Mäksä kirjoitti:Ei toimi minullakaan tuollainen. Kb on kyllä asennettuna, sekä suomitiedostot.
Itse olin huomaavinani, että mikäli Kb on asennettuna, tuota oikotie vaihtoehtoa ei ole. Sen asennettuna ollessa samassa valikossa on vaihtoehtona sen automaattisen sanasyötön pois/päälle. Jos poistat Kb:n, saat oikotien pois/päälle -valikon takaisin, mutta minulla se ainakaan ala toimimaan.
Itseltäni kyllä löytyy tuo oikotievaihtoehto sieltä.
Suomeksi kun käyttis on niin, tätäkö tarkoitat:
Asetukset --> Yleiset --> Näppäimistö --> Oikotie
Eikä ole itsellä ainakaan merkitystä onko se päällä vai pois, ei toimi.
Juuri tuota. Kun minulla oli Kb asennettuna, niin tuota oikotie vaihtoehtoa ei edes ollut. Nyt Kb:n poistettuani se on, mutta se ei toimi.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
jereme kirjoitti:edgen E-merkki onkin vain harmaa/sininen laatikko ilman E-kirjainta. Välillä saattaa välähtää myös E siinä.
E näkyy vain silloin, kun yhteys on aktiivinen. Muulloin on harmaana. Saman logiikan pitäisi toimia myös WiFi-symbolissa.
Harmaa = ei aktiivista yhteyttä.
Sininen = aktiinen yhteys, ei EDGE verkko käytössä.
Sininen E = aktiivinen yhteys EDGE verkossa.
Eli jos Wi-fi on pois päältä (niin ku se yleensä on kun en sitä käytä) ja avaan safarin niin siinä on heti se sininen laatikko, jossa E-kirjain. Eli onko tuo EDGE-yhteys kokoajan auki vai vaan silloin kun sitä käyttää? Musta tausta kun on niin home-ruudussa se on harmaassa laatikossa.
iMac 24" 2,8/4GB/300GB early 2008
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme