NES-PELI + Kuinka omat soittoäänet iPhoneen?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
18 viestiä
• Sivu 1/1
-
NES-PELI + Kuinka omat soittoäänet iPhoneen?
Viesti Kirjoittaja Pateedo »
Jep, eli latasin ton NES emulaattorin ja jos oikein ymmärsin niin sillä voi pelata supermariota jne? Installerin kautta latasin ton NESin nii mistä sit sais super mariota ja kuinka sen saa toimimaan?
Toinenkin onglema on, eli se että tossa iPhonessahan on ihan paskat vakiosoittarit joten olis ihan kiva tietää mite saan esim. ipodista musiikit soittoääneks
Toinenkin onglema on, eli se että tossa iPhonessahan on ihan paskat vakiosoittarit joten olis ihan kiva tietää mite saan esim. ipodista musiikit soittoääneks
-
Viesti Kirjoittaja arlong »
Sieltä installerista saa nitä pelejäki bossin repolta (en muista osoitetta, etsi) tai ihan vaan SSH yhteyden yli ladattuasi ne eka koneelle.
Biisejä et suoraan saa ipodista soittareiksi, vaan sinun täytyy "tehdä" ne Garagebandilla, tai jos on winukka ja FW 1.1.2 alla, niin muutat vain jonkun kappaleen nimen Kappale.m4p:stä Kappale.m4r:än iTunesissa.
Biisejä et suoraan saa ipodista soittareiksi, vaan sinun täytyy "tehdä" ne Garagebandilla, tai jos on winukka ja FW 1.1.2 alla, niin muutat vain jonkun kappaleen nimen Kappale.m4p:stä Kappale.m4r:än iTunesissa.
-
-
Viesti Kirjoittaja arlong »
Sinne juuri. Lisää: sleepers.net/iphonerepoPateedo kirjoitti:Osaisitko neuvoa tarkemmin, koska en osaa muuta kun mennä installeriin ja sieltä games --> jneEli menenkö -->installer-->sources-->edit-->add?
Sitten games -> Big pack nes tjsp. Jos ei ole gamesseissa mene all apps, ja sieltä sitten etsi.
-
Viesti Kirjoittaja MinäSoitan »
Kokeiltu on, eikä toimi. Nähtävästi soittoäänen maksimipituus on 40 sekuntia, jotta tiedosto ilmestyisi iPhonen ringtones-valikkoon valittavaksi. Kappaleita pitäisi siis saada jotenkin editoitua, enkä keksi mitään softaa, millä m4r-formaatin tai edes m4p-formaatin äänitiedostoa saa Wintoosassa leikeltyä. Kokeiltu on myös monen kehuma Audacity, jolla pilkoin sopivan mittaisia biisinpätkiä, mutta kun tallennusmuodoiksi tarjolla on vain mp3, wav (ja ogg), Itunes ei muunna kumpaakaan formaattia m4p-tiedostoksi.arlong kirjoitti:jos on winukka ja FW 1.1.2 alla, niin muutat vain jonkun kappaleen nimen Kappale.m4p:stä Kappale.m4r:än iTunesissa.
- edit -
Homma ratkesikin helposti. Itunesissa saa hiiren oikealla klikkauksella muunnetuksi mp3-biisin aac-muotoon eli tiedostopääte on sitten m4p, joka vain muutetaan m4r-päätteiseksi. Sitten lisätään tiedosto kirjastoon, synkataan luuri, joka näyttää tuoreen tiedoston ringtone-listalla ylimpänä custom ringtone -luokassa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viimeksi muokannut MinäSoitan, 22.1.2008 klo 0.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja smirri »
Samaa vikaa oli minullakin aluksi. Olikohan kuudes biisi jonka valitsin tuolla SendSongilla ja alkoi pelittämään.Pasteur kirjoitti:Onko joku saanut tuon SendSongin toimimaan? Minä en... tulee kyllä biisi soittoääni listaan ja jopa kuuluu siinä valittaessa mutta ei soi kun pitäisi...
-
-
-
Viesti Kirjoittaja ruis12 »
Mulla vaatii "windows:it", eli sammuttamisen sen jälkeen kun soittoäänet on laitettu. Muuten käy juuri niin että valittaessa soitto/herätys ääntä niin se kuuluu ok, mutta todellisuudessa ei.Pasteur kirjoitti:Onko joku saanut tuon SendSongin toimimaan? Minä en... tulee kyllä biisi soittoääni listaan ja jopa kuuluu siinä valittaessa mutta ei soi kun pitäisi...
Ja ilmeisesti kannattaa ottaa iTunesista pois rasti kohdasta synkkaa soittoäänet, tää vie noi SendSong äänet pois. En ole kokeillut vielä itsekkään näin mutta tuli vaan jossain vaiheessa mieleen.
Voisko tuo "kuudes" biisi toimii johtua siitä onko kyseessä mp3 vai aac? Muistaakseni sähköpostiin lähetys ei toiminut joskus aac:llä.
-
Viesti Kirjoittaja Calvin »
SendSong toimii kuin junan vessa, mutta täysipitkiä biisejä sekään ei suostu laittamaan soittoääneksi. Mulla pisin biisi on about minuutin ... sekin herätysäänenä. Itse puhelimen soittoäänet on noin 30 sec pitkiä ja .aac muodossa. Samat säännöt siis mitä mulla oli vanhassa Motorola Razr V3:ssaPasteur kirjoitti:Onko joku saanut tuon SendSongin toimimaan? Minä en... tulee kyllä biisi soittoääni listaan ja jopa kuuluu siinä valittaessa mutta ei soi kun pitäisi...
-
Viesti Kirjoittaja hanu »
Tuli testattua noita soittoäänien siirtoa iTunesin avulla:
-> 1 ainoa kappale näkyy puhelimessa custom soittoäänenä.
Muut kyllä synkronoituvat puhelimeen ja näkyvät iTunesissa olevan puhelimessa,
mutta mitään muuta tuon 1:n kappaleen lisäksi ei kuitenkaan näkynyt itse luurissa... ;(
Ainoa näkyvä kappale sattui olemaan alle 40 sekuntia pitkä.
En sitten jaksanut alkaa enempää säätämään, vaan tein ssh -yhteyden avulla hakemiston
/private/var/root/Media/ringtones ja kopioin sftp:llä kaikki (tässä threadissa esiintyneiden ohjeiden avulla tehdyt) soittoäänet sinne.
Siirron jälkeen ssh -yhteyden avulla komento:
ln -s /private/var/root/Media/ringtones/* /Library/Ringtones/
Nyt ei ole enää custom soittoääniä, vaan pelkästään n. kpl soittoääniä
Edit: täysimittaiset biisit toimivat tuolla menetelmällä ongelmitta soittoääninä ...
-> 1 ainoa kappale näkyy puhelimessa custom soittoäänenä.
Muut kyllä synkronoituvat puhelimeen ja näkyvät iTunesissa olevan puhelimessa,
mutta mitään muuta tuon 1:n kappaleen lisäksi ei kuitenkaan näkynyt itse luurissa... ;(
Ainoa näkyvä kappale sattui olemaan alle 40 sekuntia pitkä.
En sitten jaksanut alkaa enempää säätämään, vaan tein ssh -yhteyden avulla hakemiston
/private/var/root/Media/ringtones ja kopioin sftp:llä kaikki (tässä threadissa esiintyneiden ohjeiden avulla tehdyt) soittoäänet sinne.
Siirron jälkeen ssh -yhteyden avulla komento:
ln -s /private/var/root/Media/ringtones/* /Library/Ringtones/
Nyt ei ole enää custom soittoääniä, vaan pelkästään n. kpl soittoääniä

Edit: täysimittaiset biisit toimivat tuolla menetelmällä ongelmitta soittoääninä ...
-
Viesti Kirjoittaja Mikkeli »
Tänään myös minulle saapui tuo iPhone.
Latasin tuon NES emulaattorin, mutta en saa pelejä haettua installerin avulla. Yritin seuraavan sourcen avulla:
http://markmon.mine.nu:90/iphone/repo/repo.plist
Onko jollain neuvoa toimiva source?
Latasin tuon NES emulaattorin, mutta en saa pelejä haettua installerin avulla. Yritin seuraavan sourcen avulla:
http://markmon.mine.nu:90/iphone/repo/repo.plist
Onko jollain neuvoa toimiva source?
Intel iMac 24"
MacBook Pro 15.4"
iPad Mini 4
iPhone 11 Pro
MacBook Pro 15.4"
iPad Mini 4
iPhone 11 Pro
-
-
Viesti Kirjoittaja Mikkeli »
Itse itseäni auttaen, täällä on hyvä lista sourceja:
http://appleiphoneschool.com/sources
Tuolla tuo Swell source sisältää NES pelejä.
http://appleiphoneschool.com/sources
Tuolla tuo Swell source sisältää NES pelejä.
Intel iMac 24"
MacBook Pro 15.4"
iPad Mini 4
iPhone 11 Pro
MacBook Pro 15.4"
iPad Mini 4
iPhone 11 Pro
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Muistaakseni GB:sta pitää olla uusin versio. En muista mikä se on. Itse löysin täältä palstalta ohjeita. Mutta vielä parempi oli se linkki iClarifiediin, missä homma sitten neuvottiin kuvien kera. En muista mikä ketju se oli, mutta haulla löytyy.Panitzer kirjoitti:Mikäs versio tuosta GB pitää olla, että saa tehtyä soittarin? Onko jossain olemas oheet? Ikänä tuota käyttäny mut soittari olis kiva tehä.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
18 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka