Eli hätä iski...joku viisas,minä, meni tyhjentämään musiikki kansion.. onko mitään ohjelmaa tai muuta vipuli konstia millä saan musat takaisin koneelle. käyttis on 10.4.11 ja itunes 7.6 ja ipod 1.1.3 jos näillä väliä.
Ei ole löytynyt..kova tarve edelleen eli ilmoitelkaa toki jos tiedätte jonkun.
Windowssia en ole kokeillut enkä tiedä siitä tämänkään vertaa. Tuo senutin ohjelma ei auennut mulla eli todennäköisesti toimii vain 10.5 käyttikasessä.
Senutin uusin beta valittaa tällaista kun yritän touchista biisejä macciin siirtää:
Unable to add song to iTunes
Senuti was unable to add songs to iTunes. This is most likely because iTunes has a dialog displayed. Please dismiss all dialogs in iTunes before continuing.
öhh.. siis mitä ihmettä mä nyt teen? haluuko joku suomentaa .
Sly kirjoitti:Senutin uusin beta valittaa tällaista kun yritän touchista biisejä macciin siirtää:
Senuti was unable to add songs to iTunes. This is most likely because iTunes has a dialog displayed. Please dismiss all dialogs in iTunes before continuing.
Suomennettuna tuo meinaa sitä että iTunesiin lisääminen ei onnistunut luultavasti siksi että iTunesissa on jokin kyselyikkuna avoinna ja kehottaa sulkemaan kaikki kyselyikkunat ennen jatkamista.
Sly kirjoitti:Senutin uusin beta valittaa tällaista kun yritän touchista biisejä macciin siirtää:
Suomennettuna tuo meinaa sitä että iTunesiin lisääminen ei onnistunut luultavasti siksi että iTunesissa on jokin kyselyikkuna avoinna ja kehottaa sulkemaan kaikki kyselyikkunat ennen jatkamista.
Jotain tämän tyyppistä iTunesista yritin etsiäkin, mutta eipä siinä mitään ikkunoita auki ole. No, nyt sain joitakin kappaleita siirrettyä, eiköhän tää tästä onnistu vielä...
Tuo iPod Access toimii kuin luvataankin, 5 biisiä saa siirrettyä kerralla jos ei tuota 19,95 dollaria tahdo maksaa. Ilmeisesti noita viiden kappaleen settejä saa siirrettyä ihan rajattomasti.
Saman hintaista TouchCopy ohjelmaa en saanut kunnolla toimimaan, kun ei se touchia löytänyt. Tuolla softalla saisi ilmeisesti 50 kappaletta siirrettyä, ilman rekisteröintiä.