Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
Hiljaisuus kirjoitti:Vielä kun tuon WingNutzin saisi imuroitua, valuu niin hitaaseen tahtiin ettei oikein tiedä mitä tehdä, kun tarttis töihinkin lähteä. :/
Torrenttina se yön aikana tuli ales. Meinasin kyllä silmä-munani pudottaa kun huomasin että tämä tuotteen laillisen julkaisijan torrentti oli Piratebayssa!
Joo samaa itse vähän aikaa ihmettelin, mutta kun Heistin linkki sinne vei, niin pakko se oli uskoa todeksi! 8)
Minulla kesti kaksi vuorokautta tuon lataus...ei jummarra
Tulihan tuo taas ostettua. Alennusta tuli $6. Toivottavasti noilla jotain tekee ja VectorDesignerkin aukeaa. Lähinnä Pixelmatorin ja CSSEditin takia tuon paketin hommasin, mutta Snapz Pro ja iStopMotion osoittautuvat toivottavasti mukaviksi ylläreiksi.
Ei ole niin nöpönuukaa vaikka ei tätä https://www.macheist.com/buy/invite/96502
linkkiä käyttäisikään. Pääasia, että halukkaat hankkivat tuon bundlen ylipäätään ja saadaan tuo VectorDesigner auki, ainakin.
MacBook Pro 13" 2,4GHz 4Gt Mid 2010
iMac 20" 2.16GHz 2Gt Late 2006
iBook G4/800 12" 640MB - Telakalla
iPhone 4
iPad 2
Macco kirjoitti:Tulihan tuo taas ostettua. Alennusta tuli $6. Toivottavasti noilla jotain tekee ja VectorDesignerkin aukeaa. Lähinnä Pixelmatorin ja CSSEditin takia tuon paketin hommasin, mutta Snapz Pro ja iStopMotion osoittautuvat toivottavasti mukaviksi ylläreiksi.
Nuo on hyviä. Tuskin maltan odottaa, että pääsen penskojen kanssa elokuvia tekemään vaikka esim. kuinka lego-auto kasaantuu ja herää eloon ihan itsekseen...
Mutta noista bundlen softista 1Password on itselleni osoittautumassa korvaamattomaksi. Hyvää lisäarvoa keychainin päälle varsinkin tuohon hintaan. Sen verran usein on tullut kämmättyä esim. nollaamalla Safarin salasanat. Myös siirtyminen selaajasta toiseen on helppoa, kun salasanat on muistissa yhdessä paikassa ymsyms. etuja joita en nyt jaksa tähän sepustella, mutta kuten sanoin, jäin pahasti koukkuun tuohon ohjelmaan. On jotekin hienoo, että myös niin harvapäisen kuin minä tarvii muistaa vain yksi salasana ja silti voi määritellä kaikkiin webbipalveluhin toisistaan poikkeavan oikeaoppisen vahvan (satunnaisen ja pitkän) salasanan.
adjpg kirjoitti:Kiitoksia sille joka osti meikäläisen linkin kautta, bissen / kahvin oon auki!
Nälkä kuitenkin kasvaa syödessä, joten olisi tosi ihanan kiva jos joku immeinen joka nyt tämän paketin ostaa haluaa, niin referoisi ostoksen meikäläisen linkin kautta : https://www.macheist.com/buy/invite/49906, siis toistan yksi riittää ja kahvin / bissen lupaan kaverille vähintään tarjota, jos turkuseen päin eksyy... 8)
Kiitos ja kumarrus.
Käyttäkää muiden linkkejä, että kaikki hyötyvät.
Omani on jo käytetty.
Kiitos vielä kerran.
Onko joku kokeillut sitä VectorDesingeriä? Itselläni siinä trialissa en saa muita kuin mustia kuvia aikaiseksi. Mietin että onko vika miehessä, vai siinä että kyseessä on Trial. Onko muita kyseistä ohjelmaa kokeilleita?
Olen yhden kaverin kanssa mahdollisesti ostamassa tuota MacHeistin softapakettia. Olisko joku kiinnostunut lähtemään kolmanneksi pyöräksi mukaan, niin saisi täyden 33 % alennuksen tuosta paketista? Saan käsittääkseni vielä 4 dollaria alennusta, eli kolmenkimpan loppuhinnaksi tulisi noin 32 dollaria eli noin 22 euroa. Kaikki kolme pakettia saa rekisteröityä eri henkilöille.
Olisi jätte kiva jos joku ostaja käyttäisi alla olevaa kutsulinkkiä.
Eilen tähän aikaan oli muistaakseni vielä noin 44000 taalaa keräämättä, jotta VectorDesigner aukeaisi. Nyt on noin 9000 dollaria, eli melko varmasti tuokin aukeaa. Yli kaksi vuorokautta kuitenkin vielä jäljellä. Eli ostamaan siitä!
Macco kirjoitti:Eilen tähän aikaan oli muistaakseni vielä noin 44000 taalaa keräämättä, jotta VectorDesigner aukeaisi. Nyt on noin 9000 dollaria, eli melko varmasti tuokin aukeaa. Yli kaksi vuorokautta kuitenkin vielä jäljellä. Eli ostamaan siitä!
Kyllä. Se on varma, että VectorDesignerikin avautuu - tällä hetkellä 7500$ keräämättä - veikkaanpa vielä, että tapahtuu tulevan yön aikana.
Ne joilla on kokemusta edellisestä MacHeististä, tuliko myynnin/keräyksen päätyttyä enää mitään yllätysohjelmaa niille, jotka olivat ostaneet ajoissa? Nyt nimittäin on minulla sellainen kutina, että jotain sieltä vielä pompsahtaa.
Macco kirjoitti:Eilen tähän aikaan oli muistaakseni vielä noin 44000 taalaa keräämättä, jotta VectorDesigner aukeaisi. Nyt on noin 9000 dollaria, eli melko varmasti tuokin aukeaa. Yli kaksi vuorokautta kuitenkin vielä jäljellä. Eli ostamaan siitä!
Kyllä. Se on varma, että VectorDesignerikin avautuu - tällä hetkellä 7500$ keräämättä - veikkaanpa vielä, että tapahtuu tulevan yön aikana.
Ne joilla on kokemusta edellisestä MacHeististä, tuliko myynnin/keräyksen päätyttyä enää mitään yllätysohjelmaa niille, jotka olivat ostaneet ajoissa? Nyt nimittäin on minulla sellainen kutina, että jotain sieltä vielä pompsahtaa.
Muistaakseni kaikki, jotka bundlen ostivat, saivat samat ohjelmat. Tosin Pixelmator betasta en ole varma, mutta eipä sillä väliä, kun se määräaikainen beta vain oli. Ja minullakin on muuten sama kutka, että ei tämä vielä tähän lopu.