pöytää, katsotaan parin kk:n päästä uudestaan kun saan sen valmiiksi
Kotikonttori, täynnä roinaa ja johtoa. Mutta - hallittu epäjärjestys.
Kappas... MACin alle on jäänyt vanha p**ka Ässeri. Pitäis joskus heivaa suohon, jahka kerkiää.....