Minulla on ollut tuon iPhonen kanssa hieman noita wifi ongelmia, joista tännekkin olen postaillut. Noh yks päivä sitten wifi lähtikin tässä luurissa toimimaan jotenkin ihmeellisesti ja surfailinkin sillä jo hyvissä mielin. Sitten mieleeni tuli idea, että nyt kun kerran wifi toimii niin voisi päivittää tämän luurin 1.1.1:stä 1.1.2 firmwareen. Noh valmistelut tein, kuten ohjeissa käskettiin ja päivitys onnistuikin oikein hyvin. Tässä kohtaa on jo ipod minulla käytössäni ja wifin kautta asentelen installeria wifillä. BSD subsystemin asennuksen jälkeen aloinkin asentelemaan itse anysim ohjelmaa. ohjeen sourcea en enään löytänyt sitten tässä kohtaa enään puhelimellani ollenkaan, vaikka wifi näkyi olevan yhteydessä.. sitten löysinkin saman anysim ohjelman jo valmiiksi sieltä installerista (siis oikeasti se sama anysim, tarkistin myös sen tekstin ja siinä luki, että sim-unlock to 1.1.2) Lataus lähti käyntiin mutta sitten puhelimeni jäätyikin.. näyttö pysyi paikallaa noin puolisen tuntia, joten eihän siinä auttanut kuin pitää home nappi pohjassa hetken. Nythän se puhelin jo heräsikin, mutta buutin kautta. Anysim ohjelmaa ei ollut ilmestynyt pöydälle ja nyt wifikin oli jälleen kadonnut (eli wifi palkki oli harmaa ja sanoin: no wifi) No itse ipod ominaisuuksiin en oisi halunnut tyytä, joten aloitin restoren tekemisen takaisin 1.1.1 FWreen. puhelin restore modeen ja itunesiin kiinni ja itunes heittikin sen ilmoituksen, että on havainnut restore modessa olevan puhelimen. Laitoin puhelimen palautumaan, MUTTA sitten putosikin pommi ja se heitti näyttöön tämmösen

http://img175.imageshack.us/img175/641/ ... tusmp8.jpg
kun laitan puhelimen kiinni itunesiin niin ok ta painettuani näyttää ruutu tälläiselta:
http://img252.imageshack.us/img252/8972 ... unaoe1.jpg
Onko tuo ruutu ihan normaali vai olenko tehnyt itselleni virallisen iBrickin? Restorea on kokeiltu sekä macillä ja wintoosalla (win vista 32-bit)
KIITOS aivan mielettömästi, jos tämä lähtee tästä pelittämään, koska ei tuota kiinnoistais tuolla hyllyn päällä katella...