Itselläni iPhone 1.1.2 firmwarella. Puhelin toimii iWorldin avulla, mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että AppSupportia fixaamalla se toimisi vielä paremmin (myös lankapuhelimen numerot näkyisivät oikein). En vaan ihan täysin ymmärrä mitä minun pitäisi tuota korjatakseni tehdä. Osaako joku selittää tuon rautalankamallina? Ei jollain muuten sattuis olemaan tuota fixattua tiedostoa jo olemassa, että voisi pistää jakoon...?
Toinen juttu, olen pari kertaa yrittänyt asentaa ruotsalaisen näppäimistön puhelimeeni ja saanut molemmilla kerroilla palikan niin jumiin, että on pitänyt nollata puhelin ja asentaa kaikki uudelleen alusta asti. Moinen ei enää innostaisi. Eli miten saan asennettua tähän versioon iPhonen ruotsi-näppäimistön? Haluaisin saada ään ja öön suoraan omista näppäimistään...
Olen koittanut tutkia näitä ketjuja ja käyttänyt hakua, mutta en ole löytänyt passelia ohjetta.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
Tack så mycket! Men min svenska är inte så bra att ja kunde förstå allt.
Eli ymmärränkö suurin piirtein oikein? Jos asennan tuon SwePhonen 1.1.2 beta 2 version puhelimeen, niin tulee myös ääkköset näkyviin näppäimistöön? Toimiiko hyvin? Onko mitään haittavaikutuksia?
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
Laddas upp till
/System/Library/Frameworks/UIKit.framework/
Ersätt befintliga
EDIT: ja nuo ohjeet ovat vanhaan 1.0.2 ja luultavasti 1.1.1 versioonkin, mutta joku varmaan tietää paremmin onko 1.1.2 versiossa samat tiedostot samoissa paikoissa...
Cyberduckilla tmv. kiinni ja katsomaan... kopiot alkuperäisistä talteen, ennen uusien laittamista on suositeltavaa...
Eli SwePhonella muuttuu koko puhelin ruotsinkieliseksi? Ei kiitos! Tässä on nyt omien sähellysten takia muutamaan kertaan tullut asennettua Nätti-Niken laatimat suomalaistiedostot puhelimeen, ja en halua tuota enää tehdä. Pidän myös puhelimen mieluummin suomen- kuin ruotsinkielisenä.
Eli osasiko joku neuvoa, miten saan 1.1.2:seen pelkästään ruotsalaisen näppäimistön ilman, että koko puhelimen kieli muuttuu.
Lisätutkimisen jälkeen, en ikävä kyllä löydä mistään ruoattinnäppistä 1.1.2 versioon...
Omassa toisessa 1.1.2 luurissa on kb2 ja More keyboards, mutta ei se auta saamaan ääkkösiä suoraan näkyviin - riittää kyllä mulla ainakin vielä.
Mitenköhän... Nytkinhän minun iPhone on oikeasti englanninkielinen, mutta se on onnistuneesti muutettu suomenkieliseksi. Jos menen ja muutan tuon SwePhoneksi ja puhelimen kieleksi tulee ruotsi, niin onkohan minulla edelleen mahdollisuus valita valikosta kieleksi suomi?
nimim. äätä ja öötä kaivaten
Tuo SwePhone mielestäni muuttaa myös ohjelmien nimet, menut jne. ruoattinkielisiksi ja 1.1.2 versioon siinäkään ei ole ääkkösiä suoraan näppäimistössä - joten tuskin kannattaa vaivautua.