Olen tässä yrittänyt tutustua aika moneen ohjelmaan ja yhtään toimivaa en ole vielä tavannut (tosin tälläkin kertaa käyttäjässä on varmasti suurin vika).
Tarkoitus olisi siis muuntaa noita divx leffoja ipod touchille sopivaan muotoon. Myös tekstitykset haluaisin mukaan. Onko macille olemassa ohjelmaa joka muuttaisi automaattisesti video tiedoston sopivaksi ja lisäisi siihen samalla tekstit, jotka ovat siis alunperin irtonaisena tiedostona (.srt/.sub)?
Jos sellaista ohjelmaa ei löydy, niin miten Macilla voi liittää tekstityksen kiinteästi ensin siihen divx leffaan? Jonka jälkeenhän riittäisi pelkkä converttaus.
Esim. ffmpegx:llä löytyy asetuksista kohta johon voi avata tekstitykset, mutta lopputuloksessa en ole kuitenkaan niitä saanut näkymään. Muuten se kyllä vaikuttaa yksinkertaiselta ja hyvältä ohjelmalta.
Sitten vielä haluaisin tietää millä asetuksilla saa hyvän laatu/koko suhteen. Itse olen yrittänyt jotain tämän suuntaista. Korjatkaa ihmeessä jos jotain lapsuksia huomaatte...
Video: 320*240 ja noin 500 kbps
Audio noin 100 kbps
Paras ohjelma macille muuttaa leffat ja tekstit touchiin?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Paras ohjelma macille muuttaa leffat ja tekstit touchiin?
Viesti Kirjoittaja harsk1 »
-
Re: Paras ohjelma macille muuttaa leffat ja tekstit touchiin
Viesti Kirjoittaja mrc77 »
Onkos löytynyt sellaista ohjelmaa joka tekis saman homman dvd:lle? Esim. 1Click DVD to iPod muuntaa suojaamattoman dvd:n kätevästi touchille sopivaan muoto, mutta olisi kiva saada levyltä tekstit mukaan.harsk1 kirjoitti:Olen tässä yrittänyt tutustua aika moneen ohjelmaan ja yhtään toimivaa en ole vielä tavannut (tosin tälläkin kertaa käyttäjässä on varmasti suurin vika).
Tarkoitus olisi siis muuntaa noita divx leffoja ipod touchille sopivaan muotoon. Myös tekstitykset haluaisin mukaan. Onko macille olemassa ohjelmaa joka muuttaisi automaattisesti video tiedoston sopivaksi ja lisäisi siihen samalla tekstit, jotka ovat siis alunperin irtonaisena tiedostona (.srt/.sub)?
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Kokeilkaa Smartmovie converteria. On kyllä maksullinen, jos niin haluaa. Paras converter mihin olen itse törmännyt. Olen kyllä käyttänyt vain Nokialaisten kanssa, mutta elokuvan saa mihin kokooon tahansa.
Jos ostat tuon, niin saat samalla soittimen nokian kännykkään. Paras mahdollinen.
Voi tietysti olla, että jostain saa ilmaisen "kääntimen", jos saa niin laittakaa tänne linkkiä. En omista vielä toutsia, mutta kohta omista sen tai iphonen.
Jos ostat tuon, niin saat samalla soittimen nokian kännykkään. Paras mahdollinen.
Voi tietysti olla, että jostain saa ilmaisen "kääntimen", jos saa niin laittakaa tänne linkkiä. En omista vielä toutsia, mutta kohta omista sen tai iphonen.
-
Re: Paras ohjelma macille muuttaa leffat ja tekstit touchiin
Viesti Kirjoittaja addu »
Handbrake on tuohon hommaan aika pätevä. Sillä saa myös tekstit mukaan.mrc77 kirjoitti: Onkos löytynyt sellaista ohjelmaa joka tekis saman homman dvd:lle? Esim. 1Click DVD to iPod muuntaa suojaamattoman dvd:n kätevästi touchille sopivaan muoto, mutta olisi kiva saada levyltä tekstit mukaan.
-
-
Viesti Kirjoittaja mattioja »
En tiedä parhaasta mutta http://www.isquint.org/ on ihan ok. Kannattaa kokeilla!
-
Viesti Kirjoittaja frissy »
Mpeg Streamclip, tuolla ainakin sain taistelua .3gp formaatin puhelimeeni ilman ongelmia (ffmpegX ei oikein tykännyt toimia mitenkään mukavasti, jotenkuten).
When there just isn't enough space for egos in real life
http://cgronlund.posterous.com/
http://cgronlund.posterous.com/
-
.ts ja tekstit
Viesti Kirjoittaja smppa »
Onko kukaan onnistunut saamaan digitv-tallenteista (eyetv / terratec) ipodissa toimivaa videota jossa tekstitykset näkyisivät?
-
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka