Ihan kauhea sivu, ei tuollaista voi edes lukea.tosikko kirjoitti:Suorituskyky.

Viesti Kirjoittaja tsip »
Ihan kauhea sivu, ei tuollaista voi edes lukea.tosikko kirjoitti:Suorituskyky.
Viesti Kirjoittaja MattiK »
Juu, täälläkin on himokas... siis tota...mistähän me nyt aikuisten oikeesti puhuttiin.... 8)amanita kirjoitti:Laatua, laatua, loistovalinta himon kohteeksi, täällä toinen himokas!juqi kirjoitti:[Supernamipullo!!
Viesti Kirjoittaja Viizei »
En ole iPhonea vielä omistanut muutamasta syystä.JuzziK kirjoitti:Loppuko iPhonesta muistiViizei kirjoitti:iPod Touch 16Gb...![]()
![]()
![]()
![]()
Mietinnässä on.
Oma himon koheeni on MAcBook Pro. Tosin taidan powerbook vanhukseen tyytyä kun ei enempää rahaa ole
Jussi
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Jaa. Mietin vaan. Silloin kun olit myymässä iMaciasi minulle mutta päädyit iPhoneenViizei kirjoitti:En ole iPhonea vielä omistanut muutamasta syystä.JuzziK kirjoitti:Loppuko iPhonesta muistiViizei kirjoitti:iPod Touch 16Gb...![]()
![]()
![]()
![]()
Mietinnässä on.
Oma himon koheeni on MAcBook Pro. Tosin taidan powerbook vanhukseen tyytyä kun ei enempää rahaa ole
JussiMutta se 8Gb ei kyllä riittäisikään. Vähintään tuo 16Gb pitäisi olla..
Viesti Kirjoittaja Viizei »
En tällä hetkellä, saa nyt nähdä.zemex kirjoitti:Vieläkö mietit tuon myymistä, siis iMacin..?Viizei kirjoitti:Silloin molemmat olivat mietinnässä..JuzziK kirjoitti:Jaa. Mietin vaan. Silloin kun olit myymässä iMaciasi minulle mutta päädyit iPhoneen![]()
Jussi
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Pistä silmä kii ja vaikka nuku (yön yli), niin se tulee yleensä pois silmäkulmasta suht'koht' ittestään.AhzaH kirjoitti:Himottaisi aivan erityisesti saada tämä jo monta tuntia minua vaivannut roska pois silmästäni! Kai se on pakko niellä kohtaloni ja kipaista kysymässä alakerranmummolta apua.
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
entä jos kyseessä on legendaarinen peiliposeeraus, teinix-tyyliin? silloin vasen onkin oikea ja oikea vasen - myöskin, jos tädillä on munat, niin eikös täti oo setä? kannattaa siis kysyä naapurilta heti ovella tuokin asia...Macco kirjoitti:Taitaa olla oikea silmä? Avatarista päätellenAhzaH kirjoitti:Himottaisi aivan erityisesti saada tämä jo monta tuntia minua vaivannut roska pois silmästäni! Kai se on pakko niellä kohtaloni ja kipaista kysymässä alakerranmummolta apua.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mars sinkkuketjuun!MacAllu kirjoitti:Kyllä arvonsa tunteva homputar on ihan tarpeeksi erikoinen! Privaakin saa laittaa
Viesti Kirjoittaja amanita »
No siitähän just lienee kyse, kuvassa ikkään kuin vasen silmä, iSightillä taatusti otettu foto, kääntää kaiken mullin mallin ja siten se muna onkin täti...vai mites se män?mutofuto kirjoitti:entä jos kyseessä on legendaarinen peiliposeeraus, teinix-tyyliin? silloin vasen onkin oikea ja oikea vasen - myöskin, jos tädillä on munat, niin eikös täti oo setä? kannattaa siis kysyä naapurilta heti ovella tuokin asia...Macco kirjoitti:Taitaa olla oikea silmä? Avatarista päätellenAhzaH kirjoitti:Himottaisi aivan erityisesti saada tämä jo monta tuntia minua vaivannut roska pois silmästäni! Kai se on pakko niellä kohtaloni ja kipaista kysymässä alakerranmummolta apua.