MVi kirjoitti:Yli 160 sivua vääntöä aiheesta winkkari vai mac...
Mahtavaa.
Mahtavaa? Ennemminkin sairasta. Mistä tämä kaikki oikein lähtee ja miksi? On kaksi vähän toisistaan poikkeavaa tietokonejärjestelmää, joilla tehdään samoja asioita ja kummallakin ne tulevat tehdyksi samalla tavalla, no ehkä pienin "sävyeroin". Mikä saa aikuiset(osa ainakin on sitä, luulisin) ihmiset käyttäytymään kuin pikkulapset hiekkalaatikolla?
Miksi se on niin tärkeää, että pitää pystyä osoittamaan minun koneeni olevan parempi kuin sinun? Luulisi, että kaiken tuohon täysin joutavanpäiväiseen kinasteluun käytetyn ajan voisi käyttää paremminkin?
Huikeita rimanalituksia näkee puolin ja toisin näissä keskusteluissa. Valitettavasti niitä näkee tälläkin foorumilla. Muuttuuko oma laite tai oma olo jotenkin helpommaksi, jos välillä parjaa toista vaikka kuinka liioitellen ja keksityillä perusteilla?
Se, mikä sopii yhdelle, ei välttämättä ole parasta toiselle. Itse olisin valmis vaihtamaan puolen vuoden mac-kokeilun jälkeen takaisin W-puolelle- ellei muutama asia pidättelisi. Tärkein niistä on se selittämätön ja minulle edelleen arvoituksellinen Mac-käyttäjien avuliaisuus ja ystävällisyys, joiden avulla on tähän asti ongelmista selvinnyt. Vastaavasta ei W-puolella ole merkkiäkään. Mistä tämä ero johtuu, sitä en todellakaan ole vielä keksinyt. Ehkä pienemmästä ja jollain tavalla suljetusta "yhteisöstä"?