Mulla on yksi ylimääräinen 32 megan palikka. Kelpaako noin vähäpätöinen?
Uusia löydät OWC:stä. Siellä 128-megainen palikka maksaa noin 16 taalaa tai "erikoistarjouksesta" neljä pulikkaa vain 63,95 dollaria. Pientä määrää ei kannata tilata, koska rahti on kai vähintään 35 taalaa.
Give a man an espresso and he will have a buzz for an hour. Give a man an espresso machine and he will be buzzed for a lifetime. - Caffefutse
Multa saat yhteensä n.350 mb RAM (8 palikkaa) ja muistaaksen 300 mhz:n G3 kiihdytinkortin yhteensä 100 e. Kaupantekijäisiksi saat Muutaman 1-2 gb scsi kovon ja täydet 4kpl megan näyttömuistia (vram, miljoonat värit isommallekkin resolle)! Eikä siinä vielä kaikki, saat mukaan samanlaisen 7600 rungon jossa olis varalle emo , muistaakseni jopa patterissa on virtaa tallella, Poweri joka toimii ja apple CD:n 4x.Kiinnostaako?Pikaiselle Applen näppis ja hiiri mukaan.Laite porissa.
Kaikille vastaan myöntävästi. Minulle on tasan sama miten toi 7600 menee lihoiksi, kunhan saisin sen 100 eur kasaan. Tietysti kätevintä olisi että jompikumpi ostaisi koneen ja myisi tarpeettomat palat edelleen?
Ne scsi-levyt käy heittämällä 7500:seen ja se cd ja kaikki muukin. Tarvittaessa laitan mukaan vielä kaapelit jolla saa videot/digiboxin/playkkarin etc. kiinni koneeseen! Kone toimi mukavana 2. telkkarina 20"näytöllä lastenhuoneessa.Näyttö ei ole kaupan.
Siis konehan on vaan alunperin päivitetty malli 7500/100:sesta (siinä oli alunperin 132mhz PPC604 prosessori).
Kiihdytinkortti on Newertechin
Newertecnology 300mhz/512kb .
Muistit
2 x 16 mb
2 x 32 mb
4 x 64 mb
=352 mb RAM
Kovot
1 gb scsi
2 gb scsi
Tilalle vois tarjota välirahallakin jotain kannettavaa...? pikkuvikaistakin.
Oisko reilu Jarno ja Epeli, että Jarno saisi kaiken paitsi viihdytyskortin 70 egellä ja mä saisin sen viihdytyskortin 30 egellä? Ja vielä Jarnolle voisin pistään 32 megan simmin 7500:een, jos on tarpeen.
Give a man an espresso and he will have a buzz for an hour. Give a man an espresso machine and he will be buzzed for a lifetime. - Caffefutse
Ja missäs tämä juhani l majailee? Olisiko niin joulu että molemmat olisi mansessa. (Itseasiassa minäkin olen sieltä syntyisin, nyttemmin siirtynyt Poriin). Yhtäkaikki ilmoitelkaa mulle molemmat suoraan yhteystietonne niin homma jatkuu, tai sopikaa keskenään kummalle lähtee koko paketti.Painorajoistahan päätellen ideaali on sellainen järjestely että laitan koko kasan 100eur maksua vastaan jarnolle (prossukortti on turvassa koneen sisällä ja sen kuljettaminen ei maksa sen enempää) ja jarno laittaa sen sitten edelleen (sopinette niistä posteista keskenään?
Ei ole niin joulu, valitettavasti. Poikkesin kyllä täältä - kunnalliskirjailijamme sanoja lainataksemme - eteläisestä Hämeestä viime lauantaina Mansen Pakkahuaneella kuuntelemassa jatsinrenkutusta. Eipä tullut silloin mieleen viihrytyskortin noukkiminen;)