Iphonen avaus ja käyttö
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
-
Re: Toimii
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
en edes tiedä miksi tota koitin, mut onneks huomasin ja alko pelittämään, 5 kertaa olin siinä vaiheessa jo yrittänyt alusta asti uusiksiVeeti kirjoitti:Tosiaan iNd pukkaa purkin taas tolkkuihinsa ja buutin jälkeen ollaan toiminnassa.

mut kas kunnei tuosta mitään mainita missään
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Kysymys:
Kun asennan DNA:n liittymän iPhoneen, niin mitä laitan EDGE-asetuksiin? Ei ainakaan minulle selvinnyt täältä:
http://www.dnaoy.fi/Yksityisille/Matkav ... ukset.aspx
Kiitos
Kun asennan DNA:n liittymän iPhoneen, niin mitä laitan EDGE-asetuksiin? Ei ainakaan minulle selvinnyt täältä:
http://www.dnaoy.fi/Yksityisille/Matkav ... ukset.aspx
Kiitos

A1398 ● www.tuomashamalainen.com
-
- Ylläpitäjä
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
argheiyhtäänisoakirjaintaeikävälimerkkiäMäksä kirjoitti:en edes tiedä miksi tota koitin, mut onneks huomasin ja alko pelittämään, 5 kertaa olin siinä vaiheessa jo yrittänyt alusta asti uusiksi

Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
En kyllä aivan käsitä tätä valitusta. Ainakin itse saan tuosta varsin mainiosti selvän, ja näkyy siellä pari pilkkuakin olevan joukossa.Miklu kirjoitti:argheiyhtäänisoakirjaintaeikävälimerkkiäMäksä kirjoitti:en edes tiedä miksi tota koitin, mut onneks huomasin ja alko pelittämään, 5 kertaa olin siinä vaiheessa jo yrittänyt alusta asti uusiksi
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Luulen ymmärtäväni aika hyvin sen, miksi osa porukasta ei ymmärrä minun tai mahdollisten muiden "kielipoliisien" nipotusta.tuomas92 kirjoitti:En kyllä aivan käsitä tätä valitusta. Ainakin itse saan tuosta varsin mainiosti selvän, ja näkyy siellä pari pilkkuakin olevan joukossa.Miklu kirjoitti:argheiyhtäänisoakirjaintaeikävälimerkkiäMäksä kirjoitti:en edes tiedä miksi tota koitin, mut onneks huomasin ja alko pelittämään, 5 kertaa olin siinä vaiheessa jo yrittänyt alusta asti uusiksi

Mutta sitä en ymmärrä kunnolla, että miksi ei voi edes yrittää kirjoittaa oikein.

Asiasta ei kannata keskustella tässä ketjussa vaan oikea paikka sille lienee Hompun Oikeinkirjoitusketju. Voisiko siellä joku perustella minulle (ja muille) ymmärrettävästi sen, miksi tietokoneella kirjoitettaessa esim. isojen kirjainten käyttö on niin hankalaa.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Itse ainakin pyrin lähes aina kirjoittamaan yleisesti hyväksyttävien normien mukaisesti - jopa pilkkuja käyttäen. Mutta täytyy ottaa huomioon, että nämä "yleisesti hyväksytyt normit" ovat ehkä jossainmäärin täällä nettifoorumeilla kaunokirjallisuudesta eroavia. Käytämmehän usein esimerkiksi hymiöitä - eivät taida nuokaan kuulua Suomen kielioppiin.
Joten mikäli suostumme ymmärtämään tällaista "symbolikommunikaatiota", niin eiköhän mahdollista ole ymmärtää myös virke ilman isoa alkukirjainta. Toki "ymmärrettävän" tekstin kirjoittaminen osoittaa kunnioitusta myös muita lukijoita kohtaan. muttaeiköhänkaikkijotkatätäkinfoorumialukevatosaamyösaakkosetjaniidentulkinnanmelkohyvin
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Joten mikäli suostumme ymmärtämään tällaista "symbolikommunikaatiota", niin eiköhän mahdollista ole ymmärtää myös virke ilman isoa alkukirjainta. Toki "ymmärrettävän" tekstin kirjoittaminen osoittaa kunnioitusta myös muita lukijoita kohtaan. muttaeiköhänkaikkijotkatätäkinfoorumialukevatosaamyösaakkosetjaniidentulkinnanmelkohyvin
-
Näillä asetuksilla en päässyt nettiin. EDGE alkoi toimia kun laitoin vain APN:ksi "internet" ja jätin muut kohdat tyhjiksi.egoste kirjoitti:APN wap
käyttäjätunnus dna
salasana wap
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka