http://www.dealminded.com/user/jeff/45/
Tuossa nyt ihan pelkkä Javascript, mutta kuitenkin.
Googlella noita löytää. En löytänyt itse kuin vähän vanhentuneita missä oli kaikki selaimet. Opera ja Safari aika samoilla viivoilla taistelee. FF tulee kaikissa (uusissa ja vanhoissa) testeissä selkeästi perässä.
Safari on hidas, onko explorerista pelastus?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
-
-
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
Mulla Minissä (2.0GHz C2D ja 2Gt) Safari avasi käynnistyessään Googlen etusivun n. 1 sekunnissa. Tämä toistin myöskin niin, että tyhjensin välimuistin ja käynnistin uudestaan - 1 sek. siinä meni.
Hopeinenomena.net lataantui n. 1 sekunnissa myöskin. Jotain vikaa pitää olla jos Safari tökkii.
Hopeinenomena.net lataantui n. 1 sekunnissa myöskin. Jotain vikaa pitää olla jos Safari tökkii.
-
Re: Safari on hidas, onko explorerista pelastus?
Viesti Kirjoittaja Esa3 »
Itse käytän mäkissä Operaa ja se on ainakin windows puolen nopeimpia selaimia. Äkkiseltään kokeiltuna Safari näyttää käynnistyvän hieman nopeammin, mutta sivut latautuvat Operalla aavistuksen nopeammin, vaikkei Safari mikään hidas kyllä ole kun vertaa win puolen firefoxiin tai IE:hen. Kannattaa ainakin kokeilla jos Safari tökkii.venit kirjoitti:Safari on nihkeä lataan, se on aina noin toiminut. Ajattelin, josko explorer tai muu voisi olla nopeampi, onko ideoita?
-
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Kokeilin tutun windows läppärillä ff:lla, niin kyllä se google aukeaa alle 0,5s:ssa. Tässä on 1Gt muistia. Java jutuista en tiedä miten nopeasti aukeaa. Tämähän on nyt silleen, ettei sillä puolen sekunnin erolla ole mitään merkitystä (pikku jutuista jaksetaan nurista), enemmän merkitystä jos ohjelmat eivät tule näkyville ja sen takia tuhlaantuu enemmän aikaa:HopeinenQ kirjoitti:Mulla Minissä (2.0GHz C2D ja 2Gt) Safari avasi käynnistyessään Googlen etusivun n. 1 sekunnissa. Tämä toistin myöskin niin, että tyhjensin välimuistin ja käynnistin uudestaan - 1 sek. siinä meni.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=102833
-
Viesti Kirjoittaja jussi79 »
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ihmeessä suljette selaimianne koko ajan? Itsellä koneessa on selain aina päällä ja en sitä sulje oikeastaan ikinä. Minulle ei ole mitään merkitystä kuinka nopeasti joku selain aukeaa. Kiinnostavaa on selaimen nopeus, kun se on auki.Hepo kirjoitti:Kokeilin tutun windows läppärillä ff:lla, niin kyllä se google aukeaa alle 0,5s:ssa. Tässä on 1Gt muistia. Java jutuista en tiedä miten nopeasti aukeaa. Tämähän on nyt silleen, ettei sillä puolen sekunnin erolla ole mitään merkitystä (pikku jutuista jaksetaan nurista), enemmän merkitystä jos ohjelmat eivät tule näkyville ja sen takia tuhlaantuu enemmän aikaa:HopeinenQ kirjoitti:Mulla Minissä (2.0GHz C2D ja 2Gt) Safari avasi käynnistyessään Googlen etusivun n. 1 sekunnissa. Tämä toistin myöskin niin, että tyhjensin välimuistin ja käynnistin uudestaan - 1 sek. siinä meni.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=102833
MacBook Pro 13"
iPhone 3GS 32GB
iPad 16GB WiFi
iPod nano 8GB (product) red 2nd Gen
iPhone 3GS 32GB
iPad 16GB WiFi
iPod nano 8GB (product) red 2nd Gen
-
-
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
No enhän minä selainta normaalisti suljekaan, tuolla se Dockissa jököttää. Yleensä kun lopetan surffailun painan vaan punaisesta selaimen pois näytöltä. Safarihan ei tällöin sulkeudu vaan jää taustalle.jussi79 kirjoitti: Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ihmeessä suljette selaimianne koko ajan? Itsellä koneessa on selain aina päällä ja en sitä sulje oikeastaan ikinä. Minulle ei ole mitään merkitystä kuinka nopeasti joku selain aukeaa. Kiinnostavaa on selaimen nopeus, kun se on auki.
Tässä esimerkkitaupaksessa tein tämän toimenpiteen ihan vaan testauksena.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
No siksi kun selain kuin selain (Camino, FF, Opera, Safari...) horottaa pari sataa megaa muistia, varsinkin jos on paljon välilehtiä yms auki. Itse sammutan selaimen yleensä kun avaan iPhoton tai jonkun CS3-softan, ei tällainen vanha ruoska kaikkeen pysty (G4 Mini, 1 giga muistia).jussi79 kirjoitti:Mulla Minissä (2.0GHz C2D ja 2Gt)
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ihmeessä suljette selaimianne koko ajan? Itsellä koneessa on selain aina päällä ja en sitä sulje oikeastaan ikinä. Minulle ei ole mitään merkitystä kuinka nopeasti joku selain aukeaa. Kiinnostavaa on selaimen nopeus, kun se on auki.
BlackBook 2.4 GHz "Penryn" 4 GB ram
Leopard
Leopard
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka