Eli seuraavan lainen proggis ois edessä, mulla on noin 35 alkuperäistä DVD leffaa joista ei löydy "vertaisverkoista" backup:a allekirjoituksen mukaiseen TViX multimedia jukeboksiini ja ne tarttis ilmeiseti tehdä sitten ite. Tilakin on kortilla joten video_ts kopsu ei oo hyvä idea vaan ennemmin sit 2X700mb filut kunnon 5.1/DTS äänillä ja subeilla. tai sit x.264 reilun gigan filu.
Sitten kyssäri:
Millä softalla, jossa ois mieluusti GUI, ko. duuni ois helpois toteuttaa???
Äänistä en osaa sanoa mitään ja subien kanssa saa painia enenmmänkin, mutta videon (ja videon äänen) muuntoon olen aina suositellut VisualHubia. Myös VH:n ilmainen pikkuveli iSquint voi olla ihan jees.
Subit (sub ja srt) saa näppärästi liitettyä videoon Submergellä.
MKV/AVC/H.264video/AC-3audio pelaa muuten loistavasti mutta kelaus ei toimikkaan, nyt sit kokeilussa toi AVI/MPEG-4video/AC-3audio jos se toimis paremmin.
Sit tossa Seikkailija Thomas Crownissa on ilm suojaus kun ei suostu lillään menee läpi. Onkos PC:n DVD-decrypterin tapaista softaa saatavilla maciin?
Sori, en muista Handbraken asetuksia kun siitä on aikaa kun kokeilin. Osaako joku muu sanoa että kumpaa containeria, MP4/AVI, kannattaa käyttää H.264 pakkauksella? Itse arvaisin MP4.
Softa: MacTheRipper.