StealthSim Sim failure
-
StealthSim Sim failure
Viesti Kirjoittaja -J- »
-
Stealh Sim
Viesti Kirjoittaja juci »
Tuo invalid sim kuulostaa oudolta. Oletko asentanut iworld ohjelman ja valinnut maaksi suomen? Itselläni tulee käytössä joskus harvoin "nosim" tai "simfailure" ilmoitus ja siihen auttaa puhelimen buutti.
Käytössäni on stealt sim ja joutusin laittamaan stealth simmin hieman enemmän oikealle kuin ohjeessa mainitaan
Oman kortin piiri on meinaan toisessa reunassa, kun taas at&t kortissa on keskellä.
- iPhone 7+ 128GB, Apple Watch s2
- Amiga 1200, 2GB Flash HD, Blizzard Turbo, OS3,9,
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja cuie »
Ei oikein huvittaisi tilata Elisalta uutta korttiakaan kun siinä vierähtää yritysliittymän kanssa noin 1kk.
SSIM kortti on tilattu Stealthin saksan edustajalta.
Auttaisikohan tuohon vain edelleen jatkaa kortin uudelleen asettelua? onko homma lähtenyt muilla pelittämään ensimmäisellä yrityksellä?
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Osta vaikka R-kioskilta prepaid-liittymä. Halvimman taitaa saada 4 eurolla.cuie kirjoitti:Ei oikein huvittaisi tilata Elisalta uutta korttiakaan kun siinä vierähtää yritysliittymän kanssa noin 1kk.
-
Ostin DNA:n liittymän. Kortti voi vain vastaanottamaan puheluita, ei soittamaan. En ole ennen käyttänyt prepaid-liittymiä, täytyykö tuo ensin jotenkin aktivoida jollain (muulla kuin PIN) koodilla, että pystyy myös soittamaan liittymästä?Miklu kirjoitti:Osta vaikka R-kioskilta prepaid-liittymä. Halvimman taitaa saada 4 eurolla.cuie kirjoitti:Ei oikein huvittaisi tilata Elisalta uutta korttiakaan kun siinä vierähtää yritysliittymän kanssa noin 1kk.
Tuo DNA:n toimivuus viittaa siihen, että täytyy laittaa Elisan kortti vaihtoon. Tietääkö kukaan miksi nuo vanhemmat SIM-kortit eivät toimi StealthSIM:n kanssa?
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
En tiedä DNA:sta, kun itse ostin Go Mobilen. Siinä kävi siten, että ensimmäinen puhelu (soitti mihin tahansa numeroon) ohjautui johonkin aktivointiin. Siinä sitten kuuntelin sitä aikani ja kortti alkoi pelittämään. Siinä pakkauksessa varmaan mainitaan jossain kohtaa asiasta. Tai sitten ei...cuie kirjoitti:Ostin DNA:n liittymän. Kortti voi vain vastaanottamaan puheluita, ei soittamaan. En ole ennen käyttänyt prepaid-liittymiä, täytyykö tuo ensin jotenkin aktivoida jollain (muulla kuin PIN) koodilla, että pystyy myös soittamaan liittymästä?

-
Viesti Kirjoittaja -J- »
cuie kirjoitti:Tietääkö kukaan miksi nuo vanhemmat SIM-kortit eivät toimi StealthSIM:n kanssa?
Ainakin mulla se johtui todennäköisesti siitä, että vanhassa soneran kortissa se siru ei ollut keskellä simiä kuten näissä uudemmissa simeissä joille se stealthsim on ilmeisesti suuniteltu.
-
Tiedoksi muille saman asian kanssa taisteleville: kortin vaihto uuteen auttoi-J- kirjoitti:cuie kirjoitti:Tietääkö kukaan miksi nuo vanhemmat SIM-kortit eivät toimi StealthSIM:n kanssa?
Ainakin mulla se johtui todennäköisesti siitä, että vanhassa soneran kortissa se siru ei ollut keskellä simiä kuten näissä uudemmissa simeissä joille se stealthsim on ilmeisesti suuniteltu.

-
Re: ongelma
Viesti Kirjoittaja -J- »
Tulee siis se sim failure tai invalid sim ruutuun? Oletko kokeillut uudella simillä vai vaan jonkun muun simiä? Jostain luin, että stealthsim toimii kun jompikumpi näistä ilmoituksista tulee ruutuun eli vika on todennäköisesti omassa simissä... Huomasin myös sellaisen asian kun leikkasin ekaa simiä, niin otin siitä aivan liian ison palan pois jolloin stealthsim ei pysynyt paikoillaan kun sen laittoi puhelimeen, vaan se liikkui vapaasti ja kääntyi vinoon..mormeliini kirjoitti:Mulla on sama ongelma stealthsimin kanssa, mutta mun simkortin siru on keskellä ja on kokeiltu kahdella eri simkortilla. Olisiko stealthini virheellinen?
-
Työtoverilla ei ollut ihan yhtä hyvä tuuri kuin minulla: hänellä ei uusi SIM:ikään auta. Hän kokeili tyttöystävänsä Soneran SIM:iä joka toimi heti ensimmäisellä kerralla StealthSIM:n kanssa joten vika täytyy olla Elisan kortissa. Uusi Elisan SIM toimii kyllä ihan ok nokialaisessa mutta ei iPhonessa. Mitäköhän seuraavaksi keksisi kun ei oikein viitsi enää kolmatta korttia pyytää.-J- kirjoitti:Tulee siis se sim failure tai invalid sim ruutuun? Oletko kokeillut uudella simillä vai vaan jonkun muun simiä? Jostain luin, että stealthsim toimii kun jompikumpi näistä ilmoituksista tulee ruutuun eli vika on todennäköisesti omassa simissä... Huomasin myös sellaisen asian kun leikkasin ekaa simiä, niin otin siitä aivan liian ison palan pois jolloin stealthsim ei pysynyt paikoillaan kun sen laittoi puhelimeen, vaan se liikkui vapaasti ja kääntyi vinoon..mormeliini kirjoitti:Mulla on sama ongelma stealthsimin kanssa, mutta mun simkortin siru on keskellä ja on kokeiltu kahdella eri simkortilla. Olisiko stealthini virheellinen?
-
-
Viesti Kirjoittaja mihatsu »
-
Viesti Kirjoittaja KaitsuK »
Voisitko kertoa hieman lisäinfoa tästä ?mihatsu kirjoitti:Luulis että se on lottovoitto jos omistaa vielä tuon vanhan kortin joka ei toimi noilla ohuilla lisä-SIM:llä mutta jonka pystyy cloonaamaan silvercardille. Kun silvercardit maksaa kuitenkin vain femman ja toimivat pommivarmasti vaikka 1.1.3 kanssa. Ihmetyttää kun porukat vaihtaa kilvan noita vanhoja kortteja uusiin joilla ei tätä parasta ratkaisua voi käyttää.
-
Viesti Kirjoittaja mihatsu »
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=2215KaitsuK kirjoitti:Voisitko kertoa hieman lisäinfoa tästä ?mihatsu kirjoitti:Luulis että se on lottovoitto jos omistaa vielä tuon vanhan kortin joka ei toimi noilla ohuilla lisä-SIM:llä mutta jonka pystyy cloonaamaan silvercardille. Kun silvercardit maksaa kuitenkin vain femman ja toimivat pommivarmasti vaikka 1.1.3 kanssa. Ihmetyttää kun porukat vaihtaa kilvan noita vanhoja kortteja uusiin joilla ei tätä parasta ratkaisua voi käyttää.
-
Viesti Kirjoittaja ramzez »
Onko työkaverillasi Elisan 3G-kytkysopimus? Minulla on sellainen eikä iPhone suostu toimimaan sen ja StealthSimin kanssa. Toisilla liittymillä toimii loistavasti ja kaverini iPhone toimii Elisan liittymällä, hänellä ei ole kytkysopimus.cuie kirjoitti: Työtoverilla ei ollut ihan yhtä hyvä tuuri kuin minulla: hänellä ei uusi SIM:ikään auta. Hän kokeili tyttöystävänsä Soneran SIM:iä joka toimi heti ensimmäisellä kerralla StealthSIM:n kanssa joten vika täytyy olla Elisan kortissa. Uusi Elisan SIM toimii kyllä ihan ok nokialaisessa mutta ei iPhonessa. Mitäköhän seuraavaksi keksisi kun ei oikein viitsi enää kolmatta korttia pyytää.
-
Ei kyllä ole. Molemmilla (tai itse asiassa kaikilla muilla 4 henkilöllä yrityksessä joilla iPhone toimii) on käytössä Elisan yritysliittymä.ramzez kirjoitti:Onko työkaverillasi Elisan 3G-kytkysopimus? Minulla on sellainen eikä iPhone suostu toimimaan sen ja StealthSimin kanssa. Toisilla liittymillä toimii loistavasti ja kaverini iPhone toimii Elisan liittymällä, hänellä ei ole kytkysopimus.cuie kirjoitti: Työtoverilla ei ollut ihan yhtä hyvä tuuri kuin minulla: hänellä ei uusi SIM:ikään auta. Hän kokeili tyttöystävänsä Soneran SIM:iä joka toimi heti ensimmäisellä kerralla StealthSIM:n kanssa joten vika täytyy olla Elisan kortissa. Uusi Elisan SIM toimii kyllä ihan ok nokialaisessa mutta ei iPhonessa. Mitäköhän seuraavaksi keksisi kun ei oikein viitsi enää kolmatta korttia pyytää.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka